Camping Le Bon Crouzet

Meer camping info

34 reviews over Camping Le Bon Crouzet

• 5Ineke Gerritsen21-09-2016

Zo jammer...

Goede camping, met goed en redelijk schoon sanitair.Echter wel minpunten. Eigenaars zijn nors, stug en onvriendelijk...ook als je ze langer kent. Beiden blijken er niet zoveel zin meer in te hebben, ze doen echt niet meer dan alleen het hoognodige.Zijn niet echt behulpzaam. Deze camping bestaat nu 23 jaar en al die tijd hebben ze geen moeite gedaan om ook maar 1 woord Engels te spreken of verstaan. Kleinkinderen van ze mogen alle regels overtreden, wat wij niet mogen. Dat is meten met 2 maten.Voor een hond moet 2 € per dag getikt worden, voor een klein beetje watergebruik dus. De rivier is alleen maar een bedding met een berg afval erin. .Hond van eigenaars poept jeu boul baan onder en dat blijft liggen. Op juist mooie plekken staan oude caravans, die in de stalling horen, maar opruimen ervan is te veel werk ! De paden zojn gevaarlijk met kuilen en gaten, moet nodig geagaliseerd.Jammer dst dit terrein door slordigheid en weinig aantoonbaar interesse achteruit gaat

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jansen23-08-2016

Alles wat je zoekt op een kleine camping

De eigenaars zijn vriendelijke mensen, maar zijn wel zuinig op het zwembad. Als je daar de regels overtreedt (in korte broek door de deur of niet goed genoeg douchen) kunnen ze wat nors over komen, maar buiten dat zijn het hele aardige mensen. De camping zelf is prima! De plekken ruim genoeg voor onze grote tent. De toiletten zijn heel goed en schoon (om 06:00u en 15:00u schoonmaak). De douches waren we iets minder tevreden over. Ze staan veel te kort aan en er is een boiler waardoor warm water schaars is. Het zwembad is schoon en groot genoeg voor wat baantjes heen en weer. Wifi is er alleen bij de receptie, maar je kunt daar gezellig zitten tussen het zwembad en de bar. De bar is bijna altijd open. Er zijn daar ook prima pizza's te krijgen voor aan tafel of om mee te nemen naar je eigen tent. We zijn drie weken geweest en in die 3 weken is er 1 feestavond geweest met de nu al legendarische DJ Bruno. We hebben een enorm leuke, gezellige avond gehad. Ga wel vroeg heen want het terras was stampvol! De ligging van de camping is perfect want Vaison-la-Romaine is vlakbij. Kortom, gewoon doen!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8ACoulier03-08-2016

Gezellige, rustige camping

Wij waren op de camping met 3 kinderen van 1, 3 en 5. Ondanks het heel beperkte speeltuintje (2 wippers en een pingpongtafel) en het ontbreken van een peuterbad, vonden wij deze camping toch heel geschikt voor kleine kinderen. De kleinschaligheid zorgde ervoor dat de oudste 2 zelf konden rondcrossen zonder dat we moesten bezorgd zijn dat ze de weg niet zouden terugvinden en ook het riviertje was ideaal. In enkele reviews las ik dat de eigenaars als nors worden bestempeld. Dit lijkt misschien zo op het eerste zicht, maar als je even met hen gepraat hebt, merk je dat ze eigenlijk net heel hartelijk en behulpzaam zijn. Enkele campinggasten vonden ook dat de eigenaars te strikt waren m.b.t. hygiëne in het zwembad (bv dat je verplicht goed moet douchen voor het zwemmen), maar dit vind ik persoonlijk eerder een pluspunt, want het zwembad was dan ook erg netjes. Ook het sanitair was voldoende groot en voldoende netjes. Het water was niet altijd warm, maar ach ja... :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8werner31-07-2016

mooie, rustige, prachtige camping

We zijn op deze camping geweest van 18/07/16 tem 29/07/16 samen met 2 kinderen van 4 en 6 jaar. Camping was helemaal niet vol - nog verschillende plaatsen vrij - plaatsen zijn groot genoeg maar niet allemaal heel effen. De plaatsen zijn afgebakend met haagjes maar die zijn nog niet overal even hoog. 1 sanitair gebouw - in orde - en dat wordt elke dag gepoetst. Niet heel de dag heel warm water om te douchen. Er is een kleine keuken voorzien om pizza en frit ter plaatse op te eten of om mee te nemen naar caravan of tent. Klein zwembad - open van 10 tot 19 uur - maar heel proper en steeds plaats op de lig zetels - prachtige rivier aan de camping met elke dag een anders zicht op de Mont Ventoux. Als je wat zoekt kan je er zelfs zwemmen. Geen animatie en geen lawaaierige gasten - mooie mix van Belgen, Nederlanders, Fransen hier en daar een enkele Duitser en wat Denen. Heel mooie omgeving en prachtige dorpjes op korte afstand te vinden - heel leuke lokale marktjes vriendelijke uitbaters die steeds klaar staan ook al lijkt het niet zo op het eerste zicht Uitbater is tevens burgemeester van Entrechaux, pizza bakker op de camping - wijnboer - ...... 1 klein minpuntje - enkel cash te betalen op camping - geen Visa of bankkaart tip : in het zwembad zijn geen zwemshort toegelaten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Erwin18-08-2015

Aangename en rustige camping

Op deze camping krijg je de tijd om tot rust te komen. Kleine 70 staanplaatsen, mooie mengeling van Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en een verdwaalde Deen. Verwacht geen animatie, maar met een Rivier (voor kinderen leuk om in te spelen en zwemmen, voor Volwassenen te ondiep) en een Zwembad (open van 10-19 uur) Genoeg te beleven in de omgeving, dichtbij (Vaison la Romaine, Mont Ventoux) en verder weg (Orange, Avignon). Kampvuurtje aan de rivier, flesje wijn en de vakantie is compleet. Sanitair is oke, maar niet meer dan dat, bij een volle camping is het net aan en vaak niet echt schoon meer. Een extra gebouw zou mooi zijn, maar ik begrijp dat dat weer een flinke investering is. Al met al een fijne, rustige kampeerders camping, zonder poespas, met veel vrijheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Steenbergen17-08-2015

Super fijne tijd!

Mooi klein maar fijn! Ruime plaats,net sanitair, heerlijk zwembad en mooi zicht op de Mnt Ventoux!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Kathy Jansen13-07-2015

heerlijk rustige camping

Deze camping heeft alles wat wij zochten: rustig, goed schoon sanitair, ligt langs een stromend riviertje waarin keien liggen waar je heerlijk in kunt afkoelen. En een schoon klein zwembad. Uitzicht op de Mont Ventoux die elke avond weer anders kleurde. Op rijafstand van Vaison-la-Romaine.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Ab en Dorothé19-06-2015

Prima rustige camping in juni 2015

Hebben hier enkele dagen gestaan. Mooie plek aan de rivier, prima sanitair, aardige eigenaren. Erg rustig, gelukkig geen kampeerders die het nodig vinden hun buren met hun muziek of tv te hinderen. Lekker zwembad dat goed onderhouden is. Kortom: we komen terug!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Corine23-06-2013

Mooie Camping

We komen hier al een paar jaar , elk jaar zie je verandering, een vooruitgang dus!! De sfeer is er gewoon goed , mooie omgeving in de buurt veel te bezichtigen en gezellige dorpjes vlakbij. Elk jaar gaan we die kant op. De mensen van de camping zoals sommige aangeven kijken nors? maar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Maar je moet ze leren kennen. Gaby en Genevieve zijn in hart en nieren franse mensen, soms is dat met taal wat moeilijker want engels kennen ze niet, maar vaak begrijpen ze je wel als je iets vraagt of wilt. Ik voel me daar altijd welkom , en als je eerder weg gaat dan afgesproken doen ze daar ook niet moeilijk over. Camping staat ook altijd vol.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Douwe19-07-2012

Klein maar fijn!

We zijn maar kort geweest (3 dagen) vanwege een onverwachte verhuizing vanuit een andere camping. Prima ontvangst. Wij gaan zeker terug. Camping ligt mooi aan de rivier en heeft een leuk zwembad. Mooie grote, vlakke plekken met schaduw. De heggen gaven privacy. Wij waren er met 2 tiener-zonen en die hebben zich prima vermaakt. LIgt mooi en je bent zo in Vaison la Romaine waar je allerlei supermarkten hebt. Rustige camping waar geen animatie is, maar daar hadden wij geen behoefte aan. De volgende keer, blijven we zeker langer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012