Reviews over Eygalières

Komen zeker terug.

Elisabeth,
    19-6-2018

Fijne rustige camping. Net iets buiten Eygalieres Mooie omgeving om te fietsen.

Rust en stilte in romantisch provençaals dorpje

christina,
    18-6-2017

Voor wie van rust en stilte houdt, is dit een ideale camping. Kleine, eenvoudige maar schone camping, in het dorp - winkels (bakker, slager, kruidenier) en restaurants op loopafstand (100 - 200 m). Elke vrijdag markt. Dorpje is prachtig. Eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Plekken met voldoende schaduw. Behalve een pingpong tafel in de felle zon, een wipwap en een jeu de boules baantje, verder geen vertier.

Goede uitvalsbasis om Avignon, St. Rémy de Provence, Arles en/of de Camargue te ontdekken.

Heerlijk rustige camping in Provencaals dorpje

A. Scholten,
    19-6-2016

Heel rustige camping, bestaande uit een middenpad, met aan beide zijden kampeerplekken, gescheiden door struiken/bomen. Eenvoudig, maar zeer schoon sanitair. Geen faciliteiten en niet geschikt voor kinderen. Centrum van het dorp ligt letterlijk om de hoek.

Prachtig

Hilje en Maarten,
    10-9-2015

Prachtige, rustig gelegen camping in de Provence.

Goed 5 km van St Remy de Provence.

Kleine camping van anderhalve hectare, verdeeld over twee velden, vol met bomen en struiken. sanitair voor bij de receptie, waterpunt op het tweede veld.

In de avond stikdonker want geen verlichting

Goede WIFI ontvangst voor bij de receptie, op het achterste veld niet.

Vriendelijke eigenaresse en verder personeel.

Brood is te bestellen en kan elke ochtend afgehaald worden - gebruik van wasmachine en koelkast tegen betaling.

Hele informele sfeer.

Prachtige, schaduwrijke plekken en in het midden van het achterste veld een groter veld waar ook in de zon gekampeerd kan worden.

sanitair was prima; schoon, handdoekjes, wc brillen ! toiletpapier allemaal aanwezig.

Een PRIMA uitvalsbasis om naar steden als Arles - Nimes en Avignon te gaan.

Ideale camping voor stellen (zonder kinderen)

Rustige camping

Joep,
    8-8-2015

Rustige kleine camping. Geen speelmogelijkheden voor kinderen anders dan hoe ze Ichzelf vermaken. Relatief veel Nederlanders, maar gezellige sfeer. Iedereen redelijk op zichzelf maar even een praatje is altijd leuk. Vriendelijke eigenaresse. Schone toiletten. Goed en lekker brood te bestellen. Toen wij er waren was het heel heet. Naar ons idee stonden wij op de beste plek van de camping: bijna de hele dag schaduw (achterste veld, plek links achterin de hoek). Daarmee was het goed te doen.

Eygalières scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews