Camping Le Bon Crouzet

Meer camping info

34 reviews over Camping Le Bon Crouzet

• 2019
    9Astrid Sloof15-09-2019

Advies, ga zeker een keer kijken!

Camping zonder mobilehomes. En geen animatie. Riviertje is heerlijk om in te zitten/zwemmen ter verkoeling. Mooi gebied om oude steden te bezoeken. Maar ook om te fietsen naar Mont Ventoux.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8Paul11-08-2018

Prima camping, met plezier gestaan

Rustige camping, ruime plaatsen, aan de rivier de Ouvèze. Zwembad was prima. Leuk terrasje waar je prima wat pizza kunt eten of wat kunt drinken in de schaduw. Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Sanitair was wat verouderd, maar prima schoon. Camping bestaat uit een ouder deel en een nieuwer deel aan de rivier (met bijna alleen Nederlandse gezinnen). Wij stonden gelukkig op het oudere deel tussen de Fransen en de Belgen. Het deel dicht bij de weg maakt een wat aftandse indruk door een hoekje met een aantal "gestalde caravans". Uitzicht verder op de Mt.Ventoux is prachtig. Vaison la Romaine en Entrechaux vlak om de hoek. In de omgeving is qua restaurants volop keus. Het riviertje heeft geen erg diepe gedeeltes, veelal kuitdiep. Op een aantal plekken is het middeldiep en daar kun je prima kopje onder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Hanny14-07-2018

Prima camping

Fijne rustige camping goed uitgangspunt voor fiets/wandeltochten. Geen overbodige luxe maar al het noodzakelijk is er. Riviertje is lekker voor een verkoeling en zwembad is niet groot maar prima om een paar baantjes te trekken. Eigenaren zijn erg aardig al spreken ze alleen maar frans maar heb dit niet als handicap ervaren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Roel Prins08-07-2018

Fijne,rustige camping.

Fijne rustige camping met mooie ruime plekken. Met uitzicht op de rivier of elders op de camping onder bomen ,de plekken zijn gescheiden door hegjes. Typisch Franse camping met aardige bereidwillige eigenaren en campinggasten met verschillende nationaliteiten. Ligt mooi centraal voor uitstapjes naar leuke dorpjes,markten en de Mont Ventoux. Vaison la Romaine ligt op 10 min rijden met de auto voor boodschappen e.d. Het sanitair gebouw wordt keurig schoon gehouden en heeft prima voorzieningen. Op de camping is een fijn zwembad met ligstoelen. In het restaurant of op het terras zijn pizza,s en frites te bestellen, elke dag vers brood en kan je een drankje bestellen. Tijdens de wk voetballen was er een groot scherm opgesteld. Het terrein heeft hier en daar wel wat achterstallig onderhoud, voor Nederlandse begrippen mogen de hegjes wel eens geknipt worden, paden egaliseren en gras maaien. Maar nogmaals,het is een typisch Franse camping.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Karin en chris15-09-2017

Gemoedelijke camping

Leuke camping met een gemoedelijke sfeer ! Lekker rustig en een fijn zwembad , eigenaren zijn vriendelijk en hebben een broodservice vanaf 8.00 uur . Prima uitvalsbasis om de mont- ventoux te fietsen ( malaucene ) prima om 10 km op te warmen ! Voor ons een camping om terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 8Martine06-08-2017

prima voor de prijs die je betaalt

Na alle reviews had ik toch wat dubbele verwachtingen, maar de camping viel me alleszins mee. Beheerders spreken inderdaad alleen Frans, maar zijn zeker welwillend. We wilden een andere plek die iets ruimer was en meer schaduw: geen problem. Twee keer over vloog de stop eruit (door eigen schuld), binnen vijf minuten gerepareerd. Een klein, maar mooi zwembad. Een anders het riviertje waar je heerlijk kunt verkoelen. Als extra service een koel/vriezer, waar je gratis je koelelementen of water kan koelen. Ook de pizza's waren prima te eten. Kortom een prima camping als je niet te hoge eisen stelt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Fam. Jansen06-08-2017

Heerlijke camping

Van geluidsoverlast van naastgelegen camping hebben wij niets gemerkt. De kampeerplaatsen zijn groot en overzichtelijk. Zowel plaatsen met schaduw als met zon. Camping staat aan een rivier en heeft uitzicht op de Mont Ventoux. Sanitair is schoon. De douches zijn vernieuwd. Er is dag en nacht warm water. Voor het zwembad gelden de regels dat zwemkleding verplicht is (geen boxershort) en dat men even van de douche gebruik moet maken (loop je onder door). Dit water heeft dezelfde temp. als het zwembad. Hierdoor blijft het zwembadwater schoon en daar heeft iedereen profijt van. De camping-eigenaren zijn aardig, spreken Frans. Dit doen ze op een rustige, eenvoudige manier, waardoor ze goed te begrijpen zijn. De volwassen kinderen helpen mee op de camping. Geen animatie. Wel kun je 's avonds op het terras een pizza eten. Voor de wifi moet je betalen (33 euro voor 2 weken). Heerlijk camping, we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Ab en Dorothé11-07-2017

Relaxte camping, maar soms 's nachts lawaai/muziek

Leuke camping, relaxed, veel nederlanders, goede maar zeer dure wifi (4 dagen voor 1 apparaat € 19). Mooi uitzicht op de Mont Ventoux. Goede staanplaatsen. Geen ervaring met sanitair e.d., want wij hebben een camper-met-alles-erin.

Er is al jaren onmin met de eigenaren van de naastgelegen, al lang gesloten camping. In de twee jaren dat wij er zijn geweest (juni 2015, juni 2017) was er tot diep in de nacht/ochtend harde muziek van jongeren op die gesloten camping (de kinderen van de eigenaren?). Dit op verschillende dagen/nachten. Helaas reden voor ons om niet terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8kees17-06-2017

Heerlijk rustig

Fijne camping aan de rivier met mooi zicht . Sanitair schoon . Broodservice,Zwembad . Voor herhaling .!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Ineke Gerritsen21-09-2016

Zo jammer...

Goede camping, met goed en redelijk schoon sanitair.Echter wel minpunten. Eigenaars zijn nors, stug en onvriendelijk...ook als je ze langer kent. Beiden blijken er niet zoveel zin meer in te hebben, ze doen echt niet meer dan alleen het hoognodige.Zijn niet echt behulpzaam. Deze camping bestaat nu 23 jaar en al die tijd hebben ze geen moeite gedaan om ook maar 1 woord Engels te spreken of verstaan. Kleinkinderen van ze mogen alle regels overtreden, wat wij niet mogen. Dat is meten met 2 maten.Voor een hond moet 2 € per dag getikt worden, voor een klein beetje watergebruik dus. De rivier is alleen maar een bedding met een berg afval erin. .Hond van eigenaars poept jeu boul baan onder en dat blijft liggen. Op juist mooie plekken staan oude caravans, die in de stalling horen, maar opruimen ervan is te veel werk ! De paden zojn gevaarlijk met kuilen en gaten, moet nodig geagaliseerd.Jammer dst dit terrein door slordigheid en weinig aantoonbaar interesse achteruit gaat

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

0 tips over Camping Le Bon Crouzet

2 vragen over Camping Le Bon Crouzet

• terwispel, 02-02-2015 Rapporteren

Welke plaats?

We willen graag naar deze camping. De volgende plaatsen zijn ons aangeboden: 4, 11, 12 & 13 Welke moeten we kiezen? Welke is het ruimst (Grote tunneltent)? Dank!

Erwin, 26-02-2015

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, 4 ligt aan het water. 11, 12 en 13 niet. Wij (2 gezinnen jonge kinderen) gaan van eind juli/begin aug hebben plek 5 en 6.

• dirk, 10-01-2012 Rapporteren

afstand tot dorp

Ligt deze camping ver van het dorp en of de winkels in de buurt . is dit te voet te doen?

Camping Le Bon Crouzet info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200