Camping La Garenne

28 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Lekker ouderwets kamperen!

sophie de gouw
14-4-2014

Een heerlijke locatie waar ik al mijn hele leven kom. Bij de ingang van de camping heb je een restaurant, een afhaalplaats, in Crots kun je heerlijke pizza eten bij chez Pierrot et filles, en in embrun is de eventuele mcdonalds voor de wifi waar je in 20 min vanaf de camping naar toe loopt! Ik vind het helemaal fantastisch!

Gereisd Anders in januari 2014

Eerder vertrokken dan gepland

els
20-8-2013

Ondanks dat we ruim van tevoren gereserveerd hadden werd ons een kleine plaats aangewezen met de bodem bedekt met kiezels. Fijn als je een caravan of een camper hebt, maar niet voor 2 kleine tentjes. Direct melding gemaakt bij de receptie, waarop we een nog kleinere plek aangewezen kregen, ook met stenen en een kuil. Voelden ons niet serieus genomen. Terwijl de camping prachtige plekken heeft voor hetzelfde tarief. Na 1 nacht vertrokken naar een prachtige, rustige camping in de buurt,waar we mochten kiezen uit mooie, ruime plaatsen. Camping la Garenne ligt inderdaad heel mooi aan het meer. Sanitair is schoon. Wat ons opviel was de ongezellige recreatieruimte. Ook wordt er helemaal niks georganiseerd. Ondanks dat het een grote camping is, is er geen campingwinkeltje. Boodschappen in de supermarché 4 km verderop in Embrun.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen weer terug.

dth_1971
15-8-2013

Wat wij jammer vinden,en ik ook hoop dat de gemeente van crost dit leest,is dat er zo bar weinig te doen is op de camping niet voor de kinderen niet voor de jeugd en ook niet voor de volwassenen. De omgeving is erg mooi dichtbij de skioorden. Het meer is heerlijk Je loopt zo naar de mc Donalds ( wifi) want het wifi op de camping is zeer slecht in verhouding wat je er voor betaald. Stacaravans zijn mooi en zit diepvriezer in.mooie veranda . Sanitair gebouw hebben wij niet geprobeerd dus geen mening over. Ondanks de min dingetjes toch optie genomen voor blew 2014.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een heerlijke basic camping

Yvonne Stouthamer
8-10-2012

Mooie natuur camping, als je geen stroom nodig hebt. Geen animatie gedoe, disco of glijbanen. Wel een geweldig meer voor de deur, schitterende natuur om je heen en een super gezellige kroeg net naast de ingang van de camping. Ook onze pubers vermaken zich ieder jaar prima met een hele stoet vrienden die houden van surfen, slapen op het strandje en een kampvuur in de avond. Na 6 jaar zijn de gasten een soort familie geworden, la garenne is voor ons de ideale vakantie plek, we ontdekken nog ieder jaar nieuwe uitdagingen. Leg je lat niet te hoog, dan heb je een super verblijf. Gratis gebruik van de vriezer, gratis je mobiel opladen en verder ook een prima campeertarief voor een groot gezin. Ruime plekken zonder last van buren en op. 20 meter van het water.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne plek om te relaxen

E.H. Brandts
7-8-2012

Heerlijke plaats om te kamperen, wij waren er twee weken voor de bouwvakvakantie . Schoon sanitair en warme douches. Schitterend meer. Hebben zelfs voor volgend jaar weer een optie genomen. Bij de receptie vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juli 2012

Prachtig gelegen camping!

Marjon
2-7-2012

Wij hebben met heel veel plezier 2 weken op deze camping gestaan. Ruime plaatsen met vaak uitzicht op het meer. Een heerlijke camping zonder hegjes en nette straatjes. Aparte wasruimte voor kleine kleintjes met babybadje. Heel handig. Als je warm wilt douchen kun je beter op een niet zo populair tijdstip gaan, anders is het op. Wij komen hier wellicht nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

schitterende ligging van de camping

ester
18-6-2012

Vorig jaar voor het eerst op deze camping geweest. Een camping die aan het meer ligt met schitterend uitzicht op de bergen.. Bijna drie weken mooi weer gehad. smiddags komt er een heerlijke wind om te kunnen surfen. een mooie ligweide bij het meer met zeer veel schaduw. Wel waterschoenen aandoen want er liggen keien in het water.Het water is lekker van temp en mooi helder Vanaf de camping kan je super mooie bergtochten maken.. Mooie plaatsen in de buurt zeker een aanrader. Plekken zijn ruim, geen gras maar rotsachtige grond . Sanitair is iets minder. Twee speelplekken voor de kinderen. Broodjes kan je net buiten de camping kopen paar minuten lopen. Vriendelijke mensen die de camping beheren. Een goedkope camping. Bijna allemaal nederlanders die er komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping aan het meer

gerrie
7-3-2012

Mooie camping met een speelplaats voor kinderen. De camping ligt aan het meer, dus prachtig! Alleen let erop dat het een stenenstrand is, dus waterschoentjes zijn wel handig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Dramatisch sanitair

Jan Weening
19-10-2011

Mooie locatie maar onderhoud van camping en sanitair dramatisch. Ontzettend ouderwets en wordt slecht schoongehouden. Verder geen voorziening.

Voor ons dus niet meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Drama

Jan en Margriet
2-8-2011

Camping heeft veel moois in zich maar is matig onderhouden, slecht sanitair (meestal koude douche) en vies.

Vanuit ons negatief advies

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.