Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Villa Liberty

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurEntraigues-sur-la-Sorgue

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Liberty voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over Villa Liberty

• 10Christiaan Caanen12-05-2017

Ieder jaar weer!

Voor mij is villa-liberty thuis komen! Inmiddels de 12e keer in de afgelopen 15 jaren. Lieve ontvangst en top verzorging. Soms rust als ik er alleen ben met mijn boeken. Soms geen boek en voortdurende interacties met mensen die ik voorheen niet kende. Een aanrader van de bovenste plank!

• 10Irene18-01-2017

Ik kijk er elk jaar weer naar uit.

In de vorige commentaren hebben de auteurs verwoord wat ik zelf had willen schrijven. Het zijn zeer juiste observaties waarvan geen letter overdreven is. Zelf ga ik al vele jaren met vakantie naar Villa Liberty. Hoe vaak weet ik niet niet meer want ik ben intussen de tel kwijtgeraakt. Anne-Marie en Joël zijn intussen echte vrienden geworden en voor mij is het een beetje thuiskomen.

Soms ben ik er alleen, soms met vrienden. Het is plezierig om gasten terug te zien die er ook vorige jaren kwamen. En ook om nieuwe mensen te ontmoeten, levensgenieters, blije mensen met leuke verhalen en interessante gesprekken. . Villa Liberty Is meer dan een B&B. In Frankrijk staat het gerangschikt onder het label ‘Table d’hôtes’, wat betekent dat de gastvrouw en gastheer samen met hun gasten alle maaltijden gebruiken in een huiselijke en gezellige sfeer. Dat geldt zowel voor het ontbijt als voor het huisbereide heerlijke meergangenmenu ‘s avonds, een sterrenrestaurant waardig, En dit 7 dagen op 7.

• 9Fam willekens18-01-2017

Voor een geweldige vakantie in de provence

Een goed adres voor de Provence te ontdekken,zeer rustig gelegen,aangename mensen,een goed ontbijt,en een geweldig avondmaal ,. Er zijn ook lokale wijnen te verkrijgen voor aan het zwembad of bij het avondmaal. Het zwembad is groot en proper en rustig,met goede ligbedden,. De kamers zijn ruim en van alles voorzien,ook handdoeken voor aan het zwembad.een klein minpuntje misschienis dat er 's middags niets te verkrijgen is of een mogelijkheid iets te maken,zoals een broodje, maar voor de rest super!

• 10Fam. Bruynooghe17-01-2017

Een paradijsje in de provence !

Bij Villa Liberty kun je steeds rekenen op de geweldige ontvangst door Joël en Anne-Marie.

Het prachtige domein is rustig en toch centraal gelegen om elke toeristische trekpleister te bezichtigen. (Heel veel bezienswaardigheden binnen een straal van ong. 30 km) Het heeft een prachtig groot en verzorgd zwembad, waar je volop kunt genieten van de rust.

S'morgens begint de dag al met een mooi uitgebreid ontbijt, met zelfgebakken brood , pannenkoeken, croissants,... en s'avonds kun je aanschuiven aan de lange gastentafel voor een overheerlijk meergangen menu door Joël bereid. en kan je genieten van de lekkere wijntjes van het domein van de schoonzoon ( domaine des Pères de l'Eglise in Châteauneuf-Du-Pape). De gastentafel zorgt tevens voor gezellige babbelavonden , waar je steeds nieuwe mensen leert kennen en vrienden terugziet want eenmaal je er geweest bent kom je er zeker terug! Vandaar is vroeg boeken zeker een must

De kamers zijn ruim en alle comfort is aanwezig voor een supertof verblijf .

Een minpuntje heb ik niet, of toch de vakantie vliegt er altijd vééééééél te snel voorbij ;-)

Werkelijk een adresje om ' U ' tegen te zeggen.!!!!!

• 9Nicole uit Utrecht05-01-2017

Echt thuiskomen, inmiddels weer geboekt voor 2017

erg goed verzorgd, gastvrij en heerlijk eten mooi zwembad met heerlijke ligbedden een aanrader om lekker tot rust te komen

• 9Bral Chris03-01-2017

aangenaam

mooie locatie lekkere keuken prima zwembad heel verzorgde kamers even wennen aan vaste timing ontbijt en avondeten

• 9Frank Meersschaut en Linda Troch02-01-2017

Leven als God in de Provence

Villa Liberty biedt een unieke uitvalsbasis voor de verkenning van de Provence. Centraal gelegen biedt het een gemakkelijke toegang tot de belangrijkste wegen die leiden naar de meeste bezienswaardigheden van de streek. Tegelijk ligt het domein zelf in een oase van rust. De rust wordt er gekoesterd en onder meer gefaciliteerd met relaxmogelijkheden aan een zeldzaam groot zwembad. Joël en Annemarie, die de Villa al jaren runnen, weten op een subtiele wijze gastvrijheid en discretie te verenigen in hun aanbod aan hun gasten. Dat gezondheid in hun levensfilosofie vooropstaat, blijkt onder meer uit de evenwichtige samenstelling van hun ontbijt en de heerlijke en gevarieerde maaltijden die Joël 's avonds serveert. Die kunnen worden genuttigd bij het drinken van een heerlijke Chateauneuf-du-Pape uit de wijngaarden van hun schoonzoon. Op geen enkel moment hebben de gasten evenwel het gevoel dat de wijn moet vloeien; water drinken is immers ook gezond ! Als gastvrouw en -heer delen zij niet louter de tafel met hun gasten : vaak zijn zij als verbindende factor ook animator van aangename gesprekken die de spijzen begeleiden. Geen onderwerp is hen wereldvreemd, hun levenskunst is hun begeleider, elke gast wordt gerespecteerd in zijn eigenheid en steeds zijn ze in voor een advies bij de bezienswaardigheden van de streek. Wie wil genieten van de rust, de ongedwongen gezelligheid, de uitnodigende streek en de typische streekgerechten, is hier aan het juiste adres.

• 9Brigitta Pots24-12-2016

Heerlijk

Alles , de tuin van Eden is moeilijk te vinden zeker de eerste keer!!!!

• 9Maurice De Bruyn23-12-2016

Een "Chambres d'hôtes met echte Table d'hôtes"!

Natuurlijk zijn de kamers spacieus en voorzien van alle comfort, is het ontbijt lekker en gevarieerd, is het avondeten lekker en gezond,is het zwembad en de tuin pico bello, is de rust en de stilte een verademing, is de locatie ideaal voor uitstappen...

Wat dit huis uniek maakt zijn de gastheer en de gastvrouw. Elke avond is de "table" een genot: spijs en drank, natuurlijk en gezond, met een vleugje gastronomie. En zij zijn de animatoren van gezellige en humoristische babbels of meer diepgravende debatten.

Wij kijken uit naar ons volgend verblijf.

• 10Ediers-De Bruycker21-12-2016

Leven als God in Frankrijk

Aankomen in Villa Liberty voelt aan als thuiskomen. Reeds voor de elfde keer waren we te gast in deze tables d'hôtes . Een zeer warm onthaal door de gastman , een welkomstdrankje vormen de inleiding tot een aangenaam verblijf in Antraigues sur le Sorgue. 's Morgens kan men aanschuiven aan een uitgebreide ontbijttafel, Na een uitstap kan je uitrusten en een drankje nuttigen op het terras aan de villa. Een stevige zwembeurt behoord ook tot de mogelijkheden in het ruime zwembad met comfortabele ligstoelen. S 'avonds is het uitkijken naar een gezellig samenzijn en een uitstekende maaltijd zoals een echte sterrenchef laat believen. Voeg daaraan toe dat de gastheer ook steeds te vinden is voor een gezellige babbel. Kortom waar kan een mens beter vertoeven?

Bed & Breakfast Villa Liberty info

• TVNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar