Camping Les Esparons

5 reviews over Camping Les Esparons in het Nederlands

fijne camping

r.zwagerman
24-9-2016

Camping met verouderd sanitair.

De prijs kwaliteit is goed.

Camping ligt in een boomgaard met kleine plekjes die wel mooi zijn.

Camping is door een weg in tweeen gedeelt.

Met een kleine caravan goed te doen.

Embrun is een prachtig stadje. Mooi meer en prachtige omgeving.

Meerdere supermarkten in de buurt. Broodjes op bestelling op camping.

Eigenaar sprak goed engels.

Prachtig

Fam Wilbrink
3-1-2016

Les Esparons is een mooie (en goedkope!) camping onder een oude appelboomgaard. We mochten zelf een plek uitzoeken. Dit kan aan twee kanten van de weg. De plekken zijn ruim en door de appelbomen is er veel schaduw.

's Ochtends kan je op de camping broodjes halen (op bestelling)

Het sanitair is wat oud maar wel prima.

De camping ligt tussen de Alpen, een prachtige omgeving. Wij hebben een uitstapje gemaakt naar Lac du Serre Ponçon, het blauwste meer dat wij ooit hebben gezien. Erg leuk om rond te wandelen, te zwemmen en te watersporten.

Er is een Intermarché supermarkt op een paar minuten rijden.

fijne camping

familie
9-8-2015

Een ideale camping voor mensen die op zoek zijn naar een camping zonder fratsen. (Daar is de prijs ook naar!) Er is geen disco, winkel, animatie of ander georganiseerd 'vermaak'. Een prima zwembadje voor de nodige verkoeling en een broodservice is er wel. Ook staan er pingpong-tafels en een voetbaltafel. Enkele avonden staat er een eetgelegenheid waar je eten kunt halen; pizza, paella, crepes e.d.

De eigenaren Guillaume en July zijn erg aardig en behulpzaam en spreken goed Engels. De bezoekers zijn overwegend Frans en Waals, een enkele Nederlander, dus gelukkig geen Hollandse kolonie.

Het sanitair is gedateerd maar wordt goed schoon gehouden en is voldoende voor het aantal bezoekers.

Heb je kleine kinderen, zorg dan dat je een plek krijgt op de kant van de camping waar ook het zwembad ligt.

De weg die de camping scheidt is weliswaar rustig maar er wordt af en toe belachelijk hard gereden.

De directe omgeving is prachtig, er is veel te doen en te zien.

Rustieke camping

fam. A. van Essen
22-8-2014

De plaatsen liggen in een appelboomgaard. De camping wordt in tweeën gedeeld door de Route de la Madeleine. Vanaf de rand van de camping kijk je op de omringende bergen en Embrun.

De supermarkten liggen op 2 km. afstand. Op de camping kun je brood bestellen. Er is geen restaurant, maar elke avond komt er een 'mobiele maaltijdservice'.

Het sanitair is eenvoudig, maar voldoende schoon. Het water voor de douche en de afwas is prima op temperatuur.

Tijdens ons verblijf was 90% van de gasten Frans. De overige 10% werd gevormd door Nederlanders, Belgen en een enkele Duitser.

De eigenaren zijn gastvrij en servicegericht

Men spreekt er naast Frans voldoende Engels. Er is geen animatie, wel een zwembad, tafeltennistafels en een speelplaats.

De camping leent zich uitstekend om de schitterende omgeving te verkennen (zie tip).

Een aanrader voor wie een rustige camping zonder toeters en bellen zoekt.

Goede camping.

Hans
6-8-2012

Les Esparons is een mooie camping gelegen op goede afstand van de plaats Embrun.Wel de gemakken; niet de lasten.De camping is een oude appel boomgaard waar je veel schaduw kunt hebben. Het terrein is voldoende vlak voor tenten. Met grote caravans kan het lastig zijn een geschikte plek te vinden.De staat van het sanitair is wat verouderd maar altijd schoon!!!

De plekken zijn voorzien van elektriciteit. De camping heeft een mooi en schoon zwembad.De eigenaren (vader en zoon) zijn erg vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan! De prijs is laag. Daardoor is de prijs/kwaliteit goed!De camping beschikt niet over een winkel maar wel over de mogelijkheid om brood voor de volgende dag te bestellen.

3 tot 4 keer per week staan er bij de ingang van de camping verschillende bedrijfjes die warme maaltijden verkopen. Pizza, gegrilde kip, paella of Nepalese maaltijden.

We kunnen terug kijken op een mooie vakantie in een prachtig gebied!!

We komen hier zeker nog eens weer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Esparons in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Esparons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Esparons scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.