Camping La Madeleine

1 review over Camping La Madeleine in het Nederlands

wat wil je nog meer??

debby
21-5-2009

eenvoudige camping aan de Durance met stukje zand om pootje te baden(snel strommend en koud).Heel aardige en behulpzame eigenaren die graag over de grens praten(lukt niet altijd). Brood op bestelling verder limo,bier eieren,ijs, krant,koelelementen en dat soort zaken te verkrijgen. Ping pong en een klein speeltuintje. Goede prijs/kwaliteit vehouding. ong. 3km van lac du serreponcon en centrum Embrun. Heel veel sportieve activiteiten in de buurt. en een adembenemende natuur. Heb je nog meer wensen???

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Madeleine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Madeleine in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Madeleine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.