Camping Le Bon Crouzet

7,8

25 reviews over Camping Le Bon Crouzet in het Nederlands

Gemoedelijke camping

Karin en chris, 15-9-2017

Leuke camping met een gemoedelijke sfeer ! Lekker rustig en een fijn zwembad , eigenaren zijn vriendelijk en hebben een broodservice vanaf 8.00 uur . Prima uitvalsbasis om de mont- ventoux te fietsen ( malaucene ) prima om 10 km op te warmen ! Voor ons een camping om terug te komen.

prima voor de prijs die je betaalt

Martine, 6-8-2017

Na alle reviews had ik toch wat dubbele verwachtingen, maar de camping viel me alleszins mee. Beheerders spreken inderdaad alleen Frans, maar zijn zeker welwillend. We wilden een andere plek die iets ruimer was en meer schaduw: geen problem. Twee keer over vloog de stop eruit (door eigen schuld), binnen vijf minuten gerepareerd. Een klein, maar mooi zwembad. Een anders het riviertje waar je heerlijk kunt verkoelen. Als extra service een koel/vriezer, waar je gratis je koelelementen of water kan koelen. Ook de pizza's waren prima te eten. Kortom een prima camping als je niet te hoge eisen stelt.

Heerlijke camping

Fam. Jansen, 6-8-2017

Van geluidsoverlast van naastgelegen camping hebben wij niets gemerkt.

De kampeerplaatsen zijn groot en overzichtelijk. Zowel plaatsen met schaduw als met zon. Camping staat aan een rivier en heeft uitzicht op de Mont Ventoux. Sanitair is schoon. De douches zijn vernieuwd. Er is dag en nacht warm water. Voor het zwembad gelden de regels dat zwemkleding verplicht is (geen boxershort) en dat men even van de douche gebruik moet maken (loop je onder door). Dit water heeft dezelfde temp. als het zwembad. Hierdoor blijft het zwembadwater schoon en daar heeft iedereen profijt van. De camping-eigenaren zijn aardig, spreken Frans. Dit doen ze op een rustige, eenvoudige manier, waardoor ze goed te begrijpen zijn. De volwassen kinderen helpen mee op de camping. Geen animatie. Wel kun je 's avonds op het terras een pizza eten. Voor de wifi moet je betalen (33 euro voor 2 weken). Heerlijk camping, we komen zeker nog een keer terug.

Relaxte camping, maar soms 's nachts lawaai/muziek

Ab en Dorothé, 11-7-2017

Leuke camping, relaxed, veel nederlanders, goede maar zeer dure wifi (4 dagen voor 1 apparaat € 19). Mooi uitzicht op de Mont Ventoux. Goede staanplaatsen. Geen ervaring met sanitair e.d., want wij hebben een camper-met-alles-erin.

Er is al jaren onmin met de eigenaren van de naastgelegen, al lang gesloten camping. In de twee jaren dat wij er zijn geweest (juni 2015, juni 2017) was er tot diep in de nacht/ochtend harde muziek van jongeren op die gesloten camping (de kinderen van de eigenaren?). Dit op verschillende dagen/nachten. Helaas reden voor ons om niet terug te gaan.

Heerlijk rustig

kees, 17-6-2017

Fijne camping aan de rivier met mooi zicht . Sanitair schoon . Broodservice,Zwembad . Voor herhaling .!!!

Zo jammer...

Ineke Gerritsen, 21-9-2016

Goede camping, met goed en redelijk schoon sanitair.Echter wel minpunten. Eigenaars zijn nors, stug en onvriendelijk...ook als je ze langer kent. Beiden blijken er niet zoveel zin meer in te hebben, ze doen echt niet meer dan alleen het hoognodige.Zijn niet echt behulpzaam. Deze camping bestaat nu 23 jaar en al die tijd hebben ze geen moeite gedaan om ook maar 1 woord Engels te spreken of verstaan. Kleinkinderen van ze mogen alle regels overtreden, wat wij niet mogen. Dat is meten met 2 maten.Voor een hond moet 2 € per dag getikt worden, voor een klein beetje watergebruik dus. De rivier is alleen maar een bedding met een berg afval erin. .Hond van eigenaars poept jeu boul baan onder en dat blijft liggen. Op juist mooie plekken staan oude caravans, die in de stalling horen, maar opruimen ervan is te veel werk ! De paden zojn gevaarlijk met kuilen en gaten, moet nodig geagaliseerd.Jammer dst dit terrein door slordigheid en weinig aantoonbaar interesse achteruit gaat

Alles wat je zoekt op een kleine camping

Jansen, 23-8-2016

De eigenaars zijn vriendelijke mensen, maar zijn wel zuinig op het zwembad. Als je daar de regels overtreedt (in korte broek door de deur of niet goed genoeg douchen) kunnen ze wat nors over komen, maar buiten dat zijn het hele aardige mensen.

De camping zelf is prima! De plekken ruim genoeg voor onze grote tent. De toiletten zijn heel goed en schoon (om 06:00u en 15:00u schoonmaak).

De douches waren we iets minder tevreden over. Ze staan veel te kort aan en er is een boiler waardoor warm water schaars is.

Het zwembad is schoon en groot genoeg voor wat baantjes heen en weer.

Wifi is er alleen bij de receptie, maar je kunt daar gezellig zitten tussen het zwembad en de bar. De bar is bijna altijd open. Er zijn daar ook prima pizza's te krijgen voor aan tafel of om mee te nemen naar je eigen tent.

We zijn drie weken geweest en in die 3 weken is er 1 feestavond geweest met de nu al legendarische DJ Bruno. We hebben een enorm leuke, gezellige avond gehad. Ga wel vroeg heen want het terras was stampvol! De ligging van de camping is perfect want Vaison-la-Romaine is vlakbij. Kortom, gewoon doen!

Gezellige, rustige camping

ACoulier, 3-8-2016

Wij waren op de camping met 3 kinderen van 1, 3 en 5. Ondanks het heel beperkte speeltuintje (2 wippers en een pingpongtafel) en het ontbreken van een peuterbad, vonden wij deze camping toch heel geschikt voor kleine kinderen. De kleinschaligheid zorgde ervoor dat de oudste 2 zelf konden rondcrossen zonder dat we moesten bezorgd zijn dat ze de weg niet zouden terugvinden en ook het riviertje was ideaal.

In enkele reviews las ik dat de eigenaars als nors worden bestempeld. Dit lijkt misschien zo op het eerste zicht, maar als je even met hen gepraat hebt, merk je dat ze eigenlijk net heel hartelijk en behulpzaam zijn.

Enkele campinggasten vonden ook dat de eigenaars te strikt waren m.b.t. hygiëne in het zwembad (bv dat je verplicht goed moet douchen voor het zwemmen), maar dit vind ik persoonlijk eerder een pluspunt, want het zwembad was dan ook erg netjes. Ook het sanitair was voldoende groot en voldoende netjes. Het water was niet altijd warm, maar ach ja... :-)

mooie, rustige, prachtige camping

werner, 31-7-2016

We zijn op deze camping geweest van 18/07/16 tem 29/07/16 samen met 2 kinderen van 4 en 6 jaar. Camping was helemaal niet vol - nog verschillende plaatsen vrij - plaatsen zijn groot genoeg maar niet allemaal heel effen. De plaatsen zijn afgebakend met haagjes maar die zijn nog niet overal even hoog. 1 sanitair gebouw - in orde - en dat wordt elke dag gepoetst. Niet heel de dag heel warm water om te douchen. Er is een kleine keuken voorzien om pizza en frit ter plaatse op te eten of om mee te nemen naar caravan of tent. Klein zwembad - open van 10 tot 19 uur - maar heel proper en steeds plaats op de lig zetels - prachtige rivier aan de camping met elke dag een anders zicht op de Mont Ventoux. Als je wat zoekt kan je er zelfs zwemmen.

Geen animatie en geen lawaaierige gasten - mooie mix van Belgen, Nederlanders, Fransen hier en daar een enkele Duitser en wat Denen.

Heel mooie omgeving en prachtige dorpjes op korte afstand te vinden - heel leuke lokale marktjes

vriendelijke uitbaters die steeds klaar staan ook al lijkt het niet zo op het eerste zicht Uitbater is tevens burgemeester van Entrechaux, pizza bakker op de camping - wijnboer - ......

1 klein minpuntje - enkel cash te betalen op camping - geen Visa of bankkaart

tip : in het zwembad zijn geen zwemshort toegelaten

Aangename en rustige camping

Erwin, 18-8-2015

Op deze camping krijg je de tijd om tot rust te komen. Kleine 70 staanplaatsen, mooie mengeling van Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en een verdwaalde Deen. Verwacht geen animatie, maar met een Rivier (voor kinderen leuk om in te spelen en zwemmen, voor Volwassenen te ondiep) en een Zwembad (open van 10-19 uur)

Genoeg te beleven in de omgeving, dichtbij (Vaison la Romaine, Mont Ventoux) en verder weg (Orange, Avignon). Kampvuurtje aan de rivier, flesje wijn en de vakantie is compleet.

Sanitair is oke, maar niet meer dan dat, bij een volle camping is het net aan en vaak niet echt schoon meer. Een extra gebouw zou mooi zijn, maar ik begrijp dat dat weer een flinke investering is.

Al met al een fijne, rustige kampeerders camping, zonder poespas, met veel vrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bon Crouzet in Entrechaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bon Crouzet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bon Crouzet scoort een 7.76 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: