Camping Marina Paradise

Camping Marina Paradise
7,3

15 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Heerlijke niet al te grote camping.

Sandra,
17-8-2017

Camping is klein, budgetvriendelijk , wel wat gedateerd, verwacht geen grote voorzieningen. Relatief veel bomen, dus genoeg schaduw. Klein zwembad, in hoogseizoen wat te klein voor aantal gasten. Camping is grotendeels autoluw daardoor kunnen de kinderen gewoon vrij spelen.

Strand Cogolin op loop afstand. Port Grimaud op loopafstand. St Tropez is met de boot bereikbaar.

Sanitair is verouderd, maar wordt wel 2x per dag goed schoongemaakt, gasten maken helaas zelf weer erg vies.

6 dagen in de week animatie, let op dit gaat door tot bijna 12 uur! Vlakbij groot winkelcentrum en grote kermis (ook dit kun je horen op de camping.)

Wil je rust dan is deze camping wellicht wat minder geschikt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Waar voor je geld

Kees,
3-8-2017

2 weken het daar prima naar onze zin gehad. Een beetje huiverig na alle mindere recenties. Maar viel alles mee. We hadden een mooie plek onder de bomen. Toilet niet top maar je betaalt ook niet de hoofdprijs.

Omgeving wel druk. Strand lekker dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een weekje genieten!

Chantal
21-3-2017

Grote tent. Supermarkt in de buurt Het was nog rustig omdat we vroeg in het vakantieseizoen daar waren. Douches waren prima, toiletten konden soms wat schoner zijn. Zwembad ook prima en er zijn genoeg leuke, mooie dorpjes/steden in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Goede ligging met schaduwplekken

Marij
22-8-2016

Mooie camping maar weinig voor jonge kinderen en het kan wat gezelliger gemaakt worden in het horeca deel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

veel te klein zwembad

fam. de Vries
17-8-2016

Het zwembad is veel te klein voor zo'n grote camping. Je kan niet zwemmen, het is te vol. Toiletten zijn te smerig. Tenten staan dicht bij elkaar. We hadden 14 dagen geboekt, maar we zijn na 6 dagen vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Poep aan de muren!

A. Willems
14-8-2016

Het sanitair was vreselijk onhygiënisch. Er zat poep aan de muren van de wc's en de douches, de tent was kapot. En de geluidsoverlast was vreselijk. Ik ga hier never nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

mooie camping

Van de Perre Dave
26-7-2016

op de site stond dat het zwembad voorverwarmd was wat niet het geval is dat was wel een min puntje voor ons

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Désirée
30-8-2015

Erg jammer van alle negatieve recensies! Hierdoor zelfs getwijfeld of we wel moesten gaan maar het is echt 100% meegevallen.

Camping ligt perfect; mooi kindvriendelijk strand op loopafstand en een enorme supermarkt om de hoek.

Wij hadden de eerste week een standaard tent op een mooie schaduwrijke plek (er stonden inderdaad tenten in de volle zon waarbij ik zeker wel medelijden had met de mensen die daar verbleven). Bij navragen bij de supervriendelijke! Touroperator medewerkers kregen wij de twee week een gratis upgrade naar een prachtige safaritent!

En ja het sanitair is zeker verouderd en het schoonmaken laat soms wat te wensen over maar met wat eigen chloordoekjes prima. Het zijn toch nog steeds de campinggasten zelf die er een smeerboel van maken! Het water van de douche was altijd lekker!

Het zwembad had een groot overzichtelijk kinderbad en was toen wij er waren altijd schoon! WIFI was 34 euro voor 2 weken en altijd snel!

Conclusie: weinig betaald voor een heerlijk vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer tegenvallende camping

Fam. Koppelaar
17-8-2015

Deze camping is absoluut geen aanrader wat ons betreft. De tent waarin wij verbleven was dan nog wel oké, maar het sanitair.....vreselijk. Laat details maar achterwegen! Het zwembad was op zich wel leuk alleen kregen wij gedurende de week steeds meer het idee dat er aan waterverversing niets wordt gedaan. De camping heeft wel centrale ligging ten opzichte van de leuke stadjes in de omgeving (Port Grimaud, St. Tropez ed), grote supermarkt op loopafstand (5 min) en ook het strand is op loopafstand (500m).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping ligt mooi gelegen, haven en Port Grimaud op loopafstand. Strand ligt op 500 meter, camping verouderd, sanitair aan vervanging toe. Zwembad prima, er is animatie. Op loopafstand een groot winkelcentrum. Je hoeft niet met de auto de camping af voor boodschappen. Eigenlijk een prima budgetcamping, alleen het sanitair is vies. Na veel klagen werd er 3x per dag schoongemaakt, maar het is gewoon hopeloos verouderd en aan vervanging toe. Omgeving is prachtig, St Tropez met boot te bereiken. Port Grimaud ongeveer 2 km lopen. Alleen wel in het weekend wat geluidsoverlast (vooral van buiten camping).

Let op: de prijs voor de camping is vrij laag, dan kun je natuurlijk geen hele hoge verwachtingen hebben.

Wij vonden prijs/kwaliteit dus wel prima in verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Telefoonnummer

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.