Camping Marina Paradise

14 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Marina ParaDump

LexNon,
15-9-2017

Goed was het ontvangst zowel achter de receptie als van touroperator via wie we hebben geboekt... En daar houdt het dan ook bij op. Oké, wat wil je? Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij boekten erg last minute in de laatste week dat de camping open is. Dus vandaar de lage prijs zou je denken. Nu blijkt het altijd aan de goedkope kant, maar deze camping zou niet eens de naam 'camping' mogen hebben, met alle respect. We hoeven geen hoogwaardige luxe maar dit sloeg alles. Veld bewoog van begin tot eind van de mieren. Toiletgebouw viel van ellende uit elkaar en was ronduit goor. Er was bijna geen verlichting en daarnaast ook geen beveiliging meer want ja, einde seizoen? De tent stonk vreselijk en was vies. Zat onder de bloedvlekken van de geplette muggen. We waren niet de enigen die vertrokken. Onze buren gingen ook eerder weg. Wij zijn na 2 nachten gegaan, zij na 5. Als het je niets interesseert zit je hier prima maar anders, blijf hier héél ver uit de buurt, sowieso af te raden met kinderen.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie schaduwrijke camping

Riet Koutstaal,
1-7-2017

Loop afstand van strand en St. Tropez en Grimaud met de boot taxi

Gereisd met partner in mei 2017

Prima in voor en na-seizoen

De boer,
22-6-2017

In het hoogseizoen zou ik hier absoluut niet willen zitten! Nu in juni is het zwembad al aardig druk maar in het hoogseizoen zal er geen bedje meer aan het zwembad leeg zijn. De camping is zeker aan vernieuwing toe. Het oogt rommelig door alle dode blaadjes en de paden zijn door de boomwortels die omhoog komen op veel plaatsen stuk. Met een likje verf zou t al een stuk frisser ogen. De stacaravans zijn prima maar boek geen chalet nature, vies, oud, geen warm water en geen sanitair wat ook op de site stond maar het sanitair laat te wensen over. Mocht je deze hebben geboekt neem hordoek mee want deze zijn er niet voor de ramen dus zal je veel last hebben van de muggen. Nu hadden we de knop omgezet en het positief bekeken, maar als ik hier veel geld voor had betaald was ik zwaar teleurgesteld geweest! De locatie is verder goed, veel leuke dorpjes! Wij hebben een leuke tijd gehad dankzij de omgeving maar gaan niet meer naar deze camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Go4Holiday.nl

Rommelig , overal dode takjes , bladafval , geen onderhoud van het groen , ligt niet ver van klein strand .

Gereisd met partner in juni 2017

Erg fijne vakantie gehad

Elske
15-8-2016

Na alles gelezen te hebben op Zoover werd ik toch een beetje ongerust.. Uiteindelijk is het ons echt 100% meegevallen!

Een fijne tent in de schaduw met alles er op en eraan, erg netjes ontvangen en alles is op loopafstand. Het sanitair was redelijk schoon. Het is en blijft toch een camping denk ik dan en het zijn vooral de gasten die het vies maken.

Klein nadeel was het zwembad. Je mocht hier niet eten, drinken, roken en geen lange zwemshort dragen. Daarom elke dag naar het strand geweest wat maar 5min lopen was.

Kortom, een erg fijne vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische tent en omgeving.

Mirna
19-7-2016

Ligging is perfect, dichtbij het strand en een grote supermarkt.

We hadden een gratis upgrade naar een luxere tent, dit was super. Tent stond in de schaduw, prima vol te houden. Een gas bbq bij de tent deze hebben we veel gebruikt.

Er is voldoende te doen in de omgeving. Wel druk op de wegen.

Leuk uitje om met de boot vanaf de haven van Port Cogolin naar St. Tropez te varen.

Vriendelijke medewerkers van touroperator, wel Engelstalig.

Erg lange wachttijd bij het afhalen van Pizza op de camping.

Wel veel muggen, geen bestrijding vanuit de camping.

Redelijk lawaaierig op de camping ook 's nachts. Zoals scooters, helikopters die de hele dag over vliegen.

Weinig ligbedden bij het zwembad.

Sanitair niet al te schoon, centrale gebouw ziet er netjes uit. Overige gebouwen wat verouderd.

Medewerkers achter de bar op de camping niet zo vriendelijk, spreken slecht tot geen Engels.

We hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2016

het is verbeterd, maar...

reiziger
3-7-2016

Vorig jaar waren we hier ook. Toen was het sanitair werkelijk bedroevend. Dit jaar is het verbeterd. Er is echter meer 'redecorated, dan renovated', er is met minimale investeringen aan de grootste klachten gewerkt: de hurktoiletten vervangen door potten, superlichte plastic wc brilletjes die de zomer niet zullen overleven denk ik, een verfje over het gebouw, deuren in de hengsels gehangen en sloten gemaakt. Maar nieuw, zoals beloofd, is het niet. Grootste klap is gemaakt in schoonmaak; die is nu goed. En in onderhoud van het campingterrein: vorig jaar kwam er geen grasmaaier voorbij. Veel meer 'value for money' dus dan vorig jaar. Maar de oorlog is nog niet gewonnen. Kijk maar naar de fotos. De ligging is en blijft supergoed... maar die krijgt de camping dan ook cadeau. Jammer dat het zijhek, en daarmee de kortste looproute van 5 minuten naar de Geant Casino, dit jaar afgesloten is. Nu is het loopje dubbel zo lang.

Gereisd met partner in juni 2016

prima plek!

v. Ooijen
10-9-2015

Als je een perfecte plek wilt hebben om de omgeving van St. tropez te ontdekken zit je hier goed.

De camping is groot en bestaat alleen uit huur accommodaties. De supermarkt is op 3 min loop afstand en het strand is 10 min lopen.

Wij hadden een veld met veel schaduw maar is er ook een groot veld midden in de zon waar je misschien liever niet zit.

De camping heeft geen eetgelegenheden maar je kunt er wel in de ochtend je stokbrood halen.

Zwembad is heerlijk maar ik kan me wel voorstellen dat het in het hoog seizoen wat krap is.

Sanitair is verouderd maar de douches waren heerlijk en warm water is er voldoende.

De camping is een prachtige plek maar alles is een beetje met de Franse slag. je hebt het idee dat er allang niets meer aan echt onderhoud is gedaan.In basis een prachtige camping en alles in de buurt!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Grote camping met smerig sanitair

Anoniem
19-8-2015

Sanitair was inderdaad smerig, maar als je alles met een tuinslang "afspuit" hoef je ook niet te denken dat het dan schoon wordt. 1 grote, vieze modderboel! Wij hadden wel een hele mooie plek in de schaduw met een tent van touroperator. Tenten zijn prima met alles erop en eraan. In het zwembad veel rotzooi en haren, hier ga je ook niet met plezier in. Entertainment zag er leuk uit maar ging door tot diep in de nacht, te horen over de hele camping. Ook hebben wij last gehad van een insluiper in onze tent die op onze spullen uit was. Volgens onze brochure zou er een campingwinkel zijn, deze hebben we nergens gezien. Wel lag er tegenover de camping een hele grote supermarkt. Camping ligt op een toplocatie, met de fiets ben je zo in Port Grimaud en St. Tropez. Op de kustweg is het veel te druk om met de auto te rijden, je staat hier uren in de file wil je ergens komen zoals in Frejus, St. Maxime, St. Raphael. Leuk om de cote d'azur eens te bezoeken, maar voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer!

Maartje Emonts
28-7-2015

De centrale ligging is het enige voordeel van deze camping. Als je voor een goedkope camping kiest, zijn de faciliteiten 'basic'. Op deze camping zijn zelfs die faciliteiten schandalig. Het sanitair is smerig en slecht onderhouden. Op het terrein zie je grof vuil naast de wandelpaden, overvolle prullenbakken etc.

Wij zijn 1 nacht verbleven op deze camping en hebben amper geslapen. Er was veel overlast, door enkele toeristen én personeel (!?).

Het zwembad en een klein speeltuintje zijn aanwezig, maar dit is niet van een kwaliteit die je je voorstelt wanneer je op vakantie gaat.

De eetgelegenheid spreekt niet aan. Deze is slecht onderhouden en straalt geen gezelligheid uit. Rondom liggen afgebroken zitbankjes en slecht onderhouden sportvelden, vol met onkruid.

De tenten waren prima maar liggen op een open, bruin veld.

Na 1 nacht heeft de reisorganisatie ons geholpen aan een mooie, andere camping waardoor we toch een fantastische vakantie hebben.

Gereisd met partner in juli 2015

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.