Hotel Notre Dame

HotelWeer vandaag30°20°
Hotel Notre Dame
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Notre Dame voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Notre Dame

Bien situé, cet hôtel est idéal pour dormir, bémol sur l'accueil lourd et insistant!

Prix négocié à la tête du client!

Petit déjeuner à éviter 12 euros c'est abuser!

Quant au dîner gastronomique, il y a de quoi se tordre de rire, ou de pleurer serait plus juste!

A éviter absolument d'y manger

Ett charmigt ställe

Ulf af Klintberg
31-10-2010

Notre Dame ligger centralt i Collobrieres. Hotellet är nyligen helrenoverat till smakfullt och modernt status. Innehavarna är utomordenligt trevliga och serviceminded. Läget intill intill ån med övervälvande kastanje- och mimosaträd är idylliskt. Sammanlagt ett ställe väl värt besök.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Notre Dame in Collobrieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Notre Dame zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Notre Dame scoort een 5.83 uit 10 op basis van 2 reviews.