Camping Verdon Provence

3 reviews over Camping Verdon Provence in het Nederlands

heerlijk nazomer in september

bertschuit
25-9-2016

aardige camping met vriendelijke beheerster, plaatsen voor een caravan wat kaal, wij hadden een chalet. Heerlijk temperaturen en door de hoogte geen mug gezien. broodjesservice prima, zwembad klein maar heel schoon en prettig. De afdaling naar het meer is pittig maar ook leuk, het water is heerlijk schoon een genot om te zien. Winkels zijn wat verder weg, je bent zo een half uur heen en weer onderweg. De omgeving is leuk met leuke dorpjes. Voor kinderen is er weinig tot niets, en de dingen die er zijn, hebben hun beste tijd gehad, bijv het volleybal veld is een knollentuin. Neemt niet weg dat wij er vast nog een keer zullen komen, en dan weer in de nazomer, ik denk dat het er in hoogzomer pittige temperaturen zijn.

Zeer mooi en rustig

Stijn
31-8-2015

Rustig gelegen camping aan fantastisch meer met heerlijk zwemwater. Het personeel is zeer vriendelijk en het sanitair wordt netjes schoongemaakt. Je kunt bij de receptie brood bestellen en 's avonds een eenvoudige, maar prima maaltijd nuttigen op het terras.

Gunstig gelegen rustige camping

d_vriesman
17-8-2015

De camping ligt prachtig en rustig (afgelegen) boven het Lac d'Esparron. Ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Er is een lekker (klein) zwembad met ligbedden/parasols en een kiosk. Daar worden, naast drankjes, ook prima en betaalbare maaltijden en een dagmenu geserveerd. Er is ook dagelijks broodjesservice. Alleen bij de receptie/terras is wifi bereik. Vriendelijke bediening. De camping ligt gunstig bij de lavendelroutes. Het meer is langs twee paadjes te bereiken. Terug is dan wel een klim (15 min.) en er is beperkt plaats om te liggen. De term 'apenrots' past beter. Het water is echter helder en heerlijk om te zwemmen. De camping lijkt niet geschikt voor kleine kinderen en er is geen animatie o.i.d., wat wij konden waarderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Verdon Provence in Esparron-de-Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Verdon Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.