Camping Les Eaux Chaudes

21 reviews over Camping Les Eaux Chaudes in het Nederlands

Super fijn!

Fam groenen,
5-8-2018

Super fijne camping! Heerlijk zwembad, mooie ligging, leuk dorpje in de buurt (Digne les Bains), rustig, mooie schaduwplekken, sanitair is oud, maar wordt voldoende schoongemaakt. Leuke animatie in de avond, overdag was er ook animatie. Er wordt niet aangegeven wat het aanbod zal zijn, waardoor de kinderen hier niet heel veel aan mee hebben gedaan. Bijna elke dag foodtruck, het eten kun je dan opeten op het terras, prima! Geen winkeltje op de camping, wel Mogelijkheid voor vers brood! Kleinschalige, gezellige camping, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustige, kleine camping. Ijskoud zwembad.

Cindy,
21-8-2017

Kleinere camping in mooie omgeving, rustig gelegen. Vriendelijk ontvangen door 2 meisjes in het Nederlands, fijn! Er zijn mooie staanplaatsen tussen 2 hagen, wij stonden echter op een groot veld met 3 naast elkaar, niet zo tof qua privacy. Sommige plaatsen hebben veel zon, anderen bijna nooit. Om half 7 's avonds zakt de zon achter de bergen en koelt het af, fijn om te slapen, maar naar ons gevoel iets te vroeg op de avond zonder zon! Ook 's morgens is het even wachten tot ze boven de bergen uitkomt. Hou daar rekening mee.

Sanitair proper en in orde, voldoende warm water om te douchen/af te wassen. Een wc-bril was wel leuk geweest, en toiletpapier hangt buiten het toilet dus op voorhand goed inschatten ;-)

Zwembad was leuk en proper, maar water was wel veel te koud!!! Kinderen kwamen regelmatig klappertandend uit het water... jammer dat de touroperator stelt dat het water 'verwarmd' is, dat klopt niet!!

Rivier naast de camping bijna onbereikbaar en veel algen, niet zo tof.

Leuke markt op +- 1 km, en ook een Intermarché voor je boodschappen.

Een paar avonden was er animatie aan het zwembad (karaoke, dansavond...) en dat zorgde voor veel herrie, de kinderen konden er niet van slapen.

Speeltuintje voor de kinderen ligt aan het ene uiteinde van de camping, voorbij de slagboom waar alle auto's in en uit rijden... vonden wij niet zo veilig...

We hebben er een gezellige week gehad, maar langer had niet gehoeven en denk niet dat we nog terugkeren (wij misten ook de zee). Voor jongere kinderen best ok, op het ijskoude zwembad na...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kleine rustige camping, goed!

Richard Peters,
21-8-2017

Les Eaux is een kleine rustige camping waar het goed toeven is. De leiding is flexibel en welwillend. Het is niet een camping waar heel veel georganiseerd wordt. Wat activiteiten in de avond bij de bar bij het zwembad en dat is het. Zwembad is wat klein. Wel schoon en voldoende ligbedden etc.. Ruimte om te sporten is er, gym is wat karig.

Mobile Homes zijn wat ouder en dat merk je hier en daar.

Sfeer op de camping is zeer ontspannen en rustig.

1 ding niet doen, pizza bestellen bij de foodtruck, wachttijd 2 uur.

Veel fransen slechts 20% Nederlanders. Camping ligt lekker dicht bij het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Kim, Assistent marketing en reserveringen, 22-8-2017

Hartelijk dank voor uw verblijf en review over onze camping.

Alle mobile homes worden beetje bij beetje vervangen of opgeknapt, helaas kan dit niet allemaal in 1 jaar tijd dus hier wordt een langere periode voor uitgetrokken.

Voor de pizzakraam klopt het als u er niet vroeg bij bent dan loopt de wachtrij al snel op naar 2uur, jammer maar helaas niet veel aan te doen.

We hopen dat u terug kijkt op een fijne vakantie en hopen u nogmaals terug te zien in onze mooie omgeving. Met vriendelijke groet, camping les eaux chaudes

Een kleine winkel met basisassortiment en snackbar

Krel,
16-8-2017

Een kleine winkel met basisassortiment en snackbar

Gereisd anders in augustus 2017
Accommodatie eigenaar
We bedanken u voor uw verblijf en uw recencie! Een klein winkeltje met basisproducten staat op de planning voor volgens seizoen. We kijken er naar uit u nog eens te mogen verwelkomen in onze mooie omgeving!

Kleine camping voor de liefhebber

Edward,
5-8-2017

Wij zijn hier twee weken geweest en was een prima vakantie. Wij zijn altijd op zoek naar een gezellige kleine camping. De camping was klein max 140 plaatsen, maar persoonlijk niet supergezellig. Hiermee wil ik de camping niet afkraken, want het zal zeker aan het moment hebben gelegen, wij hebben 2 weken in een rustig straatje gezeten en op de dag dat we gingen kwamen er pas meerdere gasten en leeftijdsgenoten voor onze dochter. Hier kan de camping natuurlijk niets aan doen, en is het risico van een kleine camping. Wij hadden wel een paar problemen met de caravan, maar die werden allemaal snel opgepakt door de camping, TOP. Het animatie gebeuren zou ik anders aanpakken. In de 2 weken dat wij er waren zou bijvoorbeeld 2 x waterpolo georganiseerd worden, 2x stond ik er alleen, zelfs niemand van de organisatie. Waarschijnlijk omdat er niemand was, maar ik had het idee dat er toch zat liefhebbers op de camping waren. Loop een keer langs de tenten en caravans om mensen er op te attenderen, dan komen ze wel.

Kortom, ik denk dat de camping nog wel een beetje meer boost mag hebben als het gaan om dingen organiseren van activiteiten. We hebben in andere gebieden zelfs kleinere campings gehad, en dat ging wel super. Dit is overigens wel onze mening, ik denk dat er zeker gasten zijn die het fijn vinden als er na 22:00 geen geluid meer is op de camping. Ik miste een centraal punt waar je mensen kunt ontmoeten. De zwembad bar, nodigde hier niet voor uit.

Gebied is heel erg mooi en Dingne-Les-Bains ligt mooi centraal tussen diverse uitstapjes. De camping werkt met food trucks, heerlijk eten voor niet veel geld, zorg wel dat je er op tijd bij bent, wachtijden zijn soms lang en op is op. Camping is verder schoon, goed onderhouden en sanitair wordt vaak gepoetst.

Personeel is vriendelijk, veel schaduw.

Hoewel wij er niet zeker van zijn dat we hier terug komen, willen steeds iets nieuws, denk ik dat deze camping toch voor velen een aanrader is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Kim, Assistent marketing en reserveringen, 19-8-2017

Hartelijk dank voor uw review!

Wij geven u volkomen gelijk in het punt van de animatoren die langs de tenten en caravans kunnen gaan om hun activiteiten te promoten. Dit hebben wij ze al meerdere keren aangegeven maar gebeurd helaas niet. We zullen dit ook zeker meenemen voor de komende jaren.

We danken u voor het geven van uw mening en de kleine aandachtspunten, hier gaan wij zeker iets mee doen. We hopen u ooit nog eens in onze mooie regio te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Camping Les Eaux Chaudes

Sanitair

Thijs,
30-7-2017

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad op de camping.

Alleen jammer dat er tijdens ons verblijf wat problemen waren met 1 van de sanitaire blokken.

Wij zijn ook voorstander van WC brillen op de toiletten maar dit is jammer genoeg weinig te vinden in frankrijk.

Groetjes

Gereisd anders in juli 2017
Kim, Assistent marketing en reserveringen, 19-8-2017

Hartelijk dank voor uw review.

We hopen ondanks de kleine probleempjes in het sanitairgeboud (die inmiddels zijn opgelost) een goede vakantie heeft gehad. We hopen u ooit nog eens te mogen verwelkomen in onze regio. Met vriendelijke groet, Camping Les Eaux CHaudes

Fijne camping

Simon
22-8-2016

Wij zijn hier twee weken geweest en was een prima vakantie.

vriendelijk personeel, kleine camping +/- 140 pltsn, mooie camping met veel schaduw, door de bergen daalt de temp 's avonds (dus is het niet snik heet de hele nacht), goede mix van staanplaatsen en mobile homes, leuk zwembad, als je verblijf klaar is mag je er gelijk in (dus niet uren wachten)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Receptie, Assistent marketing en reserveringen, 23-8-2016
We bedanken u voor uw verblijf en uw recencie en kijken er naar uit u nog eens te mogen verwelkomen in onze mooie omgeving!

prettige, rustige camping

Reni
22-8-2016

Prima camping om een weekje te kamperen. Rustig, ruime plekken (keuze uit plek in schaduw/zon), fijn zwembad en goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten in de omgeving (activiteit/ cultuur/ natuur). Sanitair is ok.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Receptie, Assistent marketing en reserveringen, 23-8-2016
Heel het team Les Eaux Chaudes bedankt u voor uw verblijf en uw recencie en kijken er naar uit u nog eens te mogen verwelkomen in onze mooie omgeving!

vacances a digne

michelle
28-7-2016

De vakantie was heerlijk. Vriendelijk personeel. Goede faciliteiten op de camping. En er worden meerdere talen gesproken in de receptie, waaronder nederlands!

Gereisd anders in juli 2016

Fantastisch!

Ilona
14-9-2015

De camping is klein maar fijn! Prima zwembad en aardige eigenaren. Zelfs Nederlandse receptioniste! Wij zijn vanaf de camping naar het ''Lac st Croix'' geweest, echt een aanrader! Tevens parapenten in st André les Alpes, wat een ervaring! Met de trein van Digne naar Entrevoux ook een aanrader! Tweemaal per week is er gelegenheid tot halen van pizza of pannenkoeken. Mooie kampeerplaatsen. Rivier langs de camping niet bereikbaar, wel buitenom. Onwijs mooi meer op 4 km afstand, ''Lac digne les bains. Hebben we meer gelegen dan bij het zwembad op de camping.

Gereisd met partner in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Eaux Chaudes in Digne-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Eaux Chaudes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.