Camping Marina Paradise

49 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Een weekje genieten!

Chantal
21-3-2017

Grote tent. Supermarkt in de buurt Het was nog rustig omdat we vroeg in het vakantieseizoen daar waren. Douches waren prima, toiletten konden soms wat schoner zijn. Zwembad ook prima en er zijn genoeg leuke, mooie dorpjes/steden in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Goede ligging met schaduwplekken

Marij
22-8-2016

Mooie camping maar weinig voor jonge kinderen en het kan wat gezelliger gemaakt worden in het horeca deel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

veel te klein zwembad

fam. de Vries
17-8-2016

Het zwembad is veel te klein voor zo'n grote camping. Je kan niet zwemmen, het is te vol. Toiletten zijn te smerig. Tenten staan dicht bij elkaar. We hadden 14 dagen geboekt, maar we zijn na 6 dagen vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Erg fijne vakantie gehad

Elske
15-8-2016

Na alles gelezen te hebben op Zoover werd ik toch een beetje ongerust.. Uiteindelijk is het ons echt 100% meegevallen!

Een fijne tent in de schaduw met alles er op en eraan, erg netjes ontvangen en alles is op loopafstand. Het sanitair was redelijk schoon. Het is en blijft toch een camping denk ik dan en het zijn vooral de gasten die het vies maken.

Klein nadeel was het zwembad. Je mocht hier niet eten, drinken, roken en geen lange zwemshort dragen. Daarom elke dag naar het strand geweest wat maar 5min lopen was.

Kortom, een erg fijne vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2016

Poep aan de muren!

A. Willems
14-8-2016

Het sanitair was vreselijk onhygiënisch. Er zat poep aan de muren van de wc's en de douches, de tent was kapot. En de geluidsoverlast was vreselijk. Ik ga hier never nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie gehad!

Inge
8-8-2016

We arriveerde iets te vroeg maar werden erg vriendelijk ontvangen! De huurtent was prima in orde. Mooie plek in de schaduw. Er stond een partytent bij de tent dus lekker ruim schaduw. Niet alle tenten hebben een partytent. Aan de andere kant van de camping staan parasols bij de tenten. Deze tenten staan meer onder de bomen.

Het team van de touroperator was heel erg vriendelijk en behulpzaam! Stonden direct voor je klaar en deden hun uiterste best om een probleem zo snel mogelijk op te lossen.

We hadden wat last van verkeersoverlast 's nachts. Dit hebben we gemeld bij de touroperator en de receptie van het Hotel en de beveiliging hield hier echt een oogje in het zeil!

Het sanitair is redelijk netjes. Helaas waren er een boel gasten die er een enorme smeerboel van maakten. Daar kun je niet tegen schoonmaken! Het ligt niet aan het en de schoonmaak maar aan het asociale gedrag van mensen! Na melding hield ook hier de beveiliging een oogje in het zeil.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

mooie camping

Van de Perre Dave
26-7-2016

op de site stond dat het zwembad voorverwarmd was wat niet het geval is dat was wel een min puntje voor ons

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische tent en omgeving.

Mirna
19-7-2016

Ligging is perfect, dichtbij het strand en een grote supermarkt.

We hadden een gratis upgrade naar een luxere tent, dit was super. Tent stond in de schaduw, prima vol te houden. Een gas bbq bij de tent deze hebben we veel gebruikt.

Er is voldoende te doen in de omgeving. Wel druk op de wegen.

Leuk uitje om met de boot vanaf de haven van Port Cogolin naar St. Tropez te varen.

Vriendelijke medewerkers van touroperator, wel Engelstalig.

Erg lange wachttijd bij het afhalen van Pizza op de camping.

Wel veel muggen, geen bestrijding vanuit de camping.

Redelijk lawaaierig op de camping ook 's nachts. Zoals scooters, helikopters die de hele dag over vliegen.

Weinig ligbedden bij het zwembad.

Sanitair niet al te schoon, centrale gebouw ziet er netjes uit. Overige gebouwen wat verouderd.

Medewerkers achter de bar op de camping niet zo vriendelijk, spreken slecht tot geen Engels.

We hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2016

Leuk om gezien te hebben

Lorrainne
19-7-2016

Niet al te luxe maar super leuke gezellig camping vlakbij saint tropen heerlijk weer schone strand kinderen hadden het prima naar hun zin leuk om gezien te hebben . Animatie was aanwezig geen herrie savonds laat Al met gezellige plek om gezien te hebben met goeie uitvalbasis voor andere plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

het is verbeterd, maar...

reiziger
3-7-2016

Vorig jaar waren we hier ook. Toen was het sanitair werkelijk bedroevend. Dit jaar is het verbeterd. Er is echter meer 'redecorated, dan renovated', er is met minimale investeringen aan de grootste klachten gewerkt: de hurktoiletten vervangen door potten, superlichte plastic wc brilletjes die de zomer niet zullen overleven denk ik, een verfje over het gebouw, deuren in de hengsels gehangen en sloten gemaakt. Maar nieuw, zoals beloofd, is het niet. Grootste klap is gemaakt in schoonmaak; die is nu goed. En in onderhoud van het campingterrein: vorig jaar kwam er geen grasmaaier voorbij. Veel meer 'value for money' dus dan vorig jaar. Maar de oorlog is nog niet gewonnen. Kijk maar naar de fotos. De ligging is en blijft supergoed... maar die krijgt de camping dan ook cadeau. Jammer dat het zijhek, en daarmee de kortste looproute van 5 minuten naar de Geant Casino, dit jaar afgesloten is. Nu is het loopje dubbel zo lang.

Gereisd met partner in juni 2016

• Telefoonnummer

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.