Camping Les Tourelles

Camping Les Tourelles
7,3

4 tips over Camping Les Tourelles

A. Hagen, 31-7-2014
De omgeving is prachtig, het meer prima bereikbaar met 600 parkeerplaatsen en er is veel te doen, maar ga dit gebied ontdekken vanaf een andere camping. Of kom met je eigen camper, zodat je je eigen sanitair mee hebt. Maar dit is geen camping voor kinderen. Jammer!
jolanda van de Ven, 29-7-2013

Wandeling naar het dorp met leuke markt, winkels en restaurants.

Survivallen in een dorpje verderop.

Dagje naar het meer, loopafstand.

vm, 2-6-2013
De eigenaresse is super vriendelijk. Is er iets aan de hand, dan helpen ze onmiddellijk! Elke ochtend lekker vers stokbroodje met croissantje bij de bar en je heerlijke dag kan beginnen.

gerda49, 18-7-2012
In de omgeving is voldoende te zien en te doen. Mooie natuur in omliggende bergen en zwemmen in het stuwmeer bv.