Camping Lou Cantaire

17 reviews over Camping Lou Cantaire

• 2019
    7Jacqueline26-08-2019

Rustige, Franse camping.

Toevallig op deze camping terecht gekomen via last minute aanbieding. Het is een echte Franse camping met weinig Nederlandse gasten. Zwembad is klein, maar prima. Je kan 's morgens brood bestellen en ophalen, geen winkeltje en 's avonds in restaurant eten. Er is een animatie team, maar spreken beperkt Engels . Supermarkten met de auto goed bereikbaar. Strand half uur rijden maar vlakbij groot meer dat erg leuk is. Kleine speeltuin. Sanitair gebouw niet in geweest omdat we sta caravan hadden, maar zag er wat verouderd uit. Neem geen fietsen mee, is erg heuvelachtig, net als de camping zelf.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

5Martin21-07-2017

Nooit meer

Je wordt als klein kind het zwembad uitgestuurd omdat je geen armbandje draagt (moet je gaan vragen bij de receptie): waarom geven ze dat niet meteen? Bij restaurant wordt je steeds 'niet begrepen', terwijl ik redelijk Frans spreek. Voorbeeld: op een nagenoeg leeg terras mag je gaan zitten waar je wil. Maar waar je gaat zitten blijkt gereserveerd te zijn. Voorbeeld 2:karaf water neerzetten, zonder glas erbij. Niet begrepen dat je dat er wel bij wilt hebben. Tot slot afrekenen in contanten, met 'card' kan niet. Waardeloze service. Eens maar nooit weer.

• 3Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2017

• 4Hans02-09-2016

Prachtige plaats, maar verschrikkelijke mensen

De camping ziet er bij binnenkomst prachtig uit, goed onderhouden en netjes. De dames bij de receptie zijn geweldig en zeer behulpzaam. Bij aankomst van onze stacaravan viel direct op dat onze airco met duct tape bij elkaar werd gehouden. Hierdoor maakte deze extra herrie en wellicht koelde die daarom niet goed af. De kitranden in de stacaravan waren kapot en zaten onder de schimmel, zowel keuken als douche. De bedden zijn erg klein (190 bij 140).

Het zwembad is nieuw en netjes, op de vloer rondom het zwembad na. Dit is beton en vol met stenen waar onze kinderen de voeten meerdere malen aan openhaalden. Waterschoentjes aangeraden! Neem ook een strakke zwembroek, shorts zijn niet toegestaan. Animatie is een drama, weigeren Engels of Duits te spreken tenzij je nodig bent. Je wordt uitgelachen vanuit hun golfkarretje terwijl je voorbij loopt en er iets nageroepen wordt.

Restaurant is prima, maar de prijs hangt af van de verkoper. Zelfde bestelling kan de volgende dag 5 euro duurder zijn.

De omgeving is prachtig, het dorp Fayence een echte aanrader, het strand van Fréjus ook (parkeren voor 3 euro voor een halve dag). Lac du Saint-Cassien ook een aanrader, maar rij iets verder door: de grote parkeerplaats staat altijd vol. Echter is verder terug richting Cannes/ Nice is aan de zijkant van de weg een aparte oprijlaan, gratis parkeren en dicht bij het water waar het niet druk is en je toch waterfietsen kunt huren.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Bas01-08-2016

Mooi Chaletpark!

Camping of beter gezegd chaletpark, ligt in een prachtige omgeving en biedt veel mogelijkheden. Prima faciliteiten en bijzonder aardig personeel. Weinig Nederlanders, wat geen probleem is, maar soms lastig als het om vriendjes maken gaat. Wij kregen een prachtige chalet toegewezen tegen een goede prijs. Zwembad is mooi, maar de steentjes op de vloer doen zeer aan de voeten. Een beetje te ruw dus. Veel vaste gasten, maar dat vonden wij niet erg. Je mist alleen het campinggevoel door alle chalets.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9pboke14-07-2015

Heerlijke plek ook met kinderen

Hebben hier een stacaravan gehuurd en 2 weken gestaan. Heerlijke vakantie gehad door de kleinschaligheid van de camping (de kinderen kunnen gerust rondlopen),het lekker zwembad en glijbanen en 's avonds lekker rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5hmdr01-06-2015

mooie omgeving

camping vooral bestemd voor fransen met vaste stacaravans

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9R. Diepen31-07-2013

Mooie camping ligging in uitmuntende omgeving

Dit jaar voor de 2e keer geweest met 2 kinderen van 10 en 8 Jaar. Zij en Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Dit jaar met 3 nieuwe mooie zwembaden volgend jaar gaan we Weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 4M.Creusen30-07-2013

Viel nogal tegen

Zwembad is mooi, restauranthouders en meisje aan receptie zeer vriendelijk. Verder viel het tegen: eigenaren en andere werknemers waren vrij bot, spreken nauwelijks engels. Slechts enkele keer warm water bij afwas, wifi slecht en alleen bij restaurant. Weinig NLers en voornamelijk stacaravans, dus ook weinig echte kampeerliefhebbers.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8joel lammeretz26-02-2013

Kon niet beter !

Ongeveer een half jaar geleden met mijn ouders naar deze camping geweest. We zaten in een van de nieuwe chalets dicht bij de receptie. Na nog geen paar minuten wisten we dat het een GEWELDIGE camping was! Een aardige vrouw beheerd de camping, de camping is niet zo groot, dat betekent dat alles dicht bij elkaar ligt, uitstekende WIFI verbinding, stokbrood af te halen, op nog geen 50 meter loopafstand een zwembad waar je lekker in kan afkoelen, een bingo avond, live optredens etc. De locatie ligt goed, omdat het rustig is en dicht bij de kust ligt, maar om bij de kust te komen moet je wel door een slingerige, lang uitgerekte bergweg. Voor ons was de vakantie super! We hadden met bingo de hoofdprijs gewonnen, dat betekent dat we nog een week terug hebben gewonnen. Kortom: Als je een geweldige camping wil, die klein en rustig is, waar je in de buurt kunt wandelen en waar je door even te rijden bij de kuststeden wilt komen...

... Is deze camping GÉWÉLDIG!

Gereisd in juni 2012

• 8Miranda05-08-2012

leuke camping!

Beetje moeilijk te vinden maar zeker de moeite waard! Kinderen hebben zich prima vermaakt aardige eigenaars ook personeel is behulpzaam en aardig. Zwembad goed verzorgd beetje strenge regels maar daardoor schoon bad. Altijd wel iets te doen jammer dat je de auto's goed hoort in de ochtenduren (ligt langs de weg). Ook niet direct een wandelpad te vinden dat veilig is. Als de zon onder gaat hoor je de uil en andere vogels mooi! Al met al leuke camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012