Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Trois Rivieres

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Trois Rivieres voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 69 reviews
+28

7.5GoedScore uit 69 reviews
  • 6Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Trois Rivières heeft een mooie ligging aan een rivier met een uitgegraven meertje waarin gezwommen kan worden. Op deze camping vind je veel Nederlanders, simpel en enigszins verouderd sanitair, thema-avonden en vooral veel natuur. De Mont Ventoux ligt op ca 10 km en is een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld de racefietser.

69 Reviews over Les Trois Rivieres

• 5Debbie15-08-2022

Matig

Het is een basic camping met veel vaste gasten die hier al jaren komen. Dat is dan ook sfeer die je heel erg proeft. Sanitair is gedateerd en typisch Frans. De comfort en XL plekken zijn erg klein, je krijgt dus veel mee van je buren. Slechte verlichting en zanderige plekken. Omgeving is heel mooi.

Voor ons was het eenmalig.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Elles12-08-2022

Retro camping, fijn om in mei/juni terug te komen.

Verrassende retro camping met veel pluspunten zoals een fijn restaurant, goeie kok en een jongeman die het sanitair ‘s morgens flink schoonmaakt. Weinig afvalemmers bij het sanitair, dit maakt dat de boel schoon blijft. De stortplaats voor afval ligt buiten de camping, top!! Camping is een mooie uitvalsbasis voor de Mont Ventoux. Meerdere mensen komen hier jaarlijks terug. Handig want zij weten je het nodige over de omgeving, markten en winkels te vertellen.

• 6Stefanie21-07-2022

Camping met plussen en minnen

De omgeving is natuurlijk fantastisch. Camping is goede Uitvalsbasis. Riviertje is zeer prettig en horeca is goed. Plekker zijn schaduwrijk en groot genoeg. Minnen zijn een matig sanitair, de plekken zijn erg hutje mutje met weinig privacy, honden die zwemmen in het stuk waar je kinderen ook zwemmen. Mijn kinderen van 7 en 3 hebben een top tijd gehad. Wij iets minder door bovenstaande. Zijn toch wel echt van de (nog) kleinere campings

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Elisabeth31-05-2022

Welkom

Authentieke camping, midden in de natuur Warme ontvangst, professionele service Tips en uitleg om omgeving te ontdekken Comfortabele voorzieningen zoals sanitair, wasmachine, bbq.. schaduw door bomen Zwem, speel en rust gelegenheid Lekkere broodjes in de ochtend, heerlijk tafelen vanaf de middag in het restaurant, met terras Prachtige omgeving

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Elisabeth31-05-2022

Welkom

Authentieke camping, in de natuur, Warm onthaal en professionele service Comfortabele voorzieningen, zoals douches en wasmachine Lekkere broodjes in de ochtend - heerlijk eten in restaurant vanaf de middag Zwem, speel en rust gelegenheid Prachtige omgeving

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Mathieu19-01-2022

Ik tel de dagen tot we terugkomen.

Mooie camping Schaduwrijke plaatsen "midden in de natuur" Sanitair volstaat, zonder meer. Goede service, leuke bar/restaurant. De grootste troef is de zwembassin en de 3 riviertjes die hier samenkomen. Ideale plek om tot rust te komen ondanks ravottende kinderen.

• 6Anja11-08-2019

Voor ons niet meer !

Grote plekken. Loslopende honden! Hinden zwemmen tussen de mensen 🤨 in ( heel ondiep ) water. Geen mogelijkheid om chemisch toilet te legen, dit moet in de toiletten😏 Hoog ons kent ons gehalte. Oud sanitair.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8imcavandenheuvel03-08-2019

Heerlijk.

Heerlijke no nonsense camping. Mooie grote plaatsen veelal in schaduw. Camping bestaat uit 2 gedeeltes . Leuke rivier met zwembassin. Topcamping als je niet geeft om luxe. Wel veel mensen die al jaren terugkomen. Heel veel Nederlanders. Prima restaurant voor lekker eten en drinken. Als je van paardrijden houdt, ook mogelijk naast camping. Werkelijk prachtige omgeving . Wandelen en fietsen is super hier. Honden mogen mee. We komen zeker ooit terug

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6charles02-08-2019

Franse slag

Een camping in twee delen. Het bovengelegen deel (huurhuisjes, kampeerplaatsen): grote plaatsen met hier en daar een boom. Grote plaatsen op het lager gelegen deel die schaduw krijgen van bomen met een redelijk dicht ”bladerdak”. Hier komt zon doorheen naarmate de zon van plaats verandert. De plaatsen gescheiden door wat balken in het gras. Deze liggen kris kras naast/door elkaar. Hierdoor heeft de camping een gezellige, wat nonchalante Franse sfeer. Gratis, goed internet op het terras. De plaatsen zijn redelijk recht, prima geschikt voor tenten.De rivier had weinig water. Het diepste punt: kniehoogte. Chemisch toilet legen? Gooi maar in de wc. Geen babybadje aanwezig. Kinder toiletpotje in het lager gelegen toiletgebouw. Er zijn 2 sanitair/afwas gebouwen.Alle afwasbakken hebben koud water. Ieder gebouw 1 warm waterkraan. Dit kan echt meer niet in 2019. Alle druk waterkranen geven 2 seconden water. (twee dus) Ja, ja!

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Mascha Vestdijk12-02-2019

Heerlijke vakantie

Wij zijn hier 7 dagen geweest. Vriendelijk ontvangst door de camping beheerders, spreken engels, duits, nederlands en natuurlijk frans. Je mag zelf een plaats uitzoeken in het voorseizoen. De camping was al gezellig druk. Wij hebben een plaats genomen aan de rivier L'Ouveze. Deze plaatsen bevonden zich helemaal achteraan de camping en vond ik mooier dan aan de andere kant. De plaatsen zijn erg ruim en speels, dus gelukkig niet recht toe recht aan. Er is een restaurant waar je elke dag kunt eten vanaf 19 uur. Het eten is er werkelijk fantastisch en helemaal niet duur. En je zit er heel gezellig. Er komen ook veel buurtbewoners eten. Er is op de camping een natuurlijk zwembad gemaakt van de rivieren. Lekker diep zodat je goed kunt zwemmen. Het weer was zoals meestal in Juni fantastisch en zeer warm. Wij komen vast en zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

Camping Les Trois Rivieres info