Camping La Garenne

Camping La Garenne
7,8

28 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Heerlijk genieten van Les Hautes Alpes.

Harm Olde
3-7-2018

Fijne camping, die vanwege haar ligging erg populair is bij gezinnen die graag sportief bezig zijn. Windsurfen, zwemmen, wandelen, fietsen en rafting bijvoorbeeld. Wij komen er al jaren en al is het niet luxe, het is wel een camping waar we erg aan gehecht zijn geraakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima eenvoudig camping op mooie locatie

Miriam
18-9-2016

Prima camping, schoon sanitair, veel schaduw en vlakbij het gemeentelijk strandje met een paar restaurantjes. 30 minuten lopen naar de supermarkt en veel te doen in de omgeving.

Eenvoudige camping in prachtige omgeving

gerdab
23-5-2016

De ligging van de camping is prachtig, de camping zelf heel eenvoudig. Vooral het sanitair heel verouderd en slecht bijgehouden. Als je wilt douchen dan moet je het wel heel erg treffen om warm water te krijgen, zeker op de tijd dat er ook afgewassen wordt. Ze doen wel hun best om het schoon te houden. Voor kleine kinderen zijn er weinig speel mogelijkheden voor. Maar wij hebben hier echt een fijne vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Matig

Joop Hendrks
20-5-2016

Sanitair viest weinig schaduw en herrie van disco. Meer prachtig en omgeving idem.

Fantastische camping

Karin053
6-9-2015

camping aan mooi kraakhelder blauw meer! grote plekken, op de heuvel of in het bos.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping.

D B
16-8-2015

Een camping die zeer geschikt is voor watersporters, en waar gezinnen al jaren komen. Een heerlijk meer met een perfect water temperatuur. Sanitair is ook prima. 2 keer per dag schoongemaakt. Heerlijke douches. De staanplaatsen met stroom variëren nogal wat schaduw/zon, oppervlakte. Ook de niveau verschillen zijn per plek groot. Er zijn plaatsen waar het vlak gemaakt is, maar er zijn er ook waar je niet wilt staan. Meerdere supermarkten op 5 min rijden dus perfect. Jongeren kunnen s'nachts nogal lawaai maken voordat ze hun tent in gaan. Omgeving is fantastisch en uitzicht vanuit camping is erg mooi. Faciliteiten voor kinderen zoals speeltuin etc, is erg slecht. Weinig te doen voor kinderen tot 7,8 jaar. Speeltuin met 2 attributen in de volle zon is niet echt top. Alles is van steen en kiezel dus bereid je, (kinderen vooral) goed voor. Ga niet van die 2 sterren uit want het is veel beter. Prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

echt iets voor kite- en windsurfers

borg
30-9-2014

simpele en goedkope camping op mooie plek aan het water. Veel (Nederlandse) jongeren kamperen hier in clubjes bij elkaar en kunnen soms vrij luidruchtig zijn, Achteraan op het gedeelte met elektra is het veel rustiger.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

camping heeft groeistuipen

jan kroon
29-7-2014

Al 30 jaar bezoek ik deze camping -na reservering bleek mijn plaats bij aankomst te zijn verplaats t.w ik had een rustige schaduwrijke plaats aan de rand geboekt,echter bleek zich daar plotseling een mobile home te bevinden en werd mij een soort bekiezelde brandplaat toegewezen waar ook de stroomvoorziening [nog] niet was aangesloten -mijn 2e keus-plaats [ook aangegeven] bleek bezet Een absolute deceptie --Mijn ervaring is dat men jaar in jaar uit maar wat aanrommelt met reserveringen en elk jaar weer een ander systeem hanteert.Dit jaar had ik medelijden met die arme incapabele bureaubezetting die de ellende betreffende verkeerde reserveringen , wederom uitgevallen Wifi ,klachten over wildgroei op de camping [bv iemand boekt 1 plaats voor 2 personen en zet vervolgens nog eens 4 tentjes om de plaats heen -dus 4-8 extra personen extra -zonder dat iemand van de leiding zich hierom bekommert -ergo , er zijn regels maar absoluut geen controle op handhaving - deze camping blaast zich op

Gereisd Met partner in juni 2014

Heerlijk en eenvoudig

jurgen_7
20-7-2014

Nette eenvoudige camping aan het Lac de Serre Poncon. Ruime plekken. Sanitair is verouderd, maar wel schoon en ruim. Bij de ingang van de camping kun je terecht voor ontbijt, diner en een drankje. Gewoon heerlijk kamperen zonder poespas!

Gereisd Met partner in juli 2013

Al jaren een prettig vakantieverblijf

Leon en Aline
14-7-2014

De camping ligt direct aan het meer, in de bergen met makkelijke toegang tot wandelpaden e.d., een prachtige natuur en ook nog mooi weer. Het strand aan de camping broedplek voor windsurfen, er is zelfs een surfschool waar les kan worden gevolgd of spullen kunnen worden gehuurd. Tevens is de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed, zelf met stroom betaal je heel weinig. Het enige nadeel is dat er bij de camping slechts één eetgelegenheid is naast de bakker. Het sanitair wordt goed onderhouden en minimaal dagelijks schoongemaakt. Voor kinderen zijn er allerlei speelgelegenheden, bijvoorbeeld: Een volleybalveld, verscheidene tafeltennistafels, meerdere speeltuintjes. Ook is er een zwemgedeelte veilig voor kinderen met de strandwacht vlakbij, een andere veel bezochte plaats door kinderen is de stijger, waar vanaf gedoken kan worden. Voor jongeren is er ook de mogelijkheid om 's avonds rond te hangen met leeftijdsgenoten, naast een bar is er veel (Nederlandse) jeugd. Een goede camping

Gereisd Anders in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Crots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.