Sorteren

Reviews over Entrechaux

Absolute aanrader

Liesbeth
    29-8-2018

Prachtige camping. Mooie mix van Fransen/Nederlanders/Belgen en alle leeftijden vertegenwoordigd. Fijn restaurant op n gezellig pleintje. Verder vooral eenvoudig, Precies goed dus. Aanrader ook voor gezinnen met oudere kinderen/pubers.

Mooi gelegen aan een prachtige rivier!

Prima camping, met plezier gestaan

Paul
    11-8-2018

Rustige camping, ruime plaatsen, aan de rivier de Ouvèze. Zwembad was prima. Leuk terrasje waar je prima wat pizza kunt eten of wat kunt drinken in de schaduw. Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Sanitair was wat verouderd, maar prima schoon. Camping bestaat uit een ouder deel en een nieuwer deel aan de rivier (met bijna alleen Nederlandse gezinnen). Wij stonden gelukkig op het oudere deel tussen de Fransen en de Belgen. Het deel dicht bij de weg maakt een wat aftandse indruk door een hoekje met een aantal "gestalde caravans". Uitzicht verder op de Mt.Ventoux is prachtig. Vaison la Romaine en Entrechaux vlak om de hoek. In de omgeving is qua restaurants volop keus.

Het riviertje heeft geen erg diepe gedeeltes, veelal kuitdiep. Op een aantal plekken is het middeldiep en daar kun je prima kopje onder.

Prima camping

Hanny
    14-7-2018

Fijne rustige camping goed uitgangspunt voor fiets/wandeltochten. Geen overbodige luxe maar al het noodzakelijk is er. Riviertje is lekker voor een verkoeling en zwembad is niet groot maar prima om een paar baantjes te trekken. Eigenaren zijn erg aardig al spreken ze alleen maar frans maar heb dit niet als handicap ervaren.

Fijne,rustige camping.

Roel Prins
    8-7-2018

Fijne rustige camping met mooie ruime plekken. Met uitzicht op de rivier of elders op de camping onder bomen ,de plekken zijn gescheiden door hegjes. Typisch Franse camping met aardige bereidwillige eigenaren en campinggasten met verschillende nationaliteiten.

Ligt mooi centraal voor uitstapjes naar leuke dorpjes,markten en de Mont Ventoux. Vaison la Romaine ligt op 10 min rijden met de auto voor boodschappen e.d. Het sanitair gebouw wordt keurig schoon gehouden en heeft prima voorzieningen. Op de camping is een fijn zwembad met ligstoelen. In het restaurant of op het terras zijn pizza,s en frites te bestellen, elke dag vers brood en kan je een drankje bestellen. Tijdens de wk voetballen was er een groot scherm opgesteld. Het terrein heeft hier en daar wel wat achterstallig onderhoud, voor Nederlandse begrippen mogen de hegjes wel eens geknipt worden, paden egaliseren en gras maaien. Maar nogmaals,het is een typisch Franse camping.

Harmonie tussen natuur gezelligheid

Empéetje
    2-12-2017

Wát een comfortabele camping. No-nonsense, sfeervol, ruime groene plaatsen, geen gedoe, geen lawaai. Volkomen harmonie tussen groepen pubers/studenten met biertenten enerzijds en gezinnen met jonge kinderen of pubers anderzijds. Nooit overlast. Heerlijk zwemmen in de rivier. Pizza's in het restaurant, een glas wijn, zo nu en dan een band of disco... alles is leuk aan deze camping. Niet in het minst de ranch aan de overzijde, waar je met of zonder ervaring de prachtigste paardrijtochten door een verstilde rivier maakt, of een cappucino op het terras van de tabac in het naburige dorp, met een ter plekke gekocht kakelvers tijdschrift en een croissant of volkorenbol van de warme bakker een paar huizen verderop ....

het goede leven ...

Entrechaux scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews