Appartement Eze Vista

8.2Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Eze Village (Alpes Maritimes)

8.2Fantastisch

• 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Eze Vista

• 7rita0825-06-2016

mooie plek wel veel overlast van busverkeer

Eze vista ligt boven op een berg in een zeer toeristisch plaatsje. Wifi ontvangst is uitstekend en de dames van de receptie spreken goed Engels en zijn zeer behulpzaam m.n Marietta. Gratis parkeerplaasten zijn beperkt en parkeren in de ondergrondse garage kost 10 euro per dag/nacht. Wij hadden bij touroperator 9 nachten een 3 kamer appartement geboekt , de 2 kamer appartementen zijn wel er klein. De schoonmaak is niet inbegrepen dat moet je zelf doen ook toiletpapier moet je zelf bijkopen als het op is er waren wl voldoende schone handdoeken aanwezig als ze op zijn moet je ze zelf wassen en drogen tegen betaling in de wasruimte. De borg die touroperator vermeld hoefden wij niet te betalen. De keuken is prima om ook zelf te koken voldoende bestek en pannen, 4 pits keramische kookplaat, magnetron, grote koel-vrieskast, vaatwasser, koffiezetter, waterkoker en een broodrooster. Goede supermarkt op 2 min lopen. Op donderdag stond er een mobiele slager/poelier voor de deur.

Tip: Ga lekker eten bij Michel op het hoekje schuin tegenover de supermarkt en met bus voor 1.50 naar Monaco ( 10 km) de bus stop vlak bij de supermarkt.

Min punten: veel overlast van busverkeer van 10:00 tot 20:00 dat elke 10 minuten voor je balkon langs rijdt naar het lager gelegen parfumfabriekje, ook waren er tijdens ons verblijf bouwactiviteiten pal naast de deur wat ook veel geluidsoverlast gaf. Misschien in juli klaar maar houd er wel rekening mee. Touroperator vermeld het niet.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Martine29-07-2014

Basic appartement bij prachtig dorpje.

Het appartement is qua inrichtig erg basic. Het straalt weinig sfeer uit. Alles wat nodig is, is in ieder geval aanwezig. Het complex bevindt zich naast een heel oud stadje op een berg. Zeker de moeite waard om de heuvel op te gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8noor Dekker12-07-2009

wat een uitzicht !!!

ruim appartement en terras, uitzicht op zee en bergen. heerlijk (kiezel) strandje op 10 min. rijden naar beneden. Bezoek monte carlo inclusief het casino, mooi schouwspel

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Jeanine17-05-2007

Mooie appartementen - smaakvol ingericht, mooi uitzicht op zee, ligging vlakbij het schilderachtige Eze, maar met enkele minpunten. Ze liggen aan de drukke doorgaande weg naar Monaco en aan de voorkant rijden bussen af en aan naar parfumfabriek Fragonard. De dames bij de receptie waren vriendelijk maar weinig behulpzaam. Het appartement was duidelijk niet goed schoongemaakt en de inventaris was niet compleet. Er kwam daarvoor geen excuus. We moesten er zelfs op aandringen dat er wat aan gedaan werd. Zoals op meer plekken aan de Cote d'Azur misten we 'het hart' van Frankrijk, wat we bijvoorbeeld verder landinwaarts in de Provence wel ervaren. Het nadeel van een (op zich prachtige!) populaire toeristische bestemming.

Gereisd met familie in mei 2005

• 10Diana Hendrikse15-06-2006

Heerlijke appartementen. Prachtig uitzicht op de middelandse zee. 1,5 uur naar st. Tropez en 30 min. naar de vrijdagmarkt in Ventimiglia. Verzorgde inrichting. Mooie badkamers. 6 persoonsappartement is eigenlijk geschikt voor 4 personen. Vriendelijke receptie. Spreken zelfs engels!!! Wel weinig ligbedden om het kleine zwembad. Aanrader: huur een parkeerplaats. Het kan erg druk zijn in Eze. Een erg goede tip van reisbureau Toerkoop Van Werven in Apeldoorn

Gereisd in juni 2006

• 10Jeffrey Aartsen06-06-2006

Nieuw appartementen complex. Absoluut een topper. Ligt op steenworp afstand van het dorp. Alle woningen hebben zeezicht. Er is zelfs een LCD TV (helaas alleen franse zenders). Wij waren de eerste bewoners in mei 2006! 20 minuten van centrum van Nice, 15 minuten van Monaco. Voor franse begrippen erg ruim. Wij vonden het geschikt voor maximaal 4 volwassenen (grootste type huren!). Enige nadeel was het kleine niet verwarmde zwembad met maar 12 ligstoelen.

Gereisd in juni 2006

Appartement Eze Vista info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand7 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin