Camping Manu ****

Weer vandaag5°-5°

10 reviews over Camping Manu in het Nederlands

vieze camping ruime plekken

Henk, 31-7-2015

Camping manu in Crots is een camping met ruime plekken. daarmee hebben we al het positieve wel gehad. Het sanitair is echt goor. het wordt dagelijks geinspecteerd maar niet gereinigd. er hangt voortdurend een vieze walm, modder en poepresten. toiletten lekken bij het doorspoelen. als je erover klaagt komt de tereinbeheerder in zn busje langs om het 'schoon' te maken. chloor of zo komt er niet aan te pas. En passant zet hij de geiser uit, zodat je niet meer warm kunt douchen. 7 douches op de hele camping. merendeel koud of verstopt. vanochtend een hele rij vrouwen voor de douche in het mannentoiletgebouw. hoe zou dat niu toch komen. Tip: rij 100m verder, daar heb je een schone camping die behoorlijk goedkoper is. Dieptpunt in 20jaar camperen.

prachtige natuurcamping

Henk, 17-9-2013

Wij hebben een mobiele home gehuurd op deze camping. Het was er erg rustig in de maand september. Dat het rustig was vonden wij niet zo erg, wel vonden wij het jammer dat er niet veel meer open was rond de camping.

De omgeving vonden wij schitterend en de camping is mooi gelegen bij het meer. Het water was wel wat koud en het is jammer dat er veel rotsstenen in het water liggen als je wilt gaan zwemmen. De temperatuur was in de eerste week van september rond de 28 graden en in de tweede week rond de 23 graden. De zon scheen iedere dag. In de bergachtige omgeving is veel mooie natuur en veel bergen. Wij hebben daar erg van genoten. De eigenaren van de camping vonden wij heel vriendelijk en staan open voor problemen die zich voordoen. De vrouwelijke eigenaar spreekt ook aardig engels. De mobiele home is goed maar eenvoudig ingericht en wat aan de kleine kant voor lange mensen. Ze hebben wel een prachtig uitzicht op de bergen.

rustige camping vlak bij het meer

Jonge belgen, 15-9-2012

Rustige camping met zeer vriendelijke mensen (80% nederlanders). Het sanitair is zeer gedateerd! Niet aangenaam om kleine kindjes te wassen. (geen voorziening) Douches met heet water met een kleine straal. Camping ligt naast camping La garenne (Veel meer lawaai)aan Lac du Serponçon.Idiale ligging om de streek te verkennen. Grootwarenhuizen op 4km. Eventueel te doen met de fiets lands het meer). Voor oudere kinderen weinig te beleven.

Enkele houten chalets waar je kan eten bij live muziek.

Prima camping!!

Starreveld, 17-8-2011

Een fraai gelegen camping met een top uitzicht. Royale plaatsen met schaduw en zon plekken. Meer is op loopafstand. Prima uitgangspositie voor wiekrenners, watersporters en wandelaars. Op camping zijn verder weinig faciliteiten voor kinderen. Sanitair is ondermaats.

mooiste camping qua ligging

jan, 13-8-2011

een van de mooiste campings ooit qua uitzicht en ligging vooral bovenin de camping

rondom panorama uitzicht je weet niet wat je ziet

Super mooi verder is er niks sanitair is matig het meer is 1 min lopen is geweldig

en nog eens spotgoedkoop.

Geweldig plekje, Volgend jaar weer.

Jansen, 2-8-2011

Wij vonden camping Manu een fijne basic camping omdat we hier alles hadden wat we zochten. Mooi weer, strand, leuke stadjes, bergen met veel wandel/mountainbike mogelijkheden, genoeg supermarkten op 3 km. afstand... Voor een gezin niet onbelangrijk: McDonalds (met wifi) ook op 3km.

De camping biedt geen luxe, maar daar is de prijs dan ook naar.

voor ons niets

familie met 3 kinderen (6, 11 en 14 jaar), 22-8-2010

Camping ligt in een prachtige omgeving. Daar moet je het ook echt van hebben want verder biedt de camping niets. Je hebt een standplaats en sanitiar waarvan je niet veel moet verwachten, er werd matig schoongemaakt. Wij stonden hier 2 nachten en zijn verhuist naar de mooiere buurcamping die toen een plek vrij hadden en ook nog veel goedkoper was.

Mooi en ruim maar niet schoon.

Kluivingh, 24-7-2010

Als je van rust houdt en mooi uitzicht, een leuke camping. Je loopt zo naar het meer en hebt een mooi uitzicht in een mooie omgeving.

Voor de kinderen is er niets te doen. Alleen zwemmen, maar het water is erg koud.

Er is geen enkel speeltoestel. Het sanitair was verschrikkelijk. Erg vies en een koude douche waar bijna geen water uitkwam. Het water voor het afwassen was na een warme dag bloedheet, dus niet als drinkwater te gebruiken.

We waren hier met onze dochter van 5 jaar en onze zoon en zijn vriendin van 16 jaar.

Gelukkig was het maar een week en ging het vooral om de gezelligheid.

ga niet!!

zongenieters, 11-7-2010

koude douche,,koud afwaswater, vies sanitair, geen receptie.. ronduit bagger!!

Mooie ligging, simpele camping

Jurgen, 21-1-2009

Deze camping ligt erg mooi, bijna tegen het meer. Aardige beheerders, die echter veel beloven maar weinig doen tegen overlast. De camping zelf is erg simpel. Afwasbakken hebben alleen koud water, temperatuur bij douches niet in te stellen en regelmatig koud. Redelijk schoon. Op het meer kan men varen en surfen. Op de camping zelf is eigenlijk niets te doen. Mooie plek voor natuurliefhebbers en watersporters!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manu in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Manu scoort een 6.31 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: