Eze Village (Alpes Maritimes)

We hebben een aantal aanbieders voor Eze Village (Alpes Maritimes) voor je op een rij gezet:

Reviews over Eze Village (Alpes Maritimes)

Eze Village

Loes,
    6-1-2011

Hooggelegen dorp, je kunt het voetpad vanaf Eze sur Mer nemen, of de bus (voor 1 euro pp). Je kunt heerlijk slenteren door de straatjes, de Jardin Exotique is een aanrader met meer dan 400 cactussoorten, een schitterend uitzicht over de omgeving. Geniet van een hapje en drankje op een van de terrassen, breng eventueel een bezoekje aan een van de parfumfabrieken.

Gereisd met partner in september 2010

Zeer mooi dorp met leuke plaatsjes.

Max,
    2-8-2009

Leuk dorp ( village en bord de mer ) met leuke plaatsjes om te gaan eten en te verblijven! Je kan eens een kijkje nemen in het parfumhuis Fragonard of is lekker gaan eten in één van de lekkere restaurantjes, Je kan de kerk gaan bezoeken of een souvenir kopen ; poppetjes, zelfgeschilderde borden en bekers,... Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Prachtig dorp op een berg

J Bovee,
    4-8-2008

Prachtig dorpje op een berg. Even klimmen maar dan loop je ook door mooie smalle straatjes met kleine huisjes. Diverse huisjes zijn opgekocht door een hotel. Verschillende winkeltjes, restaurants, kleine supermarkt ( wel duur), bakker enz.

Gereisd anders in augustus 2008

Vanaf het station Eze kan je hier een prachtige route naar

Van Ranst Hans,
    1-9-2006

Vanaf het station Eze kan je hier een prachtige route nemen naar het Eze Village een gezellige dorpje bovenop in de bergen, alleen de route er naar toe is prachtig! je moet wel in goed conditie zijn want de route duurt toch 1 uur, en het is altijd stijl naarboven door het prachtig gebergte. de moeite waard !

Gereisd anders in september 2006

Prachtig schilderachtig dorp

Jeffrey Aartsen,
    6-6-2006

Prachtig schilderachtig dorp. Heeft alles wat je van een oud proviciaals dorp mag verwachten. De fransen waren in het voorseizoen enorm vriendelijk. De bakker spreekt zelfs nederlands. Wij vonden het mooier en sfeervoller dan Saint Paul de Vence. Ideale ligging voor uitstapjes naar de omliggende steden. De markt in Ventimiglia (Italie) is maar 30 minuten rijden. Saint Tropez 1 uur en 30 minuten.

Gereisd anders in juni 2006
Eze Village (Alpes Maritimes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 8 reviews