We hebben een aantal aanbieders voor Faucon voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Faucon voor je op een rij gezet:

Reviews over Faucon

hier gaan we zeker nog vaak terug

vogel
    26-7-2014

faucon is een klein dorpje waar de tijd nog een beetje stilgestaan heeft. de zon schijnt er bijna altijd. de natuur is er prachtig en je kunt uren fietsen zonder enige drukte tegen te komen. toch zijn er op een paar kilometer de andere kant op verschillende supermarkten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud, nostalgisch, klein

Klein
    7-8-2013

Heel klein, één terrasje en twee restaurantjes geloof ik , mooi om even doorheen te wandelen, en toen wij er waren kwam de Tour er net doorheen. Verder stelt het dorpje weinig voor. Vaison la Romaine daarentegen wel en dat ligt ook dichtbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch Frans dorpje.

s.wesdorp
    2-8-2012

Faucon is een typisch Frans dorpje. Klein met een bakker en een restaurant. Ligt mooi op een heuvel. Prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes.

Extra tips: Gorges de la Nesque Seguret (zeeeer mooi)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Faucon scoort een 6,3 uit 10, op basis van 13 reviews