Camping Les Trois Rivieres

• 6.8Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Trois Rivières heeft een mooie ligging aan een rivier met een uitgegraven meertje waarin gezwommen kan worden. Op deze camping vind je veel Nederlanders, simpel en enigszins verouderd sanitair, thema-avonden en vooral veel natuur. De Mont Ventoux ligt op ca 10 km en is een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld de racefietser.

63 reviews over Camping Les Trois Rivieres

• 6Anja11-08-2019

Voor ons niet meer !

Grote plekken. Loslopende honden! Hinden zwemmen tussen de mensen 🤨 in ( heel ondiep ) water. Geen mogelijkheid om chemisch toilet te legen, dit moet in de toiletten😏 Hoog ons kent ons gehalte. Oud sanitair.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8imcavandenheuvel03-08-2019

Heerlijk.

Heerlijke no nonsense camping. Mooie grote plaatsen veelal in schaduw. Camping bestaat uit 2 gedeeltes . Leuke rivier met zwembassin. Topcamping als je niet geeft om luxe. Wel veel mensen die al jaren terugkomen. Heel veel Nederlanders. Prima restaurant voor lekker eten en drinken. Als je van paardrijden houdt, ook mogelijk naast camping. Werkelijk prachtige omgeving . Wandelen en fietsen is super hier. Honden mogen mee. We komen zeker ooit terug

• 6Staat v/h sanitair

• 6charles02-08-2019

Franse slag

Een camping in twee delen. Het bovengelegen deel (huurhuisjes, kampeerplaatsen): grote plaatsen met hier en daar een boom. Grote plaatsen op het lager gelegen deel die schaduw krijgen van bomen met een redelijk dicht ”bladerdak”. Hier komt zon doorheen naarmate de zon van plaats verandert. De plaatsen gescheiden door wat balken in het gras. Deze liggen kris kras naast/door elkaar. Hierdoor heeft de camping een gezellige, wat nonchalante Franse sfeer. Gratis, goed internet op het terras. De plaatsen zijn redelijk recht, prima geschikt voor tenten.De rivier had weinig water. Het diepste punt: kniehoogte. Chemisch toilet legen? Gooi maar in de wc. Geen babybadje aanwezig. Kinder toiletpotje in het lager gelegen toiletgebouw. Er zijn 2 sanitair/afwas gebouwen.Alle afwasbakken hebben koud water. Ieder gebouw 1 warm waterkraan. Dit kan echt meer niet in 2019. Alle druk waterkranen geven 2 seconden water. (twee dus) Ja, ja!

• 4Staat v/h sanitair

• 8Mascha Vestdijk12-02-2019

Heerlijke vakantie

Wij zijn hier 7 dagen geweest. Vriendelijk ontvangst door de camping beheerders, spreken engels, duits, nederlands en natuurlijk frans. Je mag zelf een plaats uitzoeken in het voorseizoen. De camping was al gezellig druk. Wij hebben een plaats genomen aan de rivier L'Ouveze. Deze plaatsen bevonden zich helemaal achteraan de camping en vond ik mooier dan aan de andere kant. De plaatsen zijn erg ruim en speels, dus gelukkig niet recht toe recht aan. Er is een restaurant waar je elke dag kunt eten vanaf 19 uur. Het eten is er werkelijk fantastisch en helemaal niet duur. En je zit er heel gezellig. Er komen ook veel buurtbewoners eten. Er is op de camping een natuurlijk zwembad gemaakt van de rivieren. Lekker diep zodat je goed kunt zwemmen. Het weer was zoals meestal in Juni fantastisch en zeer warm. Wij komen vast en zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Christl04-01-2019

Al jaren favoriet

Heerlijke no nonsense camping waar oud en jong frans belgisch en nederlands heerlijk naast en met elkaar vertoeft op de prachtig gelegen camping. Leuke disco avonden waar jong en oud met elkaar staat te dansen. Gelukkig staat deze camping niet in de Anwb gids vermeld omdat het sanitair verouderd is, maar dat maakt het publiek des te leuker, dat zijn over het algemeen relaxte tentkampeerders die niet zoveel zaniken en genoegen nemen met eenvoud. Als je van eenvoudig en gemoedelijk kamperen houdt moet je hier zijn. Als je 4 sterren sanitair en een "dorp" camping met straatjes en afgeschermde "plekjes" bent gewend, zijn de dure luxe campings in Vaisson een betere bestemming. Wij komen hier al jaren terug met opgroeiende kinderen en zijn heel blij dat er nog zulke campings bestaan zonder al die overdreven luxe en animatie shit.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    4Marian10-10-2018

Primitief, slecht sanitair en bomvol Nederlanders

Camping ligt afgelegen, voor grote supermarkt moet je echt even op stap. Hoog "ons kent ons gehalte" en alleen maar Nederlanders, dat gaf ons niet echt een Frans gevoel. Als nieuwkomeling kom je er niet tussen en dat is jammer. Verder is staat van sanitair heel primitief. Kinderen spelen in wc's met waterslangen. Vloeren zijn steeds modderig. Afspoelen van wc's en voeten met slangen. Zelf toiletpapier meenemen. Deur van de gehuurde koelkast zat los en was met tape vastgeplakt; slechte verlichting 's nachts op paden..... kortom, voor wat er geboden wordt echt te duur! Omgeving is wel prachtig dus je hoeft zeker niet op de camping te blijven en kunt er op uit gaan, maar hier komen wij niet meer terug helaas.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Liesbeth29-08-2018

Absolute aanrader

Prachtige camping. Mooie mix van Fransen/Nederlanders/Belgen en alle leeftijden vertegenwoordigd. Fijn restaurant op n gezellig pleintje. Verder vooral eenvoudig, Precies goed dus. Aanrader ook voor gezinnen met oudere kinderen/pubers. Mooi gelegen aan een prachtige rivier!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 5W1508201816-08-2018

Nostalgisch kamperen, niet meer van deze tijd.

Mooie ligging aan een rivier waarin voor een deel kan worden gezwommen. Sannitair erg verouderd, kleine cabines en matig schoon en veelal koud water. Past niet meer in deze tijd. Geen enkele verlichting op het terrein en binnen een week was het sannitairgebouw drie maal zonder licht. Wifi aanwezig betekent hier 99% nauwelijks aanwezig. Ons kent ons gehalte erg groot. Eigenaren matig vriendelijk naar onbekende gasten. Eigenaar scheurt als een wilde met zijn electrische step over het terrein. Informatie hangt her en der over het terrein verspreid. Bij binnenkomst direct meegeven is wat klantgerichter. Je komt hier voor het specifieke kampeer terrein gelegen aan een rivier. Meer heeft de camping niet echt te bieden.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2A.13-08-2018

Nooit meer

Ligging van de camping is mooi, riviertje met uitgegraven meertje is ook leuk voor de kinderen daarmee houd het ook op. Verder is er weinig speel gelegenheid voor de kleinere kinderen. De wegen op de camping zijn slecht grind met kuilen. Geheel in steil met de franse wegen in de regio. Ook is er geen verlichting langs de paden. Sanitair is zeer oud word wel schoon gehouden maar met een volle camping is dit wel te weinig.

Wij hadden het geluk dat we een grote plaats hadden voor onze caravan maar de meeste plaatsen zijn te klein voor een caravan.

Verder is het heel veel ons ken ons onder de camping gasten die hier al jaren komen en daar kom je als "buiten staander" niet tussen , en dat maakt het er niet gezelliger op. Wij zijn dan ook eerder vertrokken naar een andere camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 2017
    8Empéetje02-12-2017

Harmonie tussen natuur gezelligheid

Wát een comfortabele camping. No-nonsense, sfeervol, ruime groene plaatsen, geen gedoe, geen lawaai. Volkomen harmonie tussen groepen pubers/studenten met biertenten enerzijds en gezinnen met jonge kinderen of pubers anderzijds. Nooit overlast. Heerlijk zwemmen in de rivier. Pizza's in het restaurant, een glas wijn, zo nu en dan een band of disco... alles is leuk aan deze camping. Niet in het minst de ranch aan de overzijde, waar je met of zonder ervaring de prachtigste paardrijtochten door een verstilde rivier maakt, of een cappucino op het terras van de tabac in het naburige dorp, met een ter plekke gekocht kakelvers tijdschrift en een croissant of volkorenbol van de warme bakker een paar huizen verderop .... het goede leven ...

• 7Staat v/h sanitair

8 tips over Camping Les Trois Rivieres

• pjjanssen, 19-07-2012

Het sanitair was zeer schoon!!! Voorzien van WC brillen! Niets mis mee. Gelezen tijdschriften/kranten werden op een muurtje gelegd, zodat andere hier ook gebruik van konden maken. Het terras was gezellig, personeel vriendelijk, eten goed, er zaten altijd mensen. Ook heeft Barbara ons geholpen met onze auto-problemen, zodat de kosten voordeliger uitvielen. Het gebied bljift mooi. We hebben nog steeds niet alles gezien, dus we komen zeker terug. Ook is het weer hier altijd goed!!!!!

• peter, 30-11-2013
    • waterschoentjes mee ivm de ondergrond vd rivier.
    • rotsharingen zijn wenselijk ivm de ondergrond.
    • De Mont Ventoux ligt op ca 10 km. Een prima uitvalsbasis voor de racefietser dus.

• Joske, 26-09-2013

Restaurant www.lafleurbleue.fr

6 vragen over Camping Les Trois Rivieres

• Astrid, 05-02-2017

weer klimaat

Kan iemand mij wat vertellen over het weerklimaat? ik lees vooral een zeeklimaat, dus best wel wat regen hier. Heeft iemand ervaring in de periode eind juli/ half augustus?

• fam . Kessing, 08-07-2016

honden

Mogen honden in de rivieren zwemmen

• Lyanne, 20-04-2014

Paardrijden

Weet iemand misschien hoe het paardrijden op de camping is?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig