Camping Le Soleil

8 reviews over Camping Le Soleil in het Nederlands

Fantastisch aan het meer

Anke-Steven,
10-8-2017

Deze camping ligt aan het prachtige meer van Lac d'Esparron. Je kan hier zalig zwemmen en waterpret hebben. Het restaurant is gezellig. Wij denken dat het voor kleine kinderen minder aan te raden is, omdat er veel hoogteverschillen zijn en weinig mogelijkheden om in het water te gaan, zonder te springen. Wij hadden hier een fantastische tijd met onze tieners.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aardige plek

Karin
2-8-2015

De camping is voor caravans lastiger te bereiken. Ook als je met de auto er op uit trekt duurt het een tijd voor je ergens bent. Supermarkt op 18 km. Kleine plekjes, maar wel schaduw. Mooi eigen rotsstrandje waar je heerlijk kunt zwemmen in het meer. Schoon en voldoende sanitair. Klein winkeltje en barretje.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie plek

mieke
28-7-2012

Mooie camping, met eigen strand, waarvan je kunt zwemmen naar Esparron, dat aan de overkant ligt. Vriendelijk personeel. Sanitair ok, soms wel drukte bij de wc's. Pizza's waren erg lekker. Onze plek had weinig schaduw, maar over het algemeen staan er wel veel bomen. Goede haringen en hamer nodig! En een wespenvanger. Het speeltuintje was alleen niet veel soeps, in de brandende zon, op keien en beetje oud.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

rustig gelegen camping

kurt-landerie
27-2-2012

Dit is een terrassencamping met kleine plaatsen, dit was voor ons niet gemakkelijk omdat wij met een grote caravan reizen. Om naar de camping te rijden moet je wel door smalle en steile bergpassen rijden. Het is ideaal om mooie wandelingen te maken. Mooie en steile bergen van de Verdon Het is één van de mooiste plaatsen van Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

rustige camping

Stans
11-9-2011

Le Soleil in juli bezocht. Goed verzorgde camping die enigzins afgelegen ligt. Vriendelijk personeel. Staanplaatsen voor caravan zijn voor franse begrippen (zeer) klein. een minpunt is de rit ernaar toe. Vooral met een caravan geen makkelijke route, enkele beschadigde caravans. Een optie is om een omweg te nemen en over Riez te reizen. Laatste stuk is dan weliswaar een slecht wegdek maar je komt dan niet 25 onoverzichtelijke haarspeldbochten tegen op enkele kilometers.

Gereisd met partner in juli 2011

Fantastische plek

Fam. Broekroelofs
2-9-2011

Wij kwamen dit jaar voor de 2e keer in 10 jaar op camping "Le Soleil".

Het is een heerlijke camping als je niet te veel toeters en bellen verwacht. Je komt er weinig Nederlanders tegen.

Alle sanitair is netjes onderhouden en wordt 3x per dag schoongemaakt.

De eigenaar en dochter doen hun best om je eventueel in het Engels te woord te staan maar Frans heeft hun voorkeur. De ligging aan het meer is geweldig. Op de rotsen is altijd wel een privé "strandje te" vinden. Aan de overkant zijn bootjes te huur waarmee je het meer kunt verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Mooie camping aan een fantastisch meer

M. Haar
31-7-2011

De camping ligt wel wat afgelegen en om er te komen moet je over een smal weggetje met haarspeldbochten, maar als je er bent dan is de reis er naar toe zeker de moeite waard! Vooral de tentplekken liggen heel mooi tegen de berg aan. Je kunt er echter niet met je auto komen en moet je met je spullen sjouwen, maar de ligging maakt veel goed. Er lopen geen mensen langs je tent, er komen geen auto's voorbij, complete rust dus. De caravanplekken vonden wij minder, die staan achter elkaar geparkeerd op een weggetje. Toen wij er waren (begin juli) was er bijna geen jeugd zodat onze kinderen weinig aanspraak hadden (12 en 14 jaar). Maar ook zij hebben zich prima vermaakt. Het meer en het uitzicht maken veel goed. het enige nadeel is dat je voor je boodschappen naar Manosque moet, een half uur rijden over bergwegen, maar als je je uitstapjes plant met als afsluiting boodschappen doen dan is het goed te doen. Ook het sanitair was schoon toen wij er waren. Kortom een camping om tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
2008

wij komen ,met tussenposen 13x, al 26 jaar in Esparron en hebben de camping, le soleil, positief zien groeien zeker m.b.t. het sanitair en de verzorging van de plaatsen. De omgeving m.n. het meer is gewoon geweldig. Vriendelijk moeder

en dochter bij ontvangt.

Dit jaar zijn we incl. kids (19 en 21 jaar)weer van de partij in Juli en Aug.

Gereisd familie in januari 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil in Esparron-de-Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.