Camping La Vieille Ferme

Camping La Vieille Ferme

20 tips over Camping La Vieille Ferme

Karin053, 6-9-2015
Kijk goed op welke plek je komt te staan. Ga niet vooraan, bij de ingang, op de camping staan! Tenzij je niet voor je rust gaat komen, en herrie geen probleem vind.
Joost, 2-8-2015
Prima voor kinderen.nvoor de kleintjes is er animatie. De ouderen gaan 's avonds naar het meer. De portier zorgt ervoor dat er geen overlast is 's avonds.
Arend , 25-9-2014
Ga niet tussen de tenten staan. Als je rust belangrijk vindt.

Hans en Mary Stokhof, 21-9-2014
bestel eens de Cereal en niet het gebruikelijke stokbrood. Een aanrader!!!
Jack Mostert, 16-9-2014

Er is hier echt teveel te doen om op te noemen, maar toch twee tipjes:

- wandeling met kinderen te doen en leuk en erg mooi is de "Cascade de la Pisse", nabij Chateauroux;

- zelf heerlijke verse forel bakken met een citroentje op de BBQ? Rijdt even naar La Mure bij Baratier (2 km vanaf camping) en je kan aanwijzen hoeveel en hoe groot je ze wil!

Frits en Alda Schuit, 6-9-2014
Voor motorrijders, zoals wij is het er mooi rijden.

Ruud, 16-8-2014
La Pisse Waterfall in Châteauroux, dagje prachtig Turijn (2 uur rijden), heerlijk eten in campingrestaurant, wandeltocht les Orres,
Ron van de Poll, 7-8-2014
Wees duidelijk op website voor welke doelgroep deze camping geschikt is.
Familie, 6-8-2014
Zeker een goede camping voor wielrenners en lopers, maar vinden dat dit beter vermeld kan worden op de site! Dit om teleurstelling van de gasten maar zeker ook de eigenaren zelf te voorkomen. Daarnaast is het voor de eigenaren zeker aan te raden om ook bij gasten die niet komen wielrennen (en waar ze dus geen klik mee hebben) om bij uitchekken toch te vragen naar hoe het verblijf is geweest. Dit wil je toch weten als eigenaar!?!
marja, 3-7-2014
Vooral de col de Vars en Col de I'zoart zij zeker de moeite waard echt geweldig.