Camping Du Lac

18 reviews over Camping Du Lac in het Nederlands

Aanrader

Roy de Lange,
19-8-2018

Prachtig gelegen camping. We hadden met caravan en 2 bijzettenten ruimte genoeg op onze plek. Sanitair was prima, alleen douches waren niet altijd even warm. Zwembad is geweldig, zeker ook de nieuwe glijbanen. In de omgeving is veel te doen. Vriendelijke behulpzame eigenaar. S’morgens vers brood op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige, gezellige camping

Inge
4-9-2016

Camping du Lac is een mooi gelegen niet te grote camping. Voor onze jongens van bijna 12 en 14 jaar was er elke dag wel wat te doen in de vorm van voetbaltoernooien, tafelvoetbal, tennis, tafeltennis. Wij zaten in een mobilhome. Netjes, alleen inderdaad was de controle bij vertrek heel precies zagen wij bij anderen. Zwembad mooi en schoon. Met bubbelbad, glijbaan, verschillende baden. Genoeg ligbedden. Geen winkel op de camping, maar je kon elke dag bij de bar je brood voor de volgende dag bestellen. Vaak was er 's avonds bij de bar wat te doen, ook weleens met een band en eten erbij, gezellig! 2x in de week kon je 's avonds pizza bestellen. Een supermarkt is best in de buurt. Zowel de eigenaar als de mensen in de bar en receptie waren zeer vriendelijk. Ze deden hun best om zich verstaanbaar te maken. Jammer dat je in het meer niet kan en mag zwemmen en vissen is ook bijna niet mogelijk daar als je echt een visliefhebber bent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
jocelyn, gérant, 6-11-2016

Inge hello bedankt voor je reactie, het zal het hele team te behagen. het is heel moeilijk om adolecents te voldoen, en als de jouwe vertrokken met een glimlach, ben ik gelukkig.

heeft een toekomst, om te zien nieuwe

Mooie maar onrustige camping

Rose Bredewout
31-7-2016

Mooi gelegen camping maar in onze beleving te onrustig, we begrijpen dat je in het hoogseizoen wat meer geluidsoverlast kan verwachten maar op sommige avonden tot 24.00 uur gaat ons te ver. Onvriendelijke medewerkers en maak goed schoon voor de eindinspectie, wij hebben vaak in een mobile-home verbleven en hebben nooit commentaar op onze schoonmaakkwaliteiten gehad maar nu moesten wij o.a. de magnetron die wij zelf niet eens gebruikt hadden nog gaan schoonmaken wat vertraging opleverde.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
jocelyn, gérant, 6-11-2016

Hartelijk dank voor je mening en uw notities. om onze camping te komen, kunt u reserveert via sommige touroperator of direct aan het meer camping. kunnen wij u vinden stacaravans met meer obre, meer zon, meer rust, of in de buurt van het zwembad ... om te beginnen moet je een perfect schoon stacaravan te maken, het is normaal. U kunt ook de optie huishouden. (Als u nog niet gebruik gemaakt van de magnetron, dus het was vies voordat je aankomt en je hoeft niet gemeld ???) dank u voor uw nota's over het zwembad. Als je naar toe wilt kunt u contact met ons op voor een betere plaats die uw verwachtingen overeenkomen. Met vriendelijke groet, Jocelyn.

Suncamp Holidays

Mooi gelegen maar onrustige camping

Rose Bredewout
31-7-2016

Er is veel animatie op de camping, voor ieder wat wils. Je moet hier echter wel van houden, op sommige avonden trad een band op tot 24.00 uur en dat gaf in onze beleving overlast. De eigenaar van de camping is vriendelijk maar wij voelden ons door een dame van de receptie niet echt serieus genomen nadat wij een klacht hadden over de geluidsoverlast die wij ervaren hebben, we begrijpen dat het hoogseizoen is maar op sommige avonden ging het voor ons gevoel te lang door. De mobil-homes worden bijgehouden door Vacances Directes en het is aan te raden om bij vertrek heel goed schoon te maken, het is voor ons echt niet de eerste keer dat we in een mobile-home verbleven en we hebben nooit aanmerkingen op onze schoonmaakkwaliteiten gehad maar nu werd echt in ieder hoekje en gaatje gekeken en moesten wij bijvoorbeeld de magnetron die wij zelf niet eens gebruikt hadden nog gaan schoonmaken en leverde dit extra schoonmaakwerkzaamheden een vertraging op terwijl wij graag snel wilden vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping, prachtige omgeving

Marijke
21-7-2016

Een niet al te grote camping, waar (in elk geval toen wij er waren) bijna geen Nederlanders zitten. Wat wij een voordeel vonden; geeft je het gevoel echt midden in Frankrijk te zitten. De eigenaren praten Frans, en een aantal woorden Engels. De zwembaden zijn heel schoon en leuk voor elke leeftijd. Weinig schaduwplekken aanwezig. De stacaravan Type A waar wij zaten was functioneel. Geen tv aanwezig, kleine bedden en Wifi voor één apparaat. Animatieteam was aanwezig, al was het in het Frans. Elke dag kan je voor 20.00 uur 's avonds stokbrood bestellen voor de volgende ochtend, en elke dag kan je eten bestellen voor diezelfde avond. Geen keuze uit verschillende soorten eten. De ene dag serveren ze pizza, de andere dag kip, enz. Nadeel vond ik dat er geen winkeltje aanwezig is. Er is een kleine supermarkt op 2 km afstand, een wat grotere op 5 km, en een echte supermarché (eleclerc) in Gap, en die is ongeveer een half uur rijden. De moeite waard om te zien! Omgeving is echt prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
jocelyn, gérant, 6-11-2016

Ik ben blij dat je een goede vakantie in onze camping.quelques kleine details: ons animatieteam zijn het Frans en het Nederlands. wij werken voor meerdere jaren met "Team4animation" Nederlands bedrijf Rotterdam en dit jaar 2016 was er nog een Nederlandse animator die zorg draagt voor de kids club, mini disco, games nam in het zwembad ... Hij werkte de hele dag en ook 's nachts: karaoke in het Nederlands, sumo etc ... binnenkort.

Nooit meer!

Dubbink
4-8-2015

Wat een tegenvaller! Wij hebben een stacaravan gehuurd maar de beheerders hiervan kunnen geen woord Engels. Zwembad is erg mooi en schoon, dit is dan ook het enige positieve. Geen winkeltje op de Camping en de eetgelegenheid stelt niets voor. Er zijn alleen crêpes en panini's te koop. De beheerder/eigenaar is erg onvriendelijk. Bij aankomst op zaterdag bleek dat zwemmen met short verboden is. Op zondag uren gereden op zoek naar een zwembroek voor onze kinderen maar helaas alles gesloten. Besloten 1 dag met short naar het zwembad te gaan. Hierover werden we door de eigenaar/beheerder op een bijzonder onvriendelijke manier aangesproken in gebrekkig Engels. Er viel niet redelijk met hem te praten. Gaf aan dat zwembroeken te koop zijn bij de receptie. Bij aankomst is dit ons niet meegedeeld anders hadden we uiteraard direct daar een zwembroek gekocht. Al met al direct onze vakantie al hierdoor verpest. Wij komen zeker niet terug op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
jocelyn, gérant, 6-11-2016

hallo ben Dubbink en dank u voor het aanbrengen van een bericht op onze site. jij bent de belichaming van slechte tijden: de baas is vervelend, want het maakt je de regels te respecteren: de shorts zijn niet toegestaan in het zwembad! u de schikking had voor zijn komst naar het kamp, je had badkleding is uw visie op de receptie en badmode voor de verkoop bij de receptie! conclusie: de baas is onbeleefd; nooit meer ??? enkele details: je boosheid doet je vergeten: panini's, maar ook pizza huizen, geroosterde kip, ham barbecue, thema-maaltijden. Als uw kinderen willen terugkeren naar het zwembad "erg mooi en schoon" ... vergeet niet de zwempakken!

Mooie nette camping met grote kampeerplaatsen, zeer groot keurig net toiletgebouw met veel douches en wastafels. Veel animatie goed geregeld vooral de kids vonden dit erg leuk ( leeftijd 9 en 12).Prachtige zwembaden met altijd vrije ligbedden meer dan genoeg dus, ook de glijbaan was een groot succes.Mooi meertje alleen erg jammer dat we er niet in konden zwemmen,te ondiep aan de kanten, voor de hond wel een heerlijke verkoeling. Enige minpuntje geen klein winkeltje op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
jocelyn, gérant, 6-11-2016

hallo hoe gaat Carolien? Ik zeg een beetje laat naar uw mening en dank u, het maakt ons erg blij mee. Ontdek wat er nieuw is in 2016: een grote jacuzzi met 17 zitplaatsen en gloednieuwe speeltuin. wat zullen we doen om u voor het seizoen 2017? We queques al ideeën in het achterhoofd. weldra

Mooie camping, fantastisch uitzicht

Michel
3-1-2014

Ik ben meerdere keer in deze camping geweest, zowel in een caravan als in een mobiel-home. De camping du Lac heeft een unieke ligging, met een prachtig uitzicht.Het zwembad is groot, met glijbaan en kinderbad. De camping is steeds meer gericht op mobiel-homes, maar er zijn nog gewoon camping plaatsen. Het is niet te groot, maar ook niet te klein, wat mij betreft de perfecte maat, met genoeg animaties, maar nog een camping waar veel mensen elkaar kennen. De sanitair zijn de min punten van deze camping. Het is niet wat je kunt verwachten van een drie sterren camping. Ook zijn de oudste mobiel-home (de goedkoopste) echt gedateerd, en niet aan te raden. Verder ligt het camping in een fantastisch omgeving. Het klimaat is heerlijk (bloedheet overdag, maar koud s'nachts, dus fijn om te slapen), en er zijn veel activiteit in de omgeving (raften, vliegen, parachute springen, berg beklimmen, leuke dorpjes, enz...). Kortom, een aanrader voor een mooie zomervakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
jocelyn, gérant, 21-1-2014

hello Mramelet dank u dat u ons uw tijd en dank u voor uw review, de goede beoordelingen maken ons blij en slechte recensies ons toelaten om verder te gaan en de camping te bevorderen. de 2011,2012 en 2013 recensies van klanten hebben ons uitgenodigd om het zware werk in het toiletgebouw doen. in 2014 hebben we de afwerking van de renovatie door de boxen. we bestelden een tweede gasketel (identiek aan de eerste zullen er twee zijn) om de watertemperatuur te verhogen. voor verhuur is er voor alle budgetten, het is waar dat caravans en stacaravans type A zijn oud, maar er is ook de zeer recente stacaravans te huur. Ik zag je boek vandaag, ik ben blij je weer te zien deze zomer. Jocelyn

Het was het allemaal nét niet..

Mekenkamp
14-8-2013

De camping ligt in een prachtige omgeving en heeft een mooi zwembad en fijn pannaveld.. Eigenaren waren vriendelijk. En dat waren de positieve punten.. Restaurantje is beperkt, wel iedere dag lekker vers brood te bestellen. Sanitair is echt niet prettig. De schoonmaak gaat duidelijk met de franse slag, sommige dagen lijkt het net alsof er niet is schoongemaakt. vuil zie je domweg drie weken op de zelfde plek liggen (dus wattenstaafjes, condooms etc.) daaruit blijkt dat het niet schoon wordt gemaakt. Zelden écht warm water. Iedere dag weer een verrassing of je warm kon dochen.. Afwassen dus met eigen gekookt water bij de tent/caravan. Verder bommetje vol met verhuur. Website geeft duidelijk een heel ander beeld. Je staat met je caravan óf op een veld waar je best dicht bij elkaar staat óf je staat tussen de mobil homes etc. Iedere avond is wel iets van animatie (altijd in het Frans). Voor de kinderen is er ook wel eea , maar wederom Frans. Op zich fijne tijd gehad, jammer van san.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
jocelyn, gérant, 27-1-2014

Hallo Claire Dank u voor het aanbrengen van een recensie over camping meer. uw gastbeoordelingen zijn voltooid. dank u voor de 4 zwembaden, dank u dank u voor het brood thuis. voor de gezondheid we luisteren naar de klanten: in 2014 zullen we een tweede ketel (we eerst houden) nog twee keer warm water reiniging wordt gegeven aan een bedrijf en ik hoop dat alles beter zal zijn.

het is het allemaal net niet camping

michelinhetgroen
4-8-2013

De website geeft een positiever beeld dan de werkelijkheid. Het zwembad is erg mooi met veel ligbedden. De plaatsen zijn wisselend maar wel ruim. Het sanitair is echter om te huilen, een keer per dag spuiten ze het letterlijk schoon zonder het droog te maken. Spiegels onder de kalk, wc's in de loop van de dag ronduit smerig. De paden op de camping zijn hobbelig, de aanrijroute is zo hobbelig dat de kastjes van de caravan opensprongen. De wifiverbinding is vaak niet goed. Maar de omgeving maakt alles goed. In het meer mag je niet zwemmen dus daar heb je niets aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
jocelyn, gérant, 27-1-2014

Hallo en bedankt voor uw reactie Ik waardeer wanneer een cliënt geeft positieve punten en negatieve punten Ik heb al gereageerd op Claire voor de transformatie van gezondheid voor 2014 voor de hobbelige weg, de maximum snelheid is 10 km / uur, er kinderen rond de camping en als de wegen waren erg glad, zal het sneller rollen ...

Met vriendelijke groet,

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lac in Curbans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.