Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

Camping Sites et Paysages Le Petit Liou
8,7

3 tips over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

Rtebeest, 10-2-2015
Guillestre en Briancon zijn het bezoeken waard en een ritje met de auto over de Col d'Izoard is zelfs voor niet-wielrenners een surrrealistische ervaring. Ietsje verderop (1 uurtje met de auto) ligt het levendige Barcelonette en daravandaan kun je een prachtig rondje rijden over de Col d'Allos, Col des Champs en de Col de la Cayolle. Natuurlijk mag een (fiets)rit over europa's hoogst berijdbare weg niet ontbreken: Col de la Bonette; alsof je over de maan rijdt!
jan, 19-8-2013
Voor een mooie, rustige plaats moet je verder naar achteren staan. Vooraan de camping staat het hutjemutje vol maar achteraan heb je een grote, rustige plaats. Je moet wel wat verder lopen naar de washokken maar dat hadden wij er wel voor over.
miep, 27-7-2012
Het nabij gelegen meer is ook zeer de moeite waard.