Géén boekingskosten

Camping Le Moulin à Vent

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCucuron

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Moulin à Vent voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 33 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 33 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

33 Reviews over Le Moulin à Vent

• 10Yvette Peters01-08-2018

Het was weer geweldig! Wij waren voor de volgens mij 4de keer op de camping! En het was weer geweldig! Pascal en Joyceline zijn geweldige gastheer en dame en je voelt je thuis! De camping plaatsen zijn groot en hebben veel schaduw! Sanitair is heel proper! De omgeving is super en wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

• 9Brigitte & Peter27-09-2017

Kan een camping te mooi zijn?

Over deze camping valt op zich niets negatiefs te melden; schoon sanitair, ruime kampplaats, schaduw, perfecte kampbeheerders (Jocelyn en Pascal), prachtige omgeving in de nabijheid van toch wel een uniek dorp. Genoeg restaurants om geen van de dagen te hoeven koken als je dat zou willen. Vanwaar de opmerking over te mooi dan? Alles is zo perfect dat we een aantal aspecten van het kampeergevoel misten. Wij waren er aan het eind van het seizoen. Na een week waarin de camping leegliep, volgde er een week waarin deze weer vol liep met de zogenaamde zilverstroom. Niets mis mee, maar deze generatie 'kampeert' in caravans en kampers. We waren op een gegeven moment nog de enige kampeerders (in een tent dus). De kampbezetting is op een gegeven moment dan wel erg eenzijdig.

Wij zijn ons er van bewust dat voor vele vakantiegangers deze camping om van te dromen is, en terecht. Geen zwembad, dus geen kinderen. Maar, rust kan je soms ook wel eens te veel worden,

• 9Fam. Kolenbrander30-07-2017

Prima camping

Waar vind je dat nog? Een camping in het zuiden van Frankrijk met hele grote plekken, met op elke plek zon en schaduw voor een zeer betaalbare prijs? Het sanitair is recent vernieuwd en alles functioneert prima. Bij het afwassen warm water en bij het douchen ook, ongeacht hoeveel mensen er afwassen en/of douchen. De camping ligt vlak bij het leuke dorpje Cucuron. De eigenaren zijn heel hulpvaardig. Hebben voor ons vanwege gebitsproblemen een afspraak gemaakt bij een tandarts en hebben geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe kraan in de keuken van de caravan. Bij een misverstand bij bestellen van brood, is de eigenaar naar de boulangerie van het dorp gegaan en binnen 20 minuten werd er brood bij de caravan afgeleverd! Kortom: een pareltje van een camping in een prachtige omgeving waar je ook nog prima kunt fietsen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jessy Lagrange29-07-2017

Wat een top spot!

Wow, wat een camping. Een droom omgeving, puur genieten van de rust en de natuur. De uitbaters zijn super vriendelijk en geven een goeie eerste indruk. De sanitair is top in orde, modern en super proper. Een must visit camping als u echte rust wenst tussen de krekels, en vooral goed van prijs

• 9Wim28-07-2017

Rustige kleinschalige topcamping

Een oase van rust met heel ruime staanplaatsen. Ideale uitvalsbasis om tal van mooie dorpjes in de Luberon te ontdekken. Heel vriendelijke en gemoedelijke uitbaters. Opvallend hoe net het sanitair steeds weer was. Voor ons de properste sanitaire voorzieningen tot nu toe.

• 10Maggi Geara29-05-2016

Super

C'était très simple - arriver le soir, s'installer, payer le lendemain matin. Le couple, qui organise le camping est très sympathique. Les autres campeurs étaient très calmes et très ouverts et gentilles. Les sanitaires sont très propres, il y a assez de cabines pour prendre la douche, se laver etc.

• 8EVeldman21-09-2015

Gemoedelijke camping

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf op deze camping. Rustig, gemoedelijk, in een woord genieten. Wij vonden de fietsmogelijkheden wat minder en ook de afstand tot een fatsoenlijke supermarche bedraagt minimaal 12 km. De camping heeft momenteel 2 sterren, wij vonden dat hij minimaal 3 sterren verdiend, mede door de staat van het sanitair, super.

• 10Saris07-09-2015

Fantastische camping!

Voor herhaling vatbaar. Aanrader!

• 10Anouk6923-09-2014

Rust en ruimte

Meer voor de wat oudere reiziger, niet geschikt voor jongeren. Hele fijne eigenaren. Fantastische omgeving.

• 9Hans en Trudy10-08-2014

Geweldige camping, bij toeval ontdekt!

Bij toeval zagen we deze camping in een campinggids. De streek Luberon hadden we al wel uitgekozen. Vanwege de goede fietsmogelijkheden met veel (redelijke) vlakke paden. Uiteraard ook vanwege de goede wijnen die hier vandaan komen. Neem bijv. eens deel aan een proeverij in de winkel nvan de naastliggende wijncooperatie in Cucuron. De camping is geweldig voor liefhebbers van rust en ruimte, natuur en cultuur. Niet geschikt voor oudere kinderen want daar is niets voor. De sfeer vonden wij heel goed, niet in de laatste plaats door de hartelijke en behulpzame Jocelyne en Pascal. Ook na jarenlange kampeerervaring hebben wij nog nooit zulke mooie en goed onderhouden toiletten en douches gezien! Een absolute aanrader!

Camping Le Moulin à Vent info

Camping-informatie