Camping Municipal de Saint Roch

1 review over Camping Municipal de Saint Roch in het Nederlands

Top locatie

M. Ogier
18-5-2009

ligging is super!! dorp is enig! Helaas doet de gemeente niets aan de sanitaire voorzieningen, Wij zijn de laatste keer geweest in 2007. Héél jammer als deze caming niet opgeknapt wordt.

Gereisd Met vrienden in Mon May 18 2009 17:26:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de Saint Roch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Saint Roch in Collobrieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Saint Roch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.