Camping La Garenne

Camping La Garenne
7,8

2 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Al jaren een prettig vakantieverblijf

Leon en Aline
14-7-2014

De camping ligt direct aan het meer, in de bergen met makkelijke toegang tot wandelpaden e.d., een prachtige natuur en ook nog mooi weer. Het strand aan de camping broedplek voor windsurfen, er is zelfs een surfschool waar les kan worden gevolgd of spullen kunnen worden gehuurd. Tevens is de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed, zelf met stroom betaal je heel weinig. Het enige nadeel is dat er bij de camping slechts één eetgelegenheid is naast de bakker. Het sanitair wordt goed onderhouden en minimaal dagelijks schoongemaakt. Voor kinderen zijn er allerlei speelgelegenheden, bijvoorbeeld: Een volleybalveld, verscheidene tafeltennistafels, meerdere speeltuintjes. Ook is er een zwemgedeelte veilig voor kinderen met de strandwacht vlakbij, een andere veel bezochte plaats door kinderen is de stijger, waar vanaf gedoken kan worden. Voor jongeren is er ook de mogelijkheid om 's avonds rond te hangen met leeftijdsgenoten, naast een bar is er veel (Nederlandse) jeugd. Een goede camping

Gereisd Anders in juli 2013

Lekker ouderwets kamperen!

sophie de gouw
14-4-2014

Een heerlijke locatie waar ik al mijn hele leven kom. Bij de ingang van de camping heb je een restaurant, een afhaalplaats, in Crots kun je heerlijke pizza eten bij chez Pierrot et filles, en in embrun is de eventuele mcdonalds voor de wifi waar je in 20 min vanaf de camping naar toe loopt! Ik vind het helemaal fantastisch!

Gereisd Anders in januari 2014

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.