Vakantiehuis La Toiture

8.2Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Draguignan

Op vakantie geweest naar La Toiture?

8.2Fantastisch

• 9.2Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis La Toiture

• 9Erwin & Irish10-08-2017

Fijn huis in een mooie tuin met lekker zwembad

La Toiture is een fijn huis in de grote tuin van Hanneke en Dick. Je zit heel lekker in je eigen deel van de tuin en loopt zo het zwembad in. Het huis is super compleet ingericht.Je hebt diverse zitjes en ligstoelen tot je beschikking zowel in de zon als in de schaduw van de tuin. 's Avonds zit je tot laat lekker buiten, met de wijn uit de streek en de gas-bbq binnen handbereik. Super.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Paul en Marleen27-07-2017

Super hartelijke eigenaars in een mooie locatie .

gezellige inrichting, alle huishoudmaterialen waren aanwezig geen airco

Gereisd met partner in juli 2017

• 9fam Van den Bosch-Craenen14-09-2015

relax genieten

Na een drukke periode voor de kids en onszelf was het zalig om in zo 'n mooie gite en dito tuin te worden ontvangen door het gezellige duo Hanneke en Dick met een glaasje wijn, een hapje en een gezellige babbel. Het verblijf bevindt zich in een afgeschermd gedeelte van hun villa, met een privetuintje en aparte toegang tot het mooie zwembad. De keuken is volledig ingericht, buiten zijn er twee zit/eetplaatsen, met een Weber bbq. Aan luxe en comfort geen gebrek. Internet is aanwezig maar soms wat traag. Hanneke en Dick staan steeds paraat om tips te geven over trips, wandelingen, fietstochten, marktbezoekjes, enz. Zeer gemoedelijke en vriendelijke mensen die het vakantiegevoel vergroten. In deze omgeving, in dit huis met deze gastheren hebben we een perfecte vakantie mogen beleven met meer dan voldoende activiteiten in de omgeving (de routes worden op vraag voorzien door Dick). Wij zijn zeer tevreden over La Toiture, ook de kinderen (19 en 16).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Paul en Monique21-07-2015

Heel relaxed!

De Gites ligt in een prachtige omgeving en is comfortabel en smaakvol ingericht. Ideaal is de mooie eigen tuin met veel privacy en verschillende terrasjes in zon en schaduw. Heerlijk is dat je gebruik kunt maken van het zwembad dat ruim genoeg is om een redelijk baantje te kunnen zwemmen. Wij vonden het heel prettig dat het water van het zwembad geen chloor bevat maar zwemwaterzout. Een goede uitvalsbasis om de omgeving die veel te bieden heeft te ontdekken. Bijvoorbeeld het leuke, vlakbij gelegen, Flayosc. Dick en Hanneke zijn erg gastvrij en hebben ons voorzien van vele tips. We voelden ons hier erg op ons gemak en komen wederom snel weer terug.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Femke Terra25-05-2014

Hier gaan we nog eens heen!

Wat een heerlijke plek. Bij aankomst werden we ontvangen door 'Hanneke en Dick' en we voelden ons direct thuis. Ook onze twee kinderen van 9 en 5 jaar, die meteen verkocht waren aan de tuin en de poezen. Na een lekker welkoms-wijntje en hapje hebben ze ons aan een top restaurantje in Flayosc geholpen. Moe van de reis, maar toch nog op de valreep in zo'n goed restaurantje terecht komen, is altijd goed. Voor advies over allerlei fijne plekken in de buurt, kun je zeker bij de gastheer en -vrouw aankloppen. Je zit tussen de wijngaarden de kleine dorpjes. Voor wandelaars ook zeker een fijne uitvalsbasis. We zijn vaak naar de kust gereden (ongeveer 40 min.) De inrichting was precies goed. Onze meisjes hebben bijna elke dag gezwommen, maar voor deze periode voor ons wat koud. Fijn zwembad bij het huis (zout en zonder chloor, dus geen prikogen) We 'willen' graag terug. En we 'moeten' terug, want we zijn niet tot bij Chez Bruno in Lorgues geraakt. Een must voor de truffel-fan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Monique 01-07-2013

Heerlijke plek en gastvrij onthaal

We hebben voor de tweede keer een heerlijk ontspannende week gehad in La Toiture. De ontvangst is zeer gastvrij en volop tips over het verkennen van de omgeving. De tuin met zwembad is een plaatje en voorzien van lekkere ligstoelen, verschillende terrasjes (zon en schaduw) en ligt rustig en vrij. Verder is de gites van alle gemakken voorzien: barbeque, vaatwasser, goed werkende Wifi ( eigen station in de gites), TV met Nederlandse zenders en boeken over de regio. Op de omgeving raak je niet snel uitgekeken. Zowel de drukte van de cote d' azur en het strand als de mooie natuur van de Gorge du Verdon liggen vlakbij. Dit samen met de gastvrijheid van de eigenaren maakt dat wij het fantastisch hebben gehad en graag weer een keer terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Dewi natrop01-06-2013

Heerlijk verblijf, prachtig zwembad en mooie tuin

Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door hanneke en dick, we voelden ons gelijk welkom. We hebben al vaker een gite gehuurd in provence en cote dazur, maar dit huisje is echt ruim en van alle gemakken voorzien. We hebben gretig gebruikt gemaakt van de bbq die in de "eigen" tuin staat, maar ook het keukengerei is compleet. Er stond een kleine cd speler met stapels cd's, we hebben elke dag jazz muziek gedraaid. Ook staat er in de woonkamer een enorme boekenkast met vele boeken , magazines en info over de streek. Prachtig zwembad, maar vooral zeer gastvrije eigenaren! We hebben een heerlijke week gehad en komen zker terug!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Tjalling en Margo Teitsma17-07-2011

oase van rust in prachtige omgeving

Na een voorspoedige rit werden wij zeer hartelijk onthaald in dit prachtig huis! De eigenaren, Dick en Hanneke, hebben vervolgens tijdens ons verblijf er van alles aan gedaan om het ons buitengewoon naar de zin te maken, en dit is ze meer dan gelukt! Prachtige ligging welke zeer geschikt is als uitvalsbasis voor wandelingen, bezoeken aan nabijgelegen dorpjes en stadjes en natuurlijk niet te vergeten de Middellandse Zee. Wij zullen zeker nog eens terugkomen; we kunnen er bijna niet op wachten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9R. van Hattum09-07-2011

Een heerlijk oord

In dat grote mooie land vonden we dit jaar drie weken onderdak in La Toiture. “Geen Frans huis, geen Franse tuin”, maar wel een comfortabel huis en een meer dan prachtige tuin waarin voor ons helemaal het gevoel van ruimte, heerlijke rust en zorgeloosheid. We waren hier welkom zonder twijfel, waar de gastvrouw en gastheer zich hebben ingeleefd bij de inrichting van het Atelier als gastverblijf. We hadden een ‘eigen’ tuin met pavillon, aan alles was gedacht en voor alles werd gezorgd. Ook de WiFi werkte prima binnen in het gastverblijf. We hebben dankzij de adviezen van onze gastvrouw en gastheer fijne omzwervingen kunnen maken in de omgeving, met pittoreske stadjes en smulrestaurants. Het was ook leuk om op hun aanwijzing een aantal wijndomeinen te bezoeken waar we enkele typische Provençaalse wijnen van goede kwaliteit hebben gekocht die thuis niet misstaan in onze wijnkelder. En, niet te vergeten, de heerlijke marc van Domaine Vermeij met geheim recept.

Rienke en Jan van Hattum

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Anje Mulders25-06-2011

Prachtige gite, zeer gastvrij

Na een wat rommelige oprit (het leek wel een droge rivierbedding!), kom je aan in een klein paradijs: wát een prachtige tuin, een heerlijk zwembad met eigen ligstoelen en een woning, waarvan ook wij vinden dat het je nu eens niet aan van alles ontbreekt en waar je ook écht kunt koken. De gastvrije eigenaren wijzen je graag de weg naar de lokale markten en weten werkelijk alles over de omgeving, zodat je je ook bij een dagje minder mediterraan weer niet hoeft te vervelen. Wij komen ook vast nog eens terug, misschien van de winter?

Gereisd met partner in mei 2011

Vakantiehuis La Toiture info