Bed and Breakfast Terre de Lumière

Weer vandaag22°
Bed and Breakfast Terre de Lumière
9,6

38 reviews over Bed and Breakfast Terre de Lumière in het Nederlands

Een heel mooie en relaxte bed en breakfast

Peter-Paul
20-3-2019

Super mooi gelegen bed en breakfast waarbij je tot rust komt. Alleen al het uitzicht is het genieten. De gastvrijheid van Kees en Elma is top. Alle kamers zijn heel mooi ingericht. De bedden liggen en slapen fantastisch. Elke ochtend wordt je verrast met een heerlijk ontbijt . Het ontbreekt je daarbij aan niets

Gereisd met partner in augustus 2018

La vie en rose a b& b lumiere

Rudy Teunissen
24-7-2017

Wat moeilijke trip naar boven, de eerste keer, daarna niet meer. Op een droge berg, Provence in de zomer, vind je een oase, letterlijk. De kamers zijn fris, de ijskast gevuld, overheerlijk zwembad en ook de huisbazen vallen best mee. Spijtig dat Elma slechts eenmaal kookt. Kees maakt het goed met een ontbijt, echt zo hoort het Kees.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

TDL=Notre petit coin de paradis!

Brigitte&Jan
14-7-2017

Rustige B&B, voozien van àlle comfort en een geweldige service.De gastvrijheid van Elma &Kees, de verfijnde heerlijke diners, de gezelligheid samen met andere logés geven je een fijn thuisgevoel. Dit stukje paradijs, een uitzonderlijk gelegen vakantieplek, willen we maar al te graag opnieuw beleven en opnieuw, en opnieuw...

Gereisd met partner in juni 2017

Dit is echt iets unieks

Isabelle
22-6-2016

Rijdend in een werkelijk prachtige, groene en charmante omgeving waren wij al heel blij met onze keuze voor dit deel van Frankrijk, maar Terre de Lumière zelf maakte ons verblijf tot een unieke ervaring. De uiterst vriendelijke, gastvrije edoch bescheiden eigenaren verwezenlijkten niet alleen hun eigen droom met deze werkelijk schitterende B&B, maar door hun hoge serviceniveau ook de onze. Het authentieke huis (met ongekend uitzicht en verwarmd (!) zwembad) gaat prachtig op in haar omgeving en door de handmatig aangelegde terrassen op diverse niveaus is rust, privacy, zon en schaduw ruimschoots en naar wens voorhanden, iets dat wij als zeer prettig ervaren hebben. De kamers (4) zijn allemaal anders en bijzonder smaakvol en met liefde ingericht door de eigenaren zelf, zo vertelden zij trots. Wij als designliefhebbers smulden in ieder geval van onze kamer, waarin werkelijk ieder onderdeel een lust voor het oog was: van de op maat gemaakte (design)inrichting tot alle kunst aan de muren tot aan de prettige badkamer met Rituals productjes. Kortom: wij waanden ons in een luxe hotel maar ervoeren de charme en vrijheid van een chambre d'hôtes. Een adres waar wij zeer zeker naar zullen terugkeren!

Gereisd met partner in juni 2016

In een woord: subliem

t&js
23-9-2015

Na 2x in de afgelopen jaren tevergeefs te kunnen boeken bij de oude eigenaren om een aantal dagen in Terre de Lumiere te verblijven was het dit jaar wel raak en zijn wij uiteindelijk van 6 tm 11 sept. te gast geweest bij Kees en Elma. De B&B is schitterend gelegen en voorzien van mooie kamers, met een schitterende moderne strakke inrichting, als extra detail: de wanden van alle kamers zijn voorzien met vele zeefdrukken van oa Appel, Corneille, Heyboer etc. Ook het verwarmde zoutwater zwembad, de nieuwe ligbedden en de zitjes in de buitenruimtes, het kon allemaal niet op. Wij voelden ons als een prins en een prinsesje en daardoor “vijf’’ sterren als een paradijselijke waardering. Een maal in de week wordt er een table d’hôtes aangeboden plus een maal in de week gaan Kees en Elma te samen met al hun gasten uit eten in een gezellig restaurantje nabij Lorgues. Ook wij willen onze recensie beëindigen met de woorden: dit was een van de beste B&B’s die we tot nu toe bezocht hebben.

Gereisd met partner in september 2015

Onthaasten!

Marja
24-8-2015

Alles klopt, de vriendelijke ontvangst, de mooi ingerichte kamers, heerlijke ligbedden en zitjes, het zwembad. Handig, een eigen koelkast en een keukenblok met voldoende servies, waar zelfs de kaasschaaf niet ontbreekt. Iedere dag een goed schoongemaakte kamer. Zelfs een zwembadhanddoek hoef je niet mee te nemen.Ook is het niet nodig om eigen zeepjes mee te nemen er staan flesjes Rituals. Het "verrassende" ontbijt ( leuk idee Elma!) waar het verse sapje niet ontbreekt. De gezellige maaltijd 1 x per week. Veel te doen in de omgeving. Tot rust komen is hier goed gelukt! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastisch gewoon

deschacht brigitte
9-7-2015

pure luxe en verwennerij! de gastheren Elma en Kees doen hun uiterste best om voor jou een 'droom' verblijf te creëren. Alles super goed georganiseerd en daar gaan we zeker terug! In de Provence Verte, tussen wijnvelden en groene valleien ontdek je de meest mooie plekjes die een bezoek overwaard zijn. Meer dan elders moet je hier te tijd nemen om te genieten !

Gereisd met partner in januari 2015

De absolute aanrader

Jean-Claude vantorre
4-7-2015

Terre de Lumière is al jaren de referentie voor de betere B&B 's in de Provence en met de komst van de nieuwe uitbaters is dit zonder twijfel nog altijd het geval. Kees en Elma staan als gastheer in hun eigen persoonlijke stijl garant voor een gastvrij en ontspannen verblijf in een klasse accommodatie met een verbluffend uitzicht. Als nieuwe uitbaters hebben ze een aantal extra troeven toegevoegd zoals: - het verwarmen van het zwembad tot 28°C (zalig) en de overstap van chloor naar zout water. - het creëren op de site van comfortabele extra schaduwrijke zitplaatsen met een mooie buitendouche als toetje - het vernieuwen van het sanitair en meubilair in alle kamers Er is ook 2 keer per week mogelijkheid voor een gastentafel en Elma blijkt goed haar "mannetje" te staan in de keuken. In hun ijveren naar de perfectie hebben de gastheren ook oren naar goede en haalbare tips van de gasten. Houden zo, kees en Elma.

Gereisd met partner in juni 2015

Een stukje paradijs in Zuid Frankrijk

Marian Hemminga
25-6-2015

Net terug uit Zuid Frankrijk. Terre de Lumiere een stukje paradijs in Zuid Frankrijk. De ontvangst door Kees en Elma is vriendelijk en ontspannen. De kamers zijn heel mooi en luxe ingericht. Het ontbijt iedere ochtend is heerlijk en gezellig. Kees en Elma hebben op het terrein diverse zitjes neergezet waar je heerlijk kan genieten van het uitzicht en ontspannen in de zon of in de schaduw. Iedere dag wordt je kamer door Kees "gekuisd"(schoongemaakt). Elma en Kees doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het is een plek waar we zeker terugkeren en een aanrader voor iedereen om hier eens te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2015

Paradijs op aarde

Pauline
10-6-2015

Wat een mooie plek. Een geweldig uitzicht. Fantastisch mooi ingerichte kamers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het zwembad is heerlijk. De temperatuur van het water is goed. Kees en Elma zijn zeer gast vrij. Ze doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. De dag goed beginnen met een vers ontbijt. Het dorp ligt op loopafstand. In het dorp zijn een aantal restaurants. Mooi omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen of fietsen. Leuke plaatsen in de omgeving. Kort samengevat Top lokatie

Gereisd met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Terre de Lumière in Entrecasteaux (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Terre de Lumière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.