Camping L' Eau Vive

Camping L' Eau Vive
7,8

10 tips over Camping L' Eau Vive

Dennis , 25-8-2018
Bakkertje op 1km in st maime, mtb route in villeneuve! Gorges de oppedette, wandelen in Les Mees, kanoën op de Durance, watervalletje in Lurs. Allemaal max 30 km en niet toeristisch.
Annet, 6-10-2014

De camping ligt op rijafstand van prachtige bergen, alsook de Gorges du Verdon. Leuke plaatsen Aix en Provence, Forcalquier.

Supermarkt op 5 km afstand, van de camping af naar rechts rijden en je komt er langs.

pscheffers, 1-9-2014
Vraag bij het boeken een grote plaats. De plaatsen variëren in grootte.

abdees, 21-8-2014
De sterrenwacht bezoeken die bijna naast de camping ligt. Wel warme kleding aan (op een vlakte, en als het waait behoorlijk fris!!). Door telescoop naar de maan en saturnus kijken, erg indrukwekkend voor de kinderen.
Henrik, 21-8-2014
Wij hadden kampeerplaats 114 is echt een aanrader. Deze plaats heeft zowel zon als schaduw. De afstand tot het sanitairgebouw is kort, mn de route `door` de beek. Let wel op met kleine kinderen, deze plaats ligt nabij de beek.
Dimitri van meenen, 20-8-2014
Vraag een plaatsje in het achterste deel van de camping (over de beek) eerder een camping voor langer verblijf liefhebbers.

Fam. Cremers, 4-5-2014

De camping ligt in het hart van de Provence met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes: markt van Forcalquier, lavendelvelden van Valensole, Lac st. Croix met de Gorges du Verdon, de citadel van Sisteron, echte Provencaalse dorpjes (Lacoste, Menerbes, Gordes..), okergroeven van Roussillon en Rustrel, Luberon enz.

Op ongeveer 15 minuten rijden (richting Manosque) bevinden zich twee grote supermarkten (Auchan en E. Leclerc).

marieke0710, 29-10-2013

Op zo'n 85 kilometer ligt de Mont Ventoux.

En een bezoek aan de okergroeve in Roussillon is de moeite waard.

Madeleine, 29-9-2013
Fietsen: Montagne de Lure, Col de la Mort Imbert o.a. Er zijn hele leuke en mooie tochtjes te fietsen op de racefiets, bijvoorbeeld door en langs lavendelvelden.
Anoniem, 24-8-2012
Bezoeken van Georges du Verdon. Wij hebben een rondje gemaakt waar we de hele dag mee bezig waren. Ook gezwommen in Lac du Croix wat heerlijk was. forcalquier is een leuk stadje met wat winkeltjes en restaurants.