Vakantiehuis La Fleur Bleue

4 reviews over Vakantiehuis La Fleur Bleue in het Nederlands

Wij hebben genoten

Imke van der Jagt,
7-11-2017

Wat een prachtige gite! Prachtig ingericht met vondsten van de ‘vide greniers’ uit de buurt. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en binnen stond een fles wijn klaar en lag er een agenda van alle bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving klaar. Heel leuk omdat je zo gelijk op leuke ideeen gebracht wordt.

Buiten heb je een eigen terras en kan je in de olijfboomgaard een rustig plekje opzoeken om lekker te lezen. Er stond ook een bbq en we hebben daar dan ook gebruik van gemaakt. Het restaurant is ook zeker aan te raden, David kookt heerlijk en dat ook weer in een prachtige ruimte. En hoe fijn is het dat je heerlijk een glaasje kan drinken zonder dat je na hoeft te denken over wie er rijdt😜. We waten hier in de herfstvakantie en hebben binnen gegeten maar kan me voorstellen dat het in de zomer op het terras ook heerlijk zitten is. Heerlijke week gehad, wij komen zeker terug.

Fantastisch, sfeervol, origineel en creatief

Siep Scherpel,
7-11-2017

De Gites van la fleur Bleue zijn fantastisch en origineel ingericht met oog voor comfort. Het verblijf in (een van) de gites is precies de sfeer die je zoekt in Frankrijk. De inrichting zorgt voor inspiratie en maakt dat je nog meer geniet van je verblijf in de Provence. Op zoek naar lekkere wijnen en heerlijk struinen op de rommelmarkten.

(De kers op de taart is restaurant La Fleur Bleue.)

Aardige eigenaren. Voldoende binnenruimte.

Aan drukke weg gelegen. Geluidsoverlast van restaurant. Weinig privacy.

Met veel smaak ingericht gite, lekker restaurant

Tine Beernaert,
28-4-2017

De gite van La Fleur Bleue is met heel veel smaak en oog voor detail ingericht. De gite en het bijhorende restaurant stralen een heel gezellige en ongedwongen sfeer uit. De ontvangst was heel hartelijk, een flesje wijn en sapjes voor de kinderen stonden klaar. In de tuin zijn er ontelbare hoekjes waar je kan zitten en tot rust kan komen. De hot tub in de tuin, met uitzicht op de Mont-Ventoux, zorgt er voor dat je kan relaxen. In het bijhorend restaurant kan je lekker dineren, de kaart is beperkt, maar de gerechten zijn lekker en met veel zorg bereid. Ook in het restaurant is er aandacht voor een hartelijke ontvangst en wordt er met de kinderen rekening gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Fleur Bleue in Crestet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Fleur Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.