Camping Le Moulin à Vent

6 tips over Camping Le Moulin à Vent

Anouk69, 23-9-2014
Etang de la Bonde, een meertje op 10 minuten rijden richting Sannes
MusiCampeur, 14-9-2013
Dagtrip naar Lourmarin, Bonnieux, Ménerbes, Gordes en Roussillon.
inakluut, 30-7-2013

Inderdaad, lezend de andere tips: er komt een pizzawagen, ouder echtpaar, verzorgd dat echt netjes en goed. Maar: half 6 bestellen is zo ongeveer 7 uur ophalen! Voor hen heel gewoon, maar als NL reken je daar niet altijd op. Als je het weet kun je je erop instellen.

Water, wijn, en de meest simpele allereerste levensbehoeften kun je op de camping kopen: *** , tandpasta, in die orde.

De Spar in Cucuron heeft vanalles, en wil je een iets grotere winkel dan kun je naar Puyvert.

Ina, 30-7-2013

Toerfietsen is goed te doen, maar houd rekening met de warmte.

Het meer Etang de Bonde op 6 km afstand is fijn om te zwemmen.

Medekampeerders gingen ook naar Middelandse zee, als dagtrip goed om te doen.

Paul en Henny van Nierop, 30-4-2013
Veel van de mooiste dorpjes van Frankrijk liggen hier vlakbij.
mcbroekhaas, 9-8-2012

Neem een lang stroomsnoer mee.

Betalingen onder de 50 euro contant (bijvoorbeeld voor wifi)

Vraag de eigenaar om je stroompunt aan te zetten.

Er is geen winkel of restaurant, maar brood kan een dag van te voren worden besteld en enkele avonden in de week komen er cateraars. Dan kun je een pizza (bestel vroeg!), kippetje of iets anders bestellen.

Onze bezoekers bekeken ook: