Camping Marina Paradise

Camping Marina Paradise
7,2

49 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Alles is tevoet te doen. Strand, enz

Wim Janssen
23-6-2016

Goed zwembad, sanitair is zuiver en fijne douches, snachts veel herrie door opgevoerde autos die over de camping rijden.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Ligging vsn de camping is goed, dat is ook alles, het was zo ontzettend smerig en onverzorgd, we zijn een week eerder weggegaan. Gelukkig kregen we meer dan de geld terug via onze reisorganisatie,omdat onze klachten echt terecht waten en we niet de enige waren die zwaar teleurgesteld waren. Tenzij het draaischijf is veranderd is deze camping echt geen aanrader.

prima plek!

v. Ooijen
10-9-2015

Als je een perfecte plek wilt hebben om de omgeving van St. tropez te ontdekken zit je hier goed.

De camping is groot en bestaat alleen uit huur accommodaties. De supermarkt is op 3 min loop afstand en het strand is 10 min lopen.

Wij hadden een veld met veel schaduw maar is er ook een groot veld midden in de zon waar je misschien liever niet zit.

De camping heeft geen eetgelegenheden maar je kunt er wel in de ochtend je stokbrood halen.

Zwembad is heerlijk maar ik kan me wel voorstellen dat het in het hoog seizoen wat krap is.

Sanitair is verouderd maar de douches waren heerlijk en warm water is er voldoende.

De camping is een prachtige plek maar alles is een beetje met de Franse slag. je hebt het idee dat er allang niets meer aan echt onderhoud is gedaan.In basis een prachtige camping en alles in de buurt!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad!

Désirée
30-8-2015

Erg jammer van alle negatieve recensies! Hierdoor zelfs getwijfeld of we wel moesten gaan maar het is echt 100% meegevallen.

Camping ligt perfect; mooi kindvriendelijk strand op loopafstand en een enorme supermarkt om de hoek.

Wij hadden de eerste week een standaard tent op een mooie schaduwrijke plek (er stonden inderdaad tenten in de volle zon waarbij ik zeker wel medelijden had met de mensen die daar verbleven). Bij navragen bij de supervriendelijke! Touroperator medewerkers kregen wij de twee week een gratis upgrade naar een prachtige safaritent!

En ja het sanitair is zeker verouderd en het schoonmaken laat soms wat te wensen over maar met wat eigen chloordoekjes prima. Het zijn toch nog steeds de campinggasten zelf die er een smeerboel van maken! Het water van de douche was altijd lekker!

Het zwembad had een groot overzichtelijk kinderbad en was toen wij er waren altijd schoon! WIFI was 34 euro voor 2 weken en altijd snel!

Conclusie: weinig betaald voor een heerlijk vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Grote camping met smerig sanitair

Anoniem
19-8-2015

Sanitair was inderdaad smerig, maar als je alles met een tuinslang "afspuit" hoef je ook niet te denken dat het dan schoon wordt. 1 grote, vieze modderboel! Wij hadden wel een hele mooie plek in de schaduw met een tent van touroperator. Tenten zijn prima met alles erop en eraan. In het zwembad veel rotzooi en haren, hier ga je ook niet met plezier in. Entertainment zag er leuk uit maar ging door tot diep in de nacht, te horen over de hele camping. Ook hebben wij last gehad van een insluiper in onze tent die op onze spullen uit was. Volgens onze brochure zou er een campingwinkel zijn, deze hebben we nergens gezien. Wel lag er tegenover de camping een hele grote supermarkt. Camping ligt op een toplocatie, met de fiets ben je zo in Port Grimaud en St. Tropez. Op de kustweg is het veel te druk om met de auto te rijden, je staat hier uren in de file wil je ergens komen zoals in Frejus, St. Maxime, St. Raphael. Leuk om de cote d'azur eens te bezoeken, maar voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer tegenvallende camping

Fam. Koppelaar
17-8-2015

Deze camping is absoluut geen aanrader wat ons betreft. De tent waarin wij verbleven was dan nog wel oké, maar het sanitair.....vreselijk. Laat details maar achterwegen! Het zwembad was op zich wel leuk alleen kregen wij gedurende de week steeds meer het idee dat er aan waterverversing niets wordt gedaan. De camping heeft wel centrale ligging ten opzichte van de leuke stadjes in de omgeving (Port Grimaud, St. Tropez ed), grote supermarkt op loopafstand (5 min) en ook het strand is op loopafstand (500m).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

mooie ligging, helaas vele diefstallen

caroline van erp
14-8-2015

de ligging is prima evenals de mensen van de touroperator, de tent. sanitair was redelijk schoon. heel groot minpunt waren de diefstallen, waardoor je de gehele dag op je spullen moest gaan zitten letterlijk! Er moest steeds iemand bij de tent achterblijven, en als we van huis gingen moesten we de tent met ty raps dichtmaken om van huis af te gaan.

Er is inderdaad bewaking, maar daar heb ik mijn twijfels bij, gezien deze meneer al moeite deed om de euro van het winkelwagentje te krijgen toen wij met de boodschappenkar de camping op wilde rijden en even later het karretje weer terug wilde brengen. Ook liepen er echter nog veel mensen zonder bandje van de camping??! waar ik het vermoeden had dat ze er ook niet thuishoorden. buiten de camping troffen we met regelmaat een groepje zigeuners aan die daar verdacht rondhingen.dus na een verblijf van drie dagen was ik blij dat we naar huis konden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie op deze camping

Tina
14-8-2015

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Een mooi plekje onder in de bomen in de schaduw. Camping is zoals wij ook hebben begrepen overgenomen en is dit het eerste seizoen van de nieuwe eigenaar. Er wordt geluisterd naar de opmerkingen van de gasten en ook wij hebben verbeteringen gezien. Deze camping die op een ideale plek ligt verdient een kans. Wanneer de nieuwe eigenaar in de winter het verouderde sanitair ook zou aanpakken heb je een mooie camping die heel centraal ligt. Wij kijken terug op een fijne tijd hier op marins plage.

Geen aanrader.

Jan.
13-8-2015

Camping is niet schoon,erg veel rommel wat opgeruimd moet worden.sanitair is bedroevend slecht.lekkende kranen douches die het niet doen,prullebakken vol. enz. dit nog nooit meegemaakt.

Werd veel gestolen op de camping,bewaking was er wel maar de poorten van de camping waren niet altijd gesloten.

medewerkers doen wel hun best,maar zagen zelf ook wel in dat dit niet touroperator waardig was.

electra in de tent was niet goed,dit aangegeven maar werd verder niks mee gedaan.

Omgeving van de camping is wel erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Camping ligt mooi gelegen, haven en Port Grimaud op loopafstand. Strand ligt op 500 meter, camping verouderd, sanitair aan vervanging toe. Zwembad prima, er is animatie. Op loopafstand een groot winkelcentrum. Je hoeft niet met de auto de camping af voor boodschappen. Eigenlijk een prima budgetcamping, alleen het sanitair is vies. Na veel klagen werd er 3x per dag schoongemaakt, maar het is gewoon hopeloos verouderd en aan vervanging toe. Omgeving is prachtig, St Tropez met boot te bereiken. Port Grimaud ongeveer 2 km lopen. Alleen wel in het weekend wat geluidsoverlast (vooral van buiten camping).

Let op: de prijs voor de camping is vrij laag, dan kun je natuurlijk geen hele hoge verwachtingen hebben.

Wij vonden prijs/kwaliteit dus wel prima in verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.