Camping Le Grand Pre

8 reviews over Camping Le Grand Pre in het Nederlands

Heerlijk

Nelleke
19-9-2017

Hier heerst nog echte rust. Ruime plaats gekregen. Prachtige omgeving met een heel mooi meer in de buurt. Voor een camping waar verder niks is, is hij niet echt goedkoop. Afwaswater was koud. Om uit te rusten een aanrader.

Een plekje om terug te komen

menses
11-8-2014

Ons favoriete plekje sinds 1999. Soms voor een paar dagen, soms voor een hele vakantie. Meneer en Mevrouw Aréne doen hun best om rust op de camping te houden en dat gaat meestal prima. De locatie is prachtig, het sanitair is goed en dat er niet altijd erg warm water in de douches is vinden wij niet erg bij 35 graden plus. Een gedeelte van de douches wordt door zonnewarmte verwarmd en dat vraagt een klein beetje, bewuste aanpassing.

Prijs / kwaliteit is 10 +. De sterrenhemel, het meer, de niet in woorden te vatten sfeer en de liefde en inzet van de familie Arène krijg je er gratis bij.

Geen vertier, geen animatie, geen muziek. Houden zo. Op deze camping maak je vrienden als je wil en zo niet, dan niet.

Tot volgend jaar.

Onbeschrijfbaar hoe het oude boertje op zijn snorfietsje jouw plaats aan wijst nadat je bent ingeschreven op het kleine papiertje in de kaartenbak.

heerlijke ruime plekken met veel privacy, toch heerst er veel gezelligheid en sfeer op de camping. Mensen maken een praatje. Kinderen, jong en oud, spelen allemaal met elkaar, verstoppertje, ping pong of voetbal. Goede mix van Fransen, Nederlanders en Duitsers. Hier zijn we echt volledig tot rust gekomen, Uitstapjes naar het meer zijn aan te raden, gratis op één van de mooiere locaties en tegen betaling als je een bootje of waterfiets huurt.

gemengde gevoelens

Woestijne
11-8-2012

9 nachten verbleven in juli- augustus. Een zeer mooi gelegen (goedkope) camping met de charme van een oude boer als campingbaas. Prachtig weer en vooral rust...? Helaas bleek dat laatste niet het geval. Ondanks dat er officieel maar 25 plaatsen zouden zijn, telde ik bij vertrek 41 bezette plekken. Dit had een aantal nadelige gevolgen: - te weinig wc's (slecht 1 normale pot en een invalide wc) - 4 douches met niet altijd warm water - sowieso geen warm afwaswater (1 tappunt met warm/ lauw water) - veel drukte tot laat in de avond (officieel na 22.00 uur stil, praktijk 23.00 uur) Aangezien we echt rust zoeken begon dit ons aardig tegen te staan en moesten we concluderen dat deze camping niet in het hoogseizoen de status van aire naturelle mag hebben. Positieve punten: + goedkoop (100 euro voor 9 nachten, 2 p. 1 tent, auto geen elek.) + mooi gelegen + echte franse boer als eigenaar + grote p

Supercamping voor wie rust en kalmte zoekt. Wij zijn hier reeds 5 x geweest en gaan volgend jaar zeker terug.

Het Lac de Verdon ligt op 5 min met de auto van de camping. Zalig om daar reeds 's ochtends vroeg een frisse duik te nemen.

Zeer ruime en schaduwrijke plaatsen.

Sanitair wordt dagelijks onderhouden en er is steeds warm water om te douchen.

Voor ons was dit telkens een geslaagde vakantie !!! Een echte aanrader.

rust en ruimte

jardin
17-12-2009

Een sterrenhemel om u tegen te zeggen. Bij zeer warm weer altijd wel lucht. Leuke inloop douches met ruimte. Kabbelend verfrissend beekje.Dorpafstand 3 km maar eetgelegenheden zijn beperkt. Mooie ruime plaatsen met veel schaduw. Voor rust en natuurliefhebbers, met of zonder kinderen, een plaats om nooit te vergeten.

2008

Natur Pur

Elisa Ruarus-Krüger
30-8-2008

eine herrliche Camping mitten in der Natur. Etwa 4 Km vom Esperron See entfernt. Schöne schattige Plätzen und sogar im Hauptsaison nicht überlaufen.

Sanitäre Anlage wird jeden Tag sauber gemacht.

camping voor rustzoekers

Vansteenkiste
5-5-2008

camping voor rustzoekers.Grote plaatsen met en zonder schaduw.

In hoogseizoen te weinig toiletten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Pre in Esparron-de-Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Pre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Pre scoort een 8.18 uit 10 op basis van 8 reviews.