Camping Lou Cantaire

Camping Lou Cantaire
6,6

3 tips over Camping Lou Cantaire

R. Diepen, 31-7-2013
Lac ST Cassien, Gorges du Verdon, Strand La NApoule en het prachtige achterland.
joel lammeretz, 26-2-2013

Een wandeltip,

Als je bij de receptie doorloopt naar de achterkant van de camping, kom je op een gegeven moment (einde van de camping) bij een deurtje in de bossen. Als je door dit deurtje gaat, en je gaat naar rechts, dan kan je na een wandeltochtje een geweldig uitzicht op Facence krijgen!

Een echte aanrader dus...

Ook is het aan te raden om alle kleine stadjes en dorpjes in de buurt te bezoeken. De oude franse cultuur vind je hier zonder meer terug.

Miranda, 5-8-2012
snel naar Canne en Nice (40 min) prachtig meer (15 min) en leuk restaurantje bovenop bergdorpje Callian (10 min)