Camping La Beaume

Camping La Beaume
8,2

3 tips over Camping La Beaume

Marije, 3-9-2015
Op de Provençaalse marktjes staan overal dezelfde marktlui. Wil je zoals beschreven inde charme gids van de ANWB het voetpad nemen naar de kano verhuur, duurt ca een uur, je vind het pad helemaal achterop het kampeerveld, achter de kampeerders terrassen. Route staat niet aangegeven.
S.Wilthagen, 4-7-2015
Veel mogelijkheden in de omgeving, Gorges de Verdon, vaar en zwem mogelijkheden op het meer van Verdon, Plateau van Valensole met prachtige lavendelvelden, lekker Frans lunchen op een van de vele terrasjes, Mooie dorpjes, oa ook Rouchemont, al is dit even rijden. Elke dag wel ergens in de buurt een Provencaalse markt. Echt vakantie!
Fam Jong, 30-7-2013
Zwemmen, kanoen of een fluisterbootje huren op het prachtige Lac Esparron. En ijsjes eten bij het bakkertje in het mini centrum van Esparron, super lekker!