Camping La Garenne

Camping La Garenne
7,8

11 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Heerlijk genieten van Les Hautes Alpes.

Harm Olde
3-7-2018

Fijne camping, die vanwege haar ligging erg populair is bij gezinnen die graag sportief bezig zijn. Windsurfen, zwemmen, wandelen, fietsen en rafting bijvoorbeeld. Wij komen er al jaren en al is het niet luxe, het is wel een camping waar we erg aan gehecht zijn geraakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Eenvoudige camping in prachtige omgeving

gerdab
23-5-2016

De ligging van de camping is prachtig, de camping zelf heel eenvoudig. Vooral het sanitair heel verouderd en slecht bijgehouden. Als je wilt douchen dan moet je het wel heel erg treffen om warm water te krijgen, zeker op de tijd dat er ook afgewassen wordt. Ze doen wel hun best om het schoon te houden. Voor kleine kinderen zijn er weinig speel mogelijkheden voor. Maar wij hebben hier echt een fijne vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Matig

Joop Hendrks
20-5-2016

Sanitair viest weinig schaduw en herrie van disco. Meer prachtig en omgeving idem.

Fantastische camping

Karin053
6-9-2015

camping aan mooi kraakhelder blauw meer! grote plekken, op de heuvel of in het bos.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Eerder vertrokken dan gepland

els
20-8-2013

Ondanks dat we ruim van tevoren gereserveerd hadden werd ons een kleine plaats aangewezen met de bodem bedekt met kiezels. Fijn als je een caravan of een camper hebt, maar niet voor 2 kleine tentjes. Direct melding gemaakt bij de receptie, waarop we een nog kleinere plek aangewezen kregen, ook met stenen en een kuil. Voelden ons niet serieus genomen. Terwijl de camping prachtige plekken heeft voor hetzelfde tarief. Na 1 nacht vertrokken naar een prachtige, rustige camping in de buurt,waar we mochten kiezen uit mooie, ruime plaatsen. Camping la Garenne ligt inderdaad heel mooi aan het meer. Sanitair is schoon. Wat ons opviel was de ongezellige recreatieruimte. Ook wordt er helemaal niks georganiseerd. Ondanks dat het een grote camping is, is er geen campingwinkeltje. Boodschappen in de supermarché 4 km verderop in Embrun.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen weer terug.

dth_1971
15-8-2013

Wat wij jammer vinden,en ik ook hoop dat de gemeente van crost dit leest,is dat er zo bar weinig te doen is op de camping niet voor de kinderen niet voor de jeugd en ook niet voor de volwassenen. De omgeving is erg mooi dichtbij de skioorden. Het meer is heerlijk Je loopt zo naar de mc Donalds ( wifi) want het wifi op de camping is zeer slecht in verhouding wat je er voor betaald. Stacaravans zijn mooi en zit diepvriezer in.mooie veranda . Sanitair gebouw hebben wij niet geprobeerd dus geen mening over. Ondanks de min dingetjes toch optie genomen voor blew 2014.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een heerlijke basic camping

Yvonne Stouthamer
8-10-2012

Mooie natuur camping, als je geen stroom nodig hebt. Geen animatie gedoe, disco of glijbanen. Wel een geweldig meer voor de deur, schitterende natuur om je heen en een super gezellige kroeg net naast de ingang van de camping. Ook onze pubers vermaken zich ieder jaar prima met een hele stoet vrienden die houden van surfen, slapen op het strandje en een kampvuur in de avond. Na 6 jaar zijn de gasten een soort familie geworden, la garenne is voor ons de ideale vakantie plek, we ontdekken nog ieder jaar nieuwe uitdagingen. Leg je lat niet te hoog, dan heb je een super verblijf. Gratis gebruik van de vriezer, gratis je mobiel opladen en verder ook een prima campeertarief voor een groot gezin. Ruime plekken zonder last van buren en op. 20 meter van het water.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping aan het meer

gerrie
7-3-2012

Mooie camping met een speelplaats voor kinderen. De camping ligt aan het meer, dus prachtig! Alleen let erop dat het een stenenstrand is, dus waterschoentjes zijn wel handig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

fantastische plek, komen weer terug

janneke
31-3-2011

we hebben een geweldige vakantie gehad. mooi weer met in de middag een verkoelend windje. zeer mooie plaats

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Super!!!

Willeke
15-4-2009

Echt een super camping vind ik! Direct aan het emer, dus elke dag zwemmen. De twee keer dta ik er geweest ben hadden we de hele vakantie mooi weer, alleen 's avonds af en toe een onweersbuitje... De prijs/plaats verhouding is goed. Niet te duur en dan kun je dus ook geen mooie grasmat verwachten op je plek. De meeste plaatsen zijn dus dor en droog waardoor je grondzeil het soms wat zwaar heeft. Uitstapjes zijn er genoeg; wandelen, Embrun, zwemmen, surfen, L Grave de la Meije (wel wat ver, maar heel mooi!)! Ik hoop dat we dit jaar weer gaan...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.