Camping La Garenne

Camping La Garenne
7,8

28 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

fantastische plek, komen weer terug

janneke
31-3-2011

we hebben een geweldige vakantie gehad. mooi weer met in de middag een verkoelend windje. zeer mooie plaats

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prachtig gelegen aan het meer van serre poncon

familie met 3 kinderen (6, 11 en 14 jaar)
22-8-2010

Deze camping ligt aan het meer van serre poncon. Op de camping geen kampwinkel maar de supermarkt is kortbij. Broodjes kun je s morgens halen aan de bar naast de camping. De Bar en het restaurant naast de camping bieden 's avonds gezelligheid. Sanitair is prima. Er zijn enkele speeltoestellen en tafeltennistafels. De omgeving biedt zeer veel, prachtige wandelroutes, skidorp les orres (met leuke rodelbaan), de stuwdam, de stad Gap. Raften is ook erg leuk. Personeel op deze camping is zeer vriendelijk. De plaatsen zijn prima. Op deze camping veel Nederlanders. Wij vinden deze camping echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

prima plek voor geweldige vakantie

familie met 3 kinderen (6, 11 en 14 jaar)
22-8-2010

Camping ligt aan het meer van Serre Poncon. Zeer geschikt voor watersport. Sanitair op de camping is prima. Op de camping zijn een paar speeltuintjes, tafeltennistafels aanwezig. Geen animatie, geen kampwinkel. Broodjes kun je halen bij de bar naast de camping en voor je boodschappen zit er een grote supermarkt vlak in de buurt. Naast de camping zit een restaurant (prima pizza) en een bar waar je gezellig kunt zitten. Op de camping veel Nederlanders. De camping ligt in een schitterende omgeving. Leuk om te bezoeken zijn Les Orres (rodelen), De stuwdam, veel wandelgelegenheid in de buurt. Raften is ook een aanrader! Wij vinden deze camping echt een aanrader. nederlanders. Goede plekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!!!

Willeke
15-4-2009

Echt een super camping vind ik! Direct aan het emer, dus elke dag zwemmen. De twee keer dta ik er geweest ben hadden we de hele vakantie mooi weer, alleen 's avonds af en toe een onweersbuitje... De prijs/plaats verhouding is goed. Niet te duur en dan kun je dus ook geen mooie grasmat verwachten op je plek. De meeste plaatsen zijn dus dor en droog waardoor je grondzeil het soms wat zwaar heeft. Uitstapjes zijn er genoeg; wandelen, Embrun, zwemmen, surfen, L Grave de la Meije (wel wat ver, maar heel mooi!)! Ik hoop dat we dit jaar weer gaan...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

echt supercamping

gerard buitenhuis
30-1-2009

het is een supercamping voor iedereen die wil surfen of in de omgeving wil wandelen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

Geweldig!

Willeke
14-1-2009

Wij zijn 2 keer op La Garenne geweest, geweldig! De camping ligt direct aan het meer, dus elke middag werd er gezwommen. Embrun is zeer aan te bevelen om te bezoeken en ook wandelingen zijn prachtig! 's Middags is er altijd een wind en daardoor zijn er ook veel surfers op het meer. De camping is voor 90% Hollands met allemaal sportieve en gezellige mensen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2006

2008

Een prima en mooi gelegen camping

petra
      12-8-2008

aan Lac de serre poncon met diverse mogelijkheden voor een sportieve vakantie. Geweldige prijs-/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

een echte hollandse camping

sico wassink
      15-5-2008

een echte hollandse camping. Ideaal voor ouders en kinderen ook voor de wat oudere kinderen 15 tot 19.gezellige bar en de dagelijkse boodschappen in de buurt. douches en toiletten zijn super voor een Gemeentecamping en zeker het bijpassende tarief

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.