Camping Ferme Riola

Meer camping info

24 reviews over Camping Ferme Riola

• 2019
    6Fam. van de Crommert28-08-2019

Heel leuk, maar iets te alternatief voor ons.

De camping ligt hoog en afgelegen. Ik had gehoopt op plekken met uitzicht, maar die waren er niet. Wij zijn na een dag weer weggegaan omdat behalve het uitzicht het ook best een eind over steile kronkelwegen rijden was voor je op de camping bent. De eigenaar is wel ontzettend aardig en relaxed en de andere gasten ook heel sociaal zo te zien. Toch zochten wij door naar een camping iets dichter bij zee met wat meer luxe en ruimte.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Roel09-08-2019

Leuke kleinschalige camping.

Rustige camping, aardige eigenaar en personeel. Schoon sanitair, dit was recentelijk vernieuwd. Op 25 minuten rijden een hele grote Auchan supermarkt, de Intermarche in La Pointe (15min) heeft een tankstation. Mede door de ligging weinig grote caravans dit versterkt het gevoel van kamperen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Harm09-08-2018

Bijzonder mooie en aangename camping.

Hele mooie camping, met fijne, grote, schaduwrijke plekken. Heel fijn zwembad erbij ook. Toen wij er waren was de helft Nederlands. Wat ik een beetje miste was een gezellig barretje of restaurantje. Wel mooi dat je vlak bij Nice zit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Lise07-07-2018

Heerlijke camping!

Wij zijn hier 4 dagen geweest. Heerlijke camping en in juni nog erg rustig. Sanitair is denk ik recentelijk vernieuwd en ziet er keurig en schoon uit. De eigenaar is zeer behulpzaam en geeft je veel uitleg over de regio. Het is een perfecte plek op uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Monaco en Nice. De natuur is ook wonderschoon in de omgeving! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Martine26-08-2017

Hele fijne camping op prachtige locatie

Alles klopt op deze plek: Vriendelijke ontvangst, mooie, ruime en diverse staanplaatsen. Superschoon sanitair. Een fijn zwembadje. prachtige omgeving.

De locatie is wat mij betreft ook perfect, een eindje weg van de hectiek van de kust, in de rust van de bergen. Het duurt dus wat bochtjes om de camping te bereiken.

De eigenaren zijn erg bereid je informatie en leuke tips over de omgeving te geven. Ze organiseren ook wat kleine dingetjes op de camping waardoor het s avonds soms wat luidruchtig kan zijn. Dus kom hier niet voor de totale stilte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Rob & Marga22-08-2017

een fantastische camping!

De camping ligt vlakbij Nice en is via een bergweg goed te bereiken. Wel opletten als je met een caravan rijdt (via Col de Nice) rijden. Vanaf de grote weg klein half uurtje rijden. De camping is minder geechikt voor kinderen boven de 12. De ontvangst is erg gastvrij. Supermarkt met de auto op kwartier afstand. Leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken (Monaco, Frejus, st Paul de Vence, Biot, Antibes). De plaatsen zijn erg ruim. we hadden hier een erg leuke week, een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Antonet29-07-2017

Paradijselijk

Ruime plekken in aboretum (66 verschillende boomsoorten), rust, zwembad, folders van de omgeving, mooie douchegelegenheid, vriendelijke eigenaar, jeux de boulbanen mét ballen, mooie omgeving. Zelden zo fijn gekampeerd!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Familie Planting22-01-2017

Heerlijke camping! Een aanrader.

We hadden een prachtige plek. Een heerlijke camping in een mooie, rustige omgeving. Zo'n 20-30 minuten van de kustweg, maar dat hadden we er graag voor over. Vanaf deze camping kun je alle hoogtepunten bezoeken, alhoewel Saint Tropez wel wat ver was. In La Pointe zit een grote supermarkt. Daar kom je langs als je naar de kust gaat. Mooi zwembad. Onze dochter had meteen contact met allerlei kinderen. Er is ook een hoger gelegen deel van de camping waar je wel erg onder de bomen staat en minder/geen uitzicht hebt over het dal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Connie16-07-2016

Geweldig

Prima camping in het groen. Heerlijk zwembad. Prima sanitaire voorzieningen. Let alleen goed op de route die je rijdt vooral met caravan.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Ludwig Karin23-08-2015

Beste camping ooit!!!

Fantastische camping!! met zeer vriendelijke eigenaars. Zij bewaren de rust op de camping met af en toe wel een strenge hand. Al is dat wel nodig soms want er zijn veel kinderen op de camping. De plaatsen zijn zeer groot en steeds met maar enkele tenten bij elkaar zodat het nooit echt druk aanvoeld. Het zwembad is niet heel groot maar meer dan voldoende met regelmatig wat animatie. Animatie is er de hele week voor jong en oud maar nooit heeft iemand er last van. Zo is er wekelijks in de avond een kinderuurtje in het zwembad en een keertje avond zwemmen voor iedereen, watergym wandelingen, petanquetornooi... ook komt 2 keer per week de groenteman met groenten uit eigen tuin. 1 tot 2maal per week is er een eetavond, 1 keer pizza, 1 keer paella en dit samen aan lange tafels en gevolgd door een muzikale afsluiter. Zeer lekker en vooral gezellig. Eigenlijk moet ik gewoon zeggen, gewoon gaan en je zal zien dat je geen beter camping kan vinden.

Gereisd met partner in juli 2015

Camping Ferme Riola info