Sorteren

Reviews over Colmars-les-Alpes

Agréable séjour

crutzen
    13-8-2016

Camping tenu par un règlement, à priori, sévère. Mais en pratique pour le plus grand plaisir des campeurs. Pas de voiture dans le camp, propreté en permanence, emplacements bien délimités... Bref, que du plaisir pendant une semaine et ce pour un prix contenu.

A recommander

Topvakantie

Tom Eikelenboom
    8-9-2015

Het is een klein gemoedelijke camping ideaal voor rustzoekers, schoon sanitair, vriendelijke eigenaar

Mooie ligging, maar met paar belangrijke minpunten

B.Verbaas
    5-9-2011

Minpunten: over de camping heen lopen electriciteitskabels, de toiletten stinken enorm, de bakker toetert op 3 verschillende plekken minimaal 2 keer om 8 uur (dus verplicht vroeg opstaan). De weg naar het dorp loopt langs een soort bouwplaats en de plaatselijke parkeerplaats voor bussen (geen mooie wandeling naar het dorp dus), het zwembad is klein en heeft warm water (persoonlijk vond ik het te warm..... je koelt er niet van af).

Pluspunten: de camping is mooi gelegen met meeste plekken mooi uitzicht op omringende bergen, de omgeving is mooi, de meeste plekken zijn ruim. Direct achter het zwembad in het dorp is een mooi zwemplekje in natuurwater (bovenstroom van de Verdon), waar bijna niemand gaat zwemmen. Het is koud water, maar je kan van de rotsen boven klein watervalletje afspringen en je stukje mee laten drijven op de stroom, waarna je op kiezelstrantje er weer uit kan klimmen. De markten, met name die van vrijdag, zijn fantastisch. Geen animatie en geen pubers: lekker stil.

zeer gezellig,

Van Ranst
    29-6-2010

klein, plaats voor ieders wil, in de zon of in de schaduw, op teras of op een pleintje

Colmars-les-Alpes scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews