Camping Marina Paradise

Camping Marina Paradise
7,2

49 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Alles wat er in de voorgaande beoordelingen is geschreven klopt, zeker op het moment dat ze geschreven zijn.

Wellicht mede op basis van deze beoordelingen en de lokale klachten zijn iedere dag de verbeteringen zichtbaar.

Zo worden de toiletten nu 3x per dag schoongemaakt, en niet alleen met de tuinslang, maar grondig.

De beveiliging is goed aangescherpt. Geen code meer bij het hek, maar een badge. Meer dan een verdubbeling van de security, zeker in de avond. Zelfs met honden.

Naar wat wij gehoord hebben;

Nieuwe eigenaar van de camping dit jaar.

Touroperators voor het eerst op deze camping met tenten.

en voor het eerst op deze camping met stacaravans.

Dus ineens een paar honderd bewoners extra tov vorige seizoenen.

Typisch gevalletje van valse start.

Wij zien van alle betrokken partijen de goede wil en grote stappen in de goede richting.

Het is ook wat je er zelf van wilt maken.

De dames van de reisorganisatie zijn helemaal top !!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige omgeving!

Fam. Klooster
4-8-2015

Net terug van 2 weken Marina Paradise in een huurtent. Wij hebben het heerlijk gehad!

Het sanitair was inderdaad niet schoon en oud.Omdat wij voorbereid waren viel het ons uiteindelijk nog een beetje mee. Wij namen zelf onze schoonmaakdoekjes mee en hadden dus altijd een redelijk schoon toilet.

Wat niet wordt vermeld is dat er ALTIJD ruimte is om te douchen of voor de toiletgang. Er waren er genoeg en hoefden nooit te wachten, dit hadden wij nog nooit mee gemaakt. Ook waren het heerlijke douches, harde straal en heerlijk warm. Wij begrepen dat Eurocamp er volgend jaar niet meer staat als er geen nieuwe sanitair gebouwen komen.

Verder is het een prima camping. Je merkt dat ze druk bezig zijn om te verbeteren.

De omgeving is echter geweldig! Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Niet al te best, jammer....

vdB
3-8-2015

Het sanitair is echt een drama. Twee dagen geen warm water. Wasbakken en wc potten dagen verstopt. Soms wordt er twee dagen niet schoongemaakt. En als het dan wordt gedaan, vindt dit plaats door een jongen op witte gympen met een kapotte tuinslang. Het vieze water blijft achter in de toiletten. Ook het hek bij de uitgang naar de supermarkt was een week defect en dus op slot. Dan was er nog een avond dat de muziek keihard aan stond en dit feestje duurde tot 02.35 uur. Niet te geloven!!!! Nog nooit meegemaakt.

Go4Holiday.nl

Het sanitair is verouderd, maar het wordt bovenal slecht gepoetst.

Dagelijks wordt alles afgespoten met een tuinslang en daar blijft het bij. Voor kleine kinderen is er weinig te doen, geen speeltuin bv. Zwembad is wel okay, ook voor de kleintjes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Nooit meer

Ilona
3-8-2015

Camping "Marina Paradise" is zeker geen paradijs.

Pluspunten:

*De ligging: tussen het mooie Port Grimaud en Saint-Tropez, direct aan een haven en strand met douche (10 min. lopen)

*De tenten zijn schoon en personeel helpt waar het kan

*Er werd aan animatie gedaan.. zag er leuk uit (wel alles alleen in 't Frans)

Minpunten (beginnend met de grootste:)

*Schoonmaak van het sanitair gebeurd met tuinslang zonder spuitstuk, 2x per dag. Geen schoonmaakmiddel, borstel of wat dan ook en vaak enkel vloer.. bah bah bah..

*Muggen!!! waar niets tegen wordt gedaan. Alsook steeds verder uitbreidende mierennesten..

Alles op camping droog, dor en niet bijgehouden. Iedere ochtend alles moeten schoonmaken door de vele zand/stofwolken die steeds langs je tent vliegen.

Bij wind vallen grote takken van niet bijgehouden bomen herhaaldelijk op je tent (ben blij dat onze kinderen er geen op hun hoofd hebben gehad)

*Zwembad en restaurant camping niet uitgeprobeerd; veel verkouden mensen gezien..

Nooit meer!

Yes
29-7-2015

Slecht vieze camping , bah nooit meer!!

Wc zijn zo vies 😡😡

Niet doen mensen zonde van je geld.

Nooit meer!

Maartje Emonts
28-7-2015

De centrale ligging is het enige voordeel van deze camping. Als je voor een goedkope camping kiest, zijn de faciliteiten 'basic'. Op deze camping zijn zelfs die faciliteiten schandalig. Het sanitair is smerig en slecht onderhouden. Op het terrein zie je grof vuil naast de wandelpaden, overvolle prullenbakken etc.

Wij zijn 1 nacht verbleven op deze camping en hebben amper geslapen. Er was veel overlast, door enkele toeristen én personeel (!?).

Het zwembad en een klein speeltuintje zijn aanwezig, maar dit is niet van een kwaliteit die je je voorstelt wanneer je op vakantie gaat.

De eetgelegenheid spreekt niet aan. Deze is slecht onderhouden en straalt geen gezelligheid uit. Rondom liggen afgebroken zitbankjes en slecht onderhouden sportvelden, vol met onkruid.

De tenten waren prima maar liggen op een open, bruin veld.

Na 1 nacht heeft de reisorganisatie ons geholpen aan een mooie, andere camping waardoor we toch een fantastische vakantie hebben.

Gereisd met partner in juli 2015

Pluspunten:

1. Geweldige ligging! Op een paar kilometer van leuke stadjes als St. Tropez, Grimaud, etc. Op loopafstand van strand, Port Grimaud, bootdienst naar o.a. St. Tropez. Naast de camping een Géant Casino supermarkt, McDonalds (free wifi) en een Parc Azur met kermisattracties. 2. Prima zwembad met fijne ligbedjes, wat bomen voor schaduw en ruime openingstijden.

Groot minpunt:

Waardeloos sanitair! 1. Slecht onderhoud: hokjes zonder deur, deuren zonder slot, geen verlichting. 2. Te heet douchewater. Is wel bijgesteld, maar niet genoeg. 3. Slechte schoonmaak en in het weekend geen schoonmaak: overal spinrag, haren en troep, putjes die niet doorstromen. In de wc bij het zwembad waren een hele week de houders voor wc papier leeg. Als je een stacaravan of appartement hebt maakt het niet uit, maar er staan 98 huurtenten; dat zijn heel veel mensen die van dat waardeloze sanitair gebruik moeten maken in het hoogseizoen. We komen graag terug, maar pas na renovatie van het sanitair!

Gereisd met partner in juni 2015

De camping ligt zeer centraal op een van de drukste punten van deze kust. Dat weet je als je hier boekt. Wij hoorden dat de camping dit jaar overgenomen is en een nieuwe eigenaar heeft. Wij hadden een prima ruime plek in de schaduw onder de bomen. Ik had medelijden met de mensen op het open veld met 34 gr. Vraag een plek onder de bomen! Elke ochtend is er brood te koop in het restaurant, en nee, er is geen winkel maar de Geant supermarkt ligt op 5 min lopen. Ideaal. Ook het strand ligt op 5 min lopen. Je kunt ook prima met de fiets of auto naar bijv. St Tropez. Op zich heeft deze camping veel mogelijkheden maar heeft inderdaad wat achterstallig onderhoud. Zwembad prima. Hier is de prijs dit jaar waarschijnlijk ook op aangepast. Het enige wat inderdaad echt niet kan, is het sanitair. Dit MOET verbeterd worden, te beginnen met schoonmaken!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad .De omgeving is prachtig en er is enorm veel te zien en te doen!

Fantastische plek

Fam. Schaafsma
24-7-2015

Goede ingerichte tent van alle gemakken voorzien, veel schaduwrijke plekken, let op niet allemaal maar je kunt dit van te voren bij het boeken aangeven.

Ligging camping uitstekend voor tripjes naar Port Grimaud (lopend) , St. Maxime(boot), St.Tropez(boot),strand en supermarkt op loopafstand.

Enige minpunt is het sanitair dit is sterk verouderd en wordt matig schoongemaakt, als touroperator dit volgend jarig weet te verbeteren dan komen wij zeker terug

Al en al een fantastisch relaxte vakantie gehad voor een zacht prijsje aan de Cote d' Azur

• Adres20 AVENUE FREDERIC MISTRAL F-83310

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.