Camping La Tour

Kleine hotelsWeer vandaag4°-2°

Laatste review

Wij vonden alles goed , vanaf de camping kan je te voet naar het meer Lac serponcon, heel mooi ,de streek is een aanrader voor wie van rust houd

1 review over Camping La Tour in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tour in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.