Camping Le Pesquier

7 reviews over Camping Le Pesquier

• 2018
    8Elisabeth19-06-2018

Komen zeker terug.

Fijne rustige camping. Net iets buiten Eygalieres Mooie omgeving om te fietsen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Hilje en Maarten10-09-2015

Prachtig

Prachtige, rustig gelegen camping in de Provence. Goed 5 km van St Remy de Provence. Kleine camping van anderhalve hectare, verdeeld over twee velden, vol met bomen en struiken. sanitair voor bij de receptie, waterpunt op het tweede veld. In de avond stikdonker want geen verlichting Goede WIFI ontvangst voor bij de receptie, op het achterste veld niet.

Vriendelijke eigenaresse en verder personeel. Brood is te bestellen en kan elke ochtend afgehaald worden - gebruik van wasmachine en koelkast tegen betaling. Hele informele sfeer. Prachtige, schaduwrijke plekken en in het midden van het achterste veld een groter veld waar ook in de zon gekampeerd kan worden. sanitair was prima; schoon, handdoekjes, wc brillen ! toiletpapier allemaal aanwezig. Een PRIMA uitvalsbasis om naar steden als Arles - Nimes en Avignon te gaan. Ideale camping voor stellen (zonder kinderen)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Joep08-08-2015

Rustige camping

Rustige kleine camping. Geen speelmogelijkheden voor kinderen anders dan hoe ze Ichzelf vermaken. Relatief veel Nederlanders, maar gezellige sfeer. Iedereen redelijk op zichzelf maar even een praatje is altijd leuk. Vriendelijke eigenaresse. Schone toiletten. Goed en lekker brood te bestellen. Toen wij er waren was het heel heet. Naar ons idee stonden wij op de beste plek van de camping: bijna de hele dag schaduw (achterste veld, plek links achterin de hoek). Daarmee was het goed te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Hans Van Bossuyt25-03-2013

Waar de dag geen uur heeft

Zalig genieten van la douce France kan op deze camping ten volle. Uren zijn van geen tel op deze charmante camping waar de tijd blijft stilstaan. Rust en gezelligheid zijn er troef, weg van alle drukte. Verwacht geen luxe, wel authenticiteit. Via een kleine landweg kan je gemakkelijk naar het dorp, wel even stappen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2013

• 8N van Damme10-07-2012

Heerlijke kleine camping

Wij stonden hier 4 dagen begin juli 2012. Rustig gelegen aan weggetje 2 km buiten Egalieres, een typisch frans dorpje met leuke eetgelegenheden. Vriendelijke ontvangst door eigenaren (echtpaar) die beiden goed engels spreken. Ruime standplaatsen, waarvan vele onder schaduwrijke bomen. Op veld minder schaduw. Daar ook 2 houten bungalows en een soort lodge safaritent met uitkijkpost voor verhuur. Sanitair heel schoon. Wc papier altijd aanwezig. Bij receptie ijsjes, drankjes verkrijgbaar en 's ochtends vers brood op bestelling. Wifi bij receptie. Voor wie wil (wij dus) gemeenschappelijke koelkast te gebruiken. Erg geschikte uitvalsbasis voor st Remy (van Gogh), Avignon, Arles. Strand in plm 1,5 uur te bereiken. Eigenaren wel kindvriendelijk maar er is geen zwembad, waardoor er toen wij er waren vooral stellen (jong en oud) waren. Niet duur, vonden wij: voor 4 nachten met karstentent, auto, 2 personen, gebruik koelkast en wifi 66 euro. Een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Marije09-08-2011

Heerlijke, rustige plek

Gezellige camping met zeer gemêleerd publiek (diverse nationaliteiten, leeftijden en sportief). Redelijke doorstroming. Aardige, flexibele, Franse eigenaren. Ruime, rustige plaatsen met zowel schaduw als zon. Geen zwembad en daardoor minder kinderen, voor ons prettig. Goede uitvalsbasis voor ruime omgeving. Lieftallig dorpje, niet op loopafstand. Sanitair lijkt op het eerste gezicht matig, maar is prima, schoon en ruim voorzien van warm water. Goede douches. Handdoeken bij het toilet zijn goedbedoeld maar lijken mij een bron van bacteriën. Altijd toiletpapier aanwezig! We komen hier zeker een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 8H de Vreden27-07-2010

prima camping

Heb dit jaar (2010)in de tweede week juni een week op deze camping gestaan ,lekker rustig en mooie ruime plekken .Het dorpje Eygalieres ligt op ongeveer 2km afstand ,maar met de fiets imoet je behoorlijk tegen de bult op fietsen ,terug gaat super snel ! Al mer al een fijne week hier verbracht

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010