Camping La Garenne

9 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Prima camping.

D B
16-8-2015

Een camping die zeer geschikt is voor watersporters, en waar gezinnen al jaren komen. Een heerlijk meer met een perfect water temperatuur. Sanitair is ook prima. 2 keer per dag schoongemaakt. Heerlijke douches. De staanplaatsen met stroom variëren nogal wat schaduw/zon, oppervlakte. Ook de niveau verschillen zijn per plek groot. Er zijn plaatsen waar het vlak gemaakt is, maar er zijn er ook waar je niet wilt staan. Meerdere supermarkten op 5 min rijden dus perfect. Jongeren kunnen s'nachts nogal lawaai maken voordat ze hun tent in gaan. Omgeving is fantastisch en uitzicht vanuit camping is erg mooi. Faciliteiten voor kinderen zoals speeltuin etc, is erg slecht. Weinig te doen voor kinderen tot 7,8 jaar. Speeltuin met 2 attributen in de volle zon is niet echt top. Alles is van steen en kiezel dus bereid je, (kinderen vooral) goed voor. Ga niet van die 2 sterren uit want het is veel beter. Prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

echt iets voor kite- en windsurfers

borg
30-9-2014

simpele en goedkope camping op mooie plek aan het water. Veel (Nederlandse) jongeren kamperen hier in clubjes bij elkaar en kunnen soms vrij luidruchtig zijn, Achteraan op het gedeelte met elektra is het veel rustiger.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtig gelegen camping!

Marjon
2-7-2012

Wij hebben met heel veel plezier 2 weken op deze camping gestaan. Ruime plaatsen met vaak uitzicht op het meer. Een heerlijke camping zonder hegjes en nette straatjes. Aparte wasruimte voor kleine kleintjes met babybadje. Heel handig. Als je warm wilt douchen kun je beter op een niet zo populair tijdstip gaan, anders is het op. Wij komen hier wellicht nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

schitterende ligging van de camping

ester
18-6-2012

Vorig jaar voor het eerst op deze camping geweest. Een camping die aan het meer ligt met schitterend uitzicht op de bergen.. Bijna drie weken mooi weer gehad. smiddags komt er een heerlijke wind om te kunnen surfen. een mooie ligweide bij het meer met zeer veel schaduw. Wel waterschoenen aandoen want er liggen keien in het water.Het water is lekker van temp en mooi helder Vanaf de camping kan je super mooie bergtochten maken.. Mooie plaatsen in de buurt zeker een aanrader. Plekken zijn ruim, geen gras maar rotsachtige grond . Sanitair is iets minder. Twee speelplekken voor de kinderen. Broodjes kan je net buiten de camping kopen paar minuten lopen. Vriendelijke mensen die de camping beheren. Een goedkope camping. Bijna allemaal nederlanders die er komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dramatisch sanitair

Jan Weening
19-10-2011

Mooie locatie maar onderhoud van camping en sanitair dramatisch. Ontzettend ouderwets en wordt slecht schoongehouden. Verder geen voorziening.

Voor ons dus niet meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Drama

Jan en Margriet
2-8-2011

Camping heeft veel moois in zich maar is matig onderhouden, slecht sanitair (meestal koude douche) en vies.

Vanuit ons negatief advies

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

prachtig gelegen aan het meer van serre poncon

familie met 3 kinderen (6, 11 en 14 jaar)
22-8-2010

Deze camping ligt aan het meer van serre poncon. Op de camping geen kampwinkel maar de supermarkt is kortbij. Broodjes kun je s morgens halen aan de bar naast de camping. De Bar en het restaurant naast de camping bieden 's avonds gezelligheid. Sanitair is prima. Er zijn enkele speeltoestellen en tafeltennistafels. De omgeving biedt zeer veel, prachtige wandelroutes, skidorp les orres (met leuke rodelbaan), de stuwdam, de stad Gap. Raften is ook erg leuk. Personeel op deze camping is zeer vriendelijk. De plaatsen zijn prima. Op deze camping veel Nederlanders. Wij vinden deze camping echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

prima plek voor geweldige vakantie

familie met 3 kinderen (6, 11 en 14 jaar)
22-8-2010

Camping ligt aan het meer van Serre Poncon. Zeer geschikt voor watersport. Sanitair op de camping is prima. Op de camping zijn een paar speeltuintjes, tafeltennistafels aanwezig. Geen animatie, geen kampwinkel. Broodjes kun je halen bij de bar naast de camping en voor je boodschappen zit er een grote supermarkt vlak in de buurt. Naast de camping zit een restaurant (prima pizza) en een bar waar je gezellig kunt zitten. Op de camping veel Nederlanders. De camping ligt in een schitterende omgeving. Leuk om te bezoeken zijn Les Orres (rodelen), De stuwdam, veel wandelgelegenheid in de buurt. Raften is ook een aanrader! Wij vinden deze camping echt een aanrader. nederlanders. Goede plekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Willeke
Wed Jan 14 2009 08:34:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 2 keer op La Garenne geweest, geweldig! De camping ligt direct aan het meer, dus elke middag werd er gezwommen. Embrun is zeer aan te bevelen om te bezoeken en ook wandelingen zijn prachtig! 's Middags is er altijd een wind en daardoor zijn er ook veel surfers op het meer. De camping is voor 90% Hollands met allemaal sportieve en gezellige mensen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2006

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.