Camping Marina Paradise

19 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Nooit meer

Van Doorn,
9-8-2018

De camping was verschrikkelijk , vieze douches en toiletten. Werd echt op de Franse slag schoon gemaakt, en dat met 37 graden. Animatieteam was ook een lachertje, ieder dag het zelfde wat een flop. De auto moest op de aangegeven parkeerplaats staan en moest je dus met heel je hebben en houwen over de camping lopen en dat na een lange reis van ongeveer 15 uur, vorig jaar stond de auto gewoon achter je tent dat was veel prettiger en handiger. Voor ons deze camping nooit meer, zonde van je geld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

nooit meer

bianca,
28-9-2017

Onze stacaravan van touroperator was perfect.Maar de camping waar ik al niet veel van verwachte was dramatisch.

Spreken geen engels , achter de bar heel onvriendelijk personeel.

Zwembad was ok.

Wel veel groen en centrale ligging.

Het tent gedeelte was zo vies en lag er treurig bij.

Als ik die had geboekt en zag hoe het eruit zag had ik rechtsomkeert gemaakt.

Ik denk al zou de camping eigenaar er meer zorg aan besteden dan zou het een leuke camping kunnen zijn.

Maar voor ons nooit meer....

En wat een asosiaal volk zijn die fransen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

lekker dicht bij het strand

leon geraads,
15-8-2017

Wij hadden een Mobile home die netjes en schoon was op een ruime plaats. Personeel was vriendelijk en sprak ook engels. Leuke optredens in de avond.

Lekker dicht bij een rustig strand (10 minuten lopen) waar de pizzaria aan te raden is.

Veel leuke stadjes in de omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

uitstekende plek

Geja geurts,
26-7-2017

prachtig gebied op loop afstand van het strand je bent er met 5 minuutjes. het sanitair is eenvoudig maar word minstens twee keer per dag goed schoon gemaakt. het is jammer dat niet alle gasten het ook netjes achterlaten.

wel vonden wij het jammer dat alle animatie en informatie in het frans is.

wij hebben het in een gehuurde tent enorm naar onze zin gehad. en gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne vakantie gehad!

Inge
8-8-2016

We arriveerde iets te vroeg maar werden erg vriendelijk ontvangen! De huurtent was prima in orde. Mooie plek in de schaduw. Er stond een partytent bij de tent dus lekker ruim schaduw. Niet alle tenten hebben een partytent. Aan de andere kant van de camping staan parasols bij de tenten. Deze tenten staan meer onder de bomen.

Het team van de touroperator was heel erg vriendelijk en behulpzaam! Stonden direct voor je klaar en deden hun uiterste best om een probleem zo snel mogelijk op te lossen.

We hadden wat last van verkeersoverlast 's nachts. Dit hebben we gemeld bij de touroperator en de receptie van het Hotel en de beveiliging hield hier echt een oogje in het zeil!

Het sanitair is redelijk netjes. Helaas waren er een boel gasten die er een enorme smeerboel van maakten. Daar kun je niet tegen schoonmaken! Het ligt niet aan het en de schoonmaak maar aan het asociale gedrag van mensen! Na melding hield ook hier de beveiliging een oogje in het zeil.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuk om gezien te hebben

Lorrainne
19-7-2016

Niet al te luxe maar super leuke gezellig camping vlakbij saint tropen heerlijk weer schone strand kinderen hadden het prima naar hun zin leuk om gezien te hebben . Animatie was aanwezig geen herrie savonds laat Al met gezellige plek om gezien te hebben met goeie uitvalbasis voor andere plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Ligging vsn de camping is goed, dat is ook alles, het was zo ontzettend smerig en onverzorgd, we zijn een week eerder weggegaan. Gelukkig kregen we meer dan de geld terug via onze reisorganisatie,omdat onze klachten echt terecht waten en we niet de enige waren die zwaar teleurgesteld waren. Tenzij het draaischijf is veranderd is deze camping echt geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooie ligging, helaas vele diefstallen

caroline van erp
14-8-2015

de ligging is prima evenals de mensen van de touroperator, de tent. sanitair was redelijk schoon. heel groot minpunt waren de diefstallen, waardoor je de gehele dag op je spullen moest gaan zitten letterlijk! Er moest steeds iemand bij de tent achterblijven, en als we van huis gingen moesten we de tent met ty raps dichtmaken om van huis af te gaan.

Er is inderdaad bewaking, maar daar heb ik mijn twijfels bij, gezien deze meneer al moeite deed om de euro van het winkelwagentje te krijgen toen wij met de boodschappenkar de camping op wilde rijden en even later het karretje weer terug wilde brengen. Ook liepen er echter nog veel mensen zonder bandje van de camping??! waar ik het vermoeden had dat ze er ook niet thuishoorden. buiten de camping troffen we met regelmaat een groepje zigeuners aan die daar verdacht rondhingen.dus na een verblijf van drie dagen was ik blij dat we naar huis konden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie op deze camping

Tina
14-8-2015

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Een mooi plekje onder in de bomen in de schaduw. Camping is zoals wij ook hebben begrepen overgenomen en is dit het eerste seizoen van de nieuwe eigenaar. Er wordt geluisterd naar de opmerkingen van de gasten en ook wij hebben verbeteringen gezien. Deze camping die op een ideale plek ligt verdient een kans. Wanneer de nieuwe eigenaar in de winter het verouderde sanitair ook zou aanpakken heb je een mooie camping die heel centraal ligt. Wij kijken terug op een fijne tijd hier op marins plage.

Geen aanrader.

Jan.
13-8-2015

Camping is niet schoon,erg veel rommel wat opgeruimd moet worden.sanitair is bedroevend slecht.lekkende kranen douches die het niet doen,prullebakken vol. enz. dit nog nooit meegemaakt.

Werd veel gestolen op de camping,bewaking was er wel maar de poorten van de camping waren niet altijd gesloten.

medewerkers doen wel hun best,maar zagen zelf ook wel in dat dit niet touroperator waardig was.

electra in de tent was niet goed,dit aangegeven maar werd verder niks mee gedaan.

Omgeving van de camping is wel erg mooi.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.