Appartement Le Vallon des Sources

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Digne-les-Bains

7.3Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vallon des Sources voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Le Vallon des Sources

• 9Michel Ball14-09-2013

Heerlijke vakantie gehad

We huurden dit verblijf via een touroperator. Een heel aardig huisje. Wel elke avond de bedbank uitklappen om te kunnen slapen en 's ochtends ook weer inklappen. Kamertje met stapelbed voor kind en/of bagage. Vlakbij hotel met bar. Giga supermarkt op kwartiertje lopen. Ook het dorp met enkele aardige restaurants ligt op loopafstand. Schitterende wandelingen mogelijk in richting Entrages. Ook kan je met electro/dieseltreintje (Ligne des Pignes) naar Nice, dwars door de Haute-Provence. Als je gaat wandelen moet je wel een GPS meenemen want er zijn weinig coördinaten om het op de kaart te doen.

Gereisd met partner in mei 2004

• 1joyce21-08-2011

Teleurstellend !

5 keer zijn wij naar dit plekje terug gegaan met veel plezier. Dit jaar ging het mis : ondanks de bevestiging dat we dezelfde huis zouden krijgen als de voorgaande keren, werd dit zonder waarschuwing ingetrokken ! In plaats daarvan kregen we een smerig huis met in alle hoeken van het huis vol hing met bruin stoffige spinnenraggen, dooie insekten op de vloer, spinnenwebben in de klerenkast. Had geklaagd hierover bij de receptie waarna een norse medewerkster het huis ging inspecteren. Omdat de toilet en keuken schoon waren, was het huis volgens haar " schoon". De oude spinnenraggen en dooie insekten zou puur natuur zijn volgens haar . We moesten dus zelf het huis gaan schoonmaken als we het erg vonden om onder spinnenraggen te slapen ! Klacht gestuurd naar de hoofdkantoor van hun organisatie Residhotel, blijkt dat dat mens het verhaal had verdraaid dat wij zouden geklaagd hebben om slechts enkele kleine spinnetjes !!
    Ronduit schandalig ! Ons zijn ze zeker kwijt als vaste klant !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7arthur foppen16-09-2009

eenvoudig appartement in toplocatie

Schitterend gelegen in prachtig dal. Appt is erg eenvoudig ingericht. Minpunten: te weinig stopcontacten, geen mogelijkheid doucheslang op te hangen, weinig bergruimte kleding

Gereisd met partner in september 2009

• 7Birgitte07-08-2007

Aanrader, prijs/kwaliteitverhouding klopt. Wellicht zelf wat extra glazen en grote koffiemokken meenemen (ze hebben alleen maar van die kleine kopjes). Supermarkt (zeer uitgebreid) op amper 5 minuten afstand, heel fijn. BBQ mag niet ivm. bosbranden, electrische BBQ meenemen kan wel. Weinig Nederlanders, vnl. Fransen en Belgen. Zwembad is heel schoon en in Digne is er nog een mooi meer (Lac de Fereols), waar het echt geweldig is, zowel voor de kinderen als voor de ouders. Als je 's avonds entertainment wilt (disco e.d.), dan ben je hier niet op de goede plek. Voor onze kinderen (10 en 7 jaar) was het prima. Wij gaan nog eens terug!

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Fam. T21-09-2006

Rustige vakantiepark, prachtig omgeven door bergen. Het water van het zwembad was erg koud. Aardige personeel, helaas spreekt er niemand engels. Veel last van vliegen, maar dat was goed opgelost door een zelf meegebrachte elektrische vliegenmepper. De kamers zijn niet groot en ook niet klein. Woonkamer heeft geen bankstel maar 2 eenpersoonsbedden. Lekker knus. Er is helaas geen airco. Overdag is het geen probleem, maar in de nacht is het snikheet. Keuken en eethoek is ok. Proper en gezellig. Vlakbij het vakantiepark is een kleine supermarkt en tankstation. Als je nog 5 minuten richting Malijaj rijdt, is daar een Centre Commercial met een grotere tankstation en grotere supermarkt en een MacDonald. Mooie omgeving is De Kloof van Barreme beslist een bezoekje waard, ligt aan de N85 Route de Napoleon richting Nice. We zijn een week in Vallon des Sources en hebben spijt dat we niet nog een week hebben geboekt.

Gereisd met familie in augustus 2005

• 9baeckelandt philiep12-05-2006

Le vallon des sources is in een prachtige omgeving gelegen. Vlakbij is er het palais des thermes, een kuuroord waar je je heerlijk kan laten verwennen. Het is ook heel makkelijk bereikbaar want al in digne zelf hoef je maar de bewegwijzering te volgen. De appartementen zijn ruim en voorzien van alle comfort ( t.v inbegrepen ) en telefoon (tegen betaling). Je kan er ook fietsen huren aan de receptie, of je was laten doen. Het is er echt een prachtig vakantieadres voor zijn prijs.

Gereisd in mei 2006

Appartement Le Vallon des Sources info