Camping Les Tourelles

• Onvoldoende: 1 - 5

Te gek !

Max
2-5-2018

Wat een heerlijke omgeving ! Alle voorzieningen paraat. Echt super verblijf gehad

Heerlijk

Max Venderbosch
30-4-2018

De omgeving hier is echt prachtig, de camping ligt op een rustige locatie op loopafstand van het meer en de sfeer is hier goed. Er is een mooi zwembad en bij de bar is het altijd erg gezellig.

Super!

Dim
26-3-2018

Ga aankomend jaar voor de derde keer op rij naar deze camping. Hele leuke gezellige camping met veel beschutting in een prachtige omgeving. Afgelopen jaar is het zwembad vernieuwd en dit is echt een meerwaarde.

Lekker pizza eten op de camping in het weekend en iedere dag even een drankje doen bij de bar.

Iedere dag kan je lekker brood bestellen voor de volgende dag, handig zodat je niet vroeg het dorp in hoeft.

Je kan een koelkast huren zodat je deze niet helemaal hoeft mee te slepen.

Kortom, echt een aanrader en voor ons een reden om dit jaar weer te gaan!

Geweldig

Jan
25-10-2017

Hele mooie camping met fantastische ligging. Er komen hier veel fietsers en wandelaars. Kinderen vermaken zich goed op de camping met vriendjes en vriendinnetjes. Zelf veel gefietst, werkelijk prachtig met veel mooie bekende cols. Aardige eigenaresse, bakt in het weekend heerlijke pizza. Dit is een aanrader!

Mooie gelegen maar...

Yvon
28-8-2017

De camping is mooi gelegen op loopafstand van het centrum van Embrun. Ruime plaatsen met genoeg schaduw. Het sanitair is niet alleen verouderd maar ook ontzettend vies, het ruikt er zeer onaangenaam. Daarnaast lopen er veel katten rond, wij zijn geen kattenhaters integendeel maar wanneer je tent niet ook maar even opkunt laten zonder dat er weer een kat in je slaapzak ligt is het niet leuk meer. Elke ochtend katenpoep opruimen en als afscheidskado ontdekken dat er op zes plaatsen je tent is onder gepist door de katten. Ik word hier niet echt blij van en zou zeggen rijdt deze camping voorbij, er zijn beter en schonere campings te vinden in de omgeving van Embrun.

Leuke camping

Fam Meijvogel
7-8-2017

De camping is gelegen in een prachtig gebied. Er is in de omgeving veel te doen! De campingplaatsen zijn vrij uit te kiezen en schaduwrijk.

Het zwembad is erg leuk voor kinderen en wordt goed onderhouden. Daar tegenover is een bar, waar je broodjes voor de volgende ochtend kunt bestellen en in het weekend worden daar pizza’s gebakken.

Het personeel in de bar is zeer aardig en service verlenend! Het zwembad en de bar is echt het middelpunt van de camping!

Een punt van aandacht is het sanitair.

Het stadje Embrun is ook erg leuk! Het is op ongeveer 10 minuten loopafstand. In de buurt zijn diverse grote supermarkten en in het centrum van Embrun een kleinere. In het hoogseizoen is er op woensdag- en zaterdagochtend een grote markt.

In Embrun zijn ook vele restaurantjes.

Wat een vieze toestand!

WK
6-8-2017

De recensies heus gelezen. We hadden ons voorbereid op wat minder schoon of ouder sanitair... Maar we zijn hier echt van geschrokken. Niet werkend, vies sanitair. Losse tegels, kapotte douches, strond aan de muren, Zo verwaarloosd dat het niet schoon te maken is.

De plaats van de camping is prima. Wij vinden het wel een camping voor tent-kampeerders.

Dit is de zoveelste 3 sterren camping die we hebben bezocht. 2 Sterren past beter.

Wat ons positief verraste is de leuke sfeer op de camping. Het is een hele groene camping me veel fruitbomen. Een gedeelte van de camping bestaat uit terassen. Ook het zwembad en de bar zijn gezellig en leuk aangelegd. Een aanrader is de pizza van de "pizza-oma." Ook zijn de croissants en stokbroden die je 's morgens kunt ophalen erg lekker. De ligging van de camping is perfect. In Embrun is twee keer per week een gezellige markt en op sommige avonden van alles toe doen. Daar kun je gemakkelijk naar toe wandelen.

Van het sanitair hoef je niet te veel te verwachten. Eenvoudig maar prima. De camping is niet duur (ong 25 euro per nacht voor 2p met tent)

Leuke camping!

Joan
21-8-2016

Hele mooie camping nabij Embrun. Ruime plaatsen, vriendelijke eigenaresse. Lekker pizza's in het weekend. Veel te doen in de omgeving, ga zeker ook naar Les Orres! Hele leuke tijd gehad.

Minpuntje het sanitair, toiletten verouderd en niet altijd schoon...). Het hoort niet als valide personen, maar wij gebruikten voornamelijk de invalide toilet. Deze was nl. wel schoon. En mocht je 's nachts naar de toilet willen, neem een zaklamp mee. Het sanitair is na 0.00 uur niet meer verlicht.

Hele fijne tijd.

Marieke
19-8-2015

Camping Les Tourelles is gelegen in de Franse alpen, nabij het stuwmeer lac de serre-ponçon en op 5 min loopafsand van het sfeervolle stadje Embrun.Je kunt veel doen in de omgeving, bergwandelen, raften, rodelen, er zijn klim parken, je kunt er prachtig fietsen, zwemmen in het meer de serre-ponçon, prachtige plekjes in de buurt bezoeken zoals Briaçon. Op de camping zijn er veel ruime plaatsen, schaduwrijk of meer in de zon Je kunt elke ochtend brood halen bij de bar waar ook gratis wifi is. Het zwembad is niet groot maar prima voor kleine kinderen. Eten op de camping is niet mogelijk maar daar hebben wij ons daar absoluut niet aan gestoord want er zijn vele restaurantjes op loopafstand in Embrun waar je voor niet teveel heerlijk kunt eten, een echte aanrader is L' OGOW. Ook is er geen winkeltje aanwezig maar er zijn genoeg supermarkten en winkels op nog geen 5 minuten rijden. Alleen het sanitair is een minpunt, het is verouderd en wordt niet heel goed bijgehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tourelles in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tourelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Tourelles scoort een 7.32 uit 10 op basis van 56 reviews.