Camping La Garenne

Camping Info

Meer campinginfo

40 reviews over Camping La Garenne

• 9Miriam18-09-2016

Prima eenvoudig camping op mooie locatie

Prima camping, schoon sanitair, veel schaduw en vlakbij het gemeentelijk strandje met een paar restaurantjes. 30 minuten lopen naar de supermarkt en veel te doen in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden

• 8jan kroon29-07-2014

camping heeft groeistuipen

Al 30 jaar bezoek ik deze camping -na reservering bleek mijn plaats bij aankomst te zijn verplaats t.w ik had een rustige schaduwrijke plaats aan de rand geboekt,echter bleek zich daar plotseling een mobile home te bevinden en werd mij een soort bekiezelde brandplaat toegewezen waar ook de stroomvoorziening [nog] niet was aangesloten -mijn 2e keus-plaats [ook aangegeven] bleek bezet Een absolute deceptie --Mijn ervaring is dat men jaar in jaar uit maar wat aanrommelt met reserveringen en elk jaar weer een ander systeem hanteert.Dit jaar had ik medelijden met die arme incapabele bureaubezetting die de ellende betreffende verkeerde reserveringen , wederom uitgevallen Wifi ,klachten over wildgroei op de camping [bv iemand boekt 1 plaats voor 2 personen en zet vervolgens nog eens 4 tentjes om de plaats heen -dus 4-8 extra personen extra -zonder dat iemand van de leiding zich hierom bekommert -ergo , er zijn regels maar absoluut geen controle op handhaving - deze camping blaast zich op

• 7Staat v/h sanitair

• 8jurgen_720-07-2014

Heerlijk en eenvoudig

Nette eenvoudige camping aan het Lac de Serre Poncon. Ruime plekken. Sanitair is verouderd, maar wel schoon en ruim. Bij de ingang van de camping kun je terecht voor ontbijt, diner en een drankje. Gewoon heerlijk kamperen zonder poespas!

• 8E.H. Brandts07-08-2012

Fijne plek om te relaxen

Heerlijke plaats om te kamperen, wij waren er twee weken voor de bouwvakvakantie . Schoon sanitair en warme douches. Schitterend meer. Hebben zelfs voor volgend jaar weer een optie genomen. Bij de receptie vriendelijk personeel

3 tips over Camping La Garenne

• sophie de gouw, 14-04-2014

zorg dat je niet tiijdens de spitsuren wilt douchen, dit kun je beter doen voor het slapen of als je net wakker bent, dan heb je meer kans op warm water :)

• Karin053, 06-09-2015

sanitair is niet het mooiste, maar wel schoon!

• Leon en Aline, 14-07-2014

Reserveer ruim van te voren, omdat er anders geen plek meer is.

4 vragen over Camping La Garenne

• meloentaal, 07-07-2015

Dorpje/stadje

Ik zag dat Crots in de buurt bij de camping lag, is het een leuk stadje met winkeltjes e.d. om 's avonds door te lopen? Of zijn er andere leuke stadjes waar het 's avonds gezellig druk is? Wat is aan te raden om 's avonds te doen?

Karin053, 06-09-2015

leuk stadje, met een geweldig restaurant en een heerlijke bakker. 1x per week is er een klein marktje. Dorpje is erg klein. Embrun, 10 km verderop is een leuker stadje!

• gerda, 24-03-2014

zwembad

Bij de camping info staat dat er een zwembad aanwezig is op de camping. Klopt dat? En zo niet, is er in de omgeving ergens een zwembad?

sophie de gouw, 14-04-2014

In de omgeving is wel een zwembad, een wedstrijdbad is dat, voorbij Embrun. Op de camping zelf is geen zwembad, ze bedoelen een afgebakend deel in het meer waar toezicht is en waar surfers en boten niet mogen komen.

• monique64, 06-03-2013

boot

We hebben een zodiac boot, met 6 pk motor, kun je de boot aan een boei leggen, en hoe is de staat van het sanitair. is er ook schaduw op de plekken met elektriciteit?

gerda, 18-03-2014

Ook wij hebben een vraag over een boot. Is er een mogelijkheid om een zeilboot mee te nemen en ergens af te meren op of bij de camping.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig